Haaveena vauva 2027

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oikein tiedämikä on mun dpo 1 ku ovulaatiokipua ei tuntunut (eka kerta elämäs muuuten) kp 13 ti jakp 14 oli ovisplussa (tai tasavahva kp 13 ja vahvempi kp 14) .... yleensä ois tuolloin kp 13 ollu oviskipukin ja aina kipua seuraava pv oon laskenu dpot.
Saattoi ollaet kp 16 oli illalla ov kipua.

Eli sit ois dpo3 nyt.
Jos ny mennää sillä. Voi olla et on dpo 6 kin tai muuta siltä väliltä mut mennää dpo 3 lla . Jos joku merkkais😇
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miumau* ja Jazmyn

Yhteistyössä