Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa!

Nyt olisi täälläkin aika liittyä tänne listoille ja jännittämään yhdessä saadaanko meidän perheeseen vauva 2026❤️
On aikaa kun viimeksi ollut tälläisissä keskusteluissa, niin en ihan muista miten tämä toimii😅
Minun tilanne on nyt se, että ensimmäinen yrityskierto meneillään. Oletettu dpo4 nyt😊
Ja kyseessä olisi minulle kolmas lapsi ja miehen kanssa ensimmäinen yhteinen❤️
Tervetuloa! 😍 Täällä myös yritys vasta alkutaipaleella (11/25 alkaen) 🫶🏼 Mulla ennestään kolme ja nyt uuden puolison kanssa ensimmäistä yhteistä ❤️

Kyllä se tekemäni apteekin tedti viivanpaikalla oli vain viivanpaikka😒😒😒

Rfsu liuskoja koitin nyt takaa kertaa ja niihin tulee inhottava viivanpaikka .onneksi sen on tiennyt palstoilta muuten luulisin jotain.
Vaikka nyt on vasta dpo 9-10 ni olen tosi pettynyt ja jopa turhautunut suutahtanut tähän yrittämiseen ja toivo meni jo tältä kierrolta mikä on hassua kun kuopuksestaki Tein aamulla ja illalla testit ja dpo 11 ilta testis vasta alko näkyä. Eli periaatteessa vois olla vasta kiinnittynyt tai kiinnittymässä ni silti olen ihan tappiomielellä😥😥

Pitää alkaa iteki nii et tekee vasta lähellä menkkoja testin mut miten pystyy odottaa ? Oon muutenki ihan tosi kärsimätön luonne.

Tähän tuo lisänsä nyt varmaan se et tää tais olla viimeinen yrityskierto.
💔💔 😭
Toki voi olla et jatkuu mut on tämä yrittäminenki rankkaa.
Muototuu kuukaudet sen ympärille jne.
Toisalta mulle tuli tosta viivanpaikka toivosta sellane olo että todella yritän nyt niin kauan et se plussa tulee vaikks 50 v asti😅..... en tiedä rohkenisko pitää yhen taukokuun ja aloittaa vaikka ubikinoni sillä aikaa???? Mitä valmistetta???

Mun pää ajattelee silleen et no tauko kuu ois sit just ollu se ku tärppää eikä edes pylsitty🤣 ....iän puolesta mietin pitääkö taukoa vai ei vai yrittöiskö urakalla vaan nii kauan ku menopaussi on jo tullut ja ciel vähä sen jälkeenki😂

Mitä kokemuksia onko tauko tuonut intoa uudestaan tmv?

Mä oon nyt ihan pihalla omasta kierrostani, kp14, ei ovista. Ei limoja, ei mitään🫣 ennen ollut aina ovis 12-14 ni oon ihan hämmentynyt. Clearblue näyttää tyhjää ympyrää, että ei ois niinku lähelläkään. Kyttäsin noita viivojaki, oon tehnyt nyt kpl 9,11,13 ja 14, haaleita on. Yhtenä päivänä oli vähän limoja, oisko ollu tuo kp9. Ei kai se nyt silloin jo voinut olla😱 tosi erikoinen kierto nyt taas. Ja @viivaviivi mä sain ladattua ainakin sen kuvan imgbb:n kautta tänne, sieltä saa kopsattuu sen linkin😊

• Vau!
Reactions: Jazmyn

Yhteistyössä