Haaveilee ja odottaa

  • Viestiketjun aloittaja helmivarvas
  • Ensimmäinen viesti
helmivarvas
Ajattelin aloitella uuden ketjun sellaisille kuin minä, jotka ovat päätyneet odottajista jälleen haaveilijoiksi. Toiveissa on edelleen vauva, mutta jos raskaudun uudestaan, niin en uskaltaisi siirtyä odotusketjuihin, vaan pysyttelisin täällä niin kauan, kunnes uskoisin, että vauva ei karkaa keskenkaiken pois.

Toiveissa 3. lapsi, ennestään kaksi eläväistä poikaa;) Tein positiivisen raskaustestin vuoden alussa, mutta se päättyi keskenmenoon viikolla 7+. Siirryimme uuteen yritykseen suorin vartaloin ilman välimenkkoja eli nyt menossa kp25 keskenmenosta laskien.
 
Katzu
Tulin sitten tänne perässäsi..kun ei oikei tiedä mihin ketjuun sitä kirjoittelisi.Kun ei tällä kertaa kai varsinaisesti voi sanoa keskenmenoksi...ne puuttuvat olisi nyt eli tuulimunaraskaus ja epäily rypäleraskaudesta.Tosin siinä ultrassa jossa selvisi tuulimuna lääkäri oli sitä mieltä ettei olisi rypäleraskaus mutta tällä viikolla sitten jo sellainenkin mainittiin mahdolliseksi.
Olen siis myös kokenut spontaanin keskenmenon ja kohdunulkoisen raskauden.Ja meillä on kaksi poikaa.Kovasti vielä toivoisin saavani sen kolmannen lapsen mutta aika näyttää miten tässä elämässä käy.
Huomenna siis kaavintaan...elämäni ensimmäiseen sellaiseen ja myös ensimmäinen nukutus tehdään..eipä taida paljon uni tulla ensi yönäkään silmään..onneksi sentään nukutuksessa ettei itse kuule eikä näe mitään toimenpiteen aikana.
 
helmivarvas
Rassaavaa tuollainen epätietoisuus jo koetun lisäksi, toivottavasti selviää, ettei ole rypäleraskaus kuitenkaan.
Elämä koettelee nyt, mutta mennään pikkuisesti eteenpäin joka päivä. Katzu, voimia, voimia sinulle <3
 
Kohtalotoveri
Suosittelen myös lukemaan / kirjoittelemaan tuonne km:n jälkeen plussaavat -ketjuun. Itse olen sitä taustaillut ja saanut sieltä paljon tietoa ja voimia jatkaa vaikka keskusteluun en ole itse kirjoitellut. Keräilen vielä hetken itseäni viimeisimmän menetyksen jälkeen ja liityn sitten km:n jälkeen plussaaviin, toivon mukaan pian.
 
pikkanen
Täällä kanssa yksi joka haaveilee kolmannesta ja sai kokea totaallisen takaiskun pari viikkoa sitten! Kolmannen lapsen laskettuaika piti olla syyskuun lopussa, mutta tuulimunaksihan tuo todettiin ja lääkkeellisestä tyhjennyksestä on nyt tuo 2 viikkoa aikaa.. Meillä kanssa yritys alkaa heti, mutta mietityttää koska seksiä uskaltaa taas alkaa harrastaa, kun kellertävän ruskeaa vuotoa tulee vielä pikkuisen.. (todella minimaalisesti). Meillä on aikaisempiakin lapsia jouduttu yrittämään 6-12kk joten odotukset ei ole kovin korkealla uudelleen raskautumisen suhteen..
mukava olisi jakaa kokemuksia ja haaveilla yhdessä samassa tilaanteessa olevien kanssa :)
 
helmivarvas
Pikkanen, tervetuloa porukkaan, mutta pahoittelut sen puolesta, mikä toi sinut tänne. Minunkin LA olisi ollut syyskuussa kuin myös Katzulla. Syyskuu tulee olemaan erityisen kova kuukausi meille, kun pakostakin tulee mieleen, että jos kaikki olisi mennyt hyvin, niin...

Ehdin aika lailla haaveilla uudesta tulokkaasta muutamien viikkojen aikana ja kuvitella, millaista meidän perheellä on syksyllä. Esim. miten kätevää, että olen kotosalla, kun esikoinen aloittaa koulun ja keskimmäinenkin saa olla kotona meidän kanssa... Joten melko korkealta lennosta tipahdin, kun haaveet eivät toteutuneetkaan. Tämä siltikin, vaikka tiesin eli olin lukenut ja kuullut, että keskenmenon riski on suuri alussa. Nyt sen vasta oikeasti ymmärtää, kun sen on kerran itse kokenut. Eli jatkossa sen mahdollisuutta pelkää enemmän (jos raskautuu uudestaan), mutta minä en haluaisi elää peläten:(
Tiedättekös, minä liitelin jo niin korkealla, että hankin kasan äitiysvaatteita, tuolla ne nyt odottelee mahdollista tarvetta... Vauvavankkureita ja pinnasänkyäkin ehdin jo tutkia valmiiksi, mitkä hommataan kesällä... Karkasi mopedi vähän käsistä:D
Luulisin, että olen kuitenkin päässyt tässä siinä mielessä "helpommalla", että kun minulla on lapsia ennestään, niin tämä ei ole niin kova menetys minulle kuin jos tämä olisi tapahtunut minulle silloin, kun odotin 1. lasta. Joka tapauksessa tämä on lisännyt kiitollisuutta lapsistani, minulla on oikeasti asiat hyvin. Jos saamme vielä kolmannen lapsen, on se triplaonnea

Kohtalotoveri, kiitos vinkistä tuon toisen ketjun suhteen. Ja pahoittelut sinullekin menetyksestäsi. Olen muita ketjuja jonkin verran silmäillyt ja minulle on jäänyt sellainen tuntuma, että meitä tämän kokeneita on paljon - kuinkahan paljon oikeasti? Lähipiiristäni tiedän muutamia, mutta ei näistä ehkä paljon puhuta, esim. minä en ole puhunut tästä kenellekään, siksipä kirjoittelen täällä:)

Pikkanen, minulla vuoto tummasta normaaliksi kesti reilun viikon ja aika lailla sen jälkeen palattiin miehen kanssa varovaisesti entisiin kuvioihin.
Katzu, toivottavasti kaikki meni niin hyvin kuin yleensä mahdollista.
Luin jostain, että keskenmenon jälkeen olisi helpompaa raskautua uudestaan, toivotaan, että tämä on totta ja toteutuu kaikkien meidän kohdalla:)


Valitettavasti minun pitää nyt ryhtyä siivoamaan, mutta sen jälkeen on aikaa itselle ja perheelle:)
Jossain välissä pitää päästä ulos tuulettamaan päätä.
Mukavaa viikonloppua kaikille <3
 
Katzu
Kaavinta sujui hyvin ja vuotoa on tähän mennessä ollut pikkasen vain toimenpidepäivänä vaikka kotihoito-ohjeessakin lukee että voi vuotaa jopa 2 viikkoa.Mitään fyysisiä kipujakaan ei ole ollut.Henkisiä sitten senkin edestä...olen ollut aivan tajuttoman VÄSYNYT.Osaltaan vaikuttaa varmasti se kun piti viettää niitä unettomia öitä kun jännitti kaavintaa.Nyt ei enää jännitä mutta tunteet vaihtelee ahdistuksesta pieneen toivon kipinään.
Kyllä meinas itku tulla siellä leikkaussalissa ku makaan siinä jalat telineessä varmaan oikeesti 10 min mut tuntu ikuisuudelta kun taas kerran odoteltiin nukutuslääkäriä.Oli kyllä tosi erikoinen tunne kun sammuu sinne leikkaussaliin ja herää sitten heräämöstä ja kaikki on ohi.Tuntuu että aikaa ei kulunut kuin sekunti siinä välillä.Ei siinä oikeastikaan menny kovinkaan kauan.Se torstai ja eilinen olivat kyllä sitten taas maailman masentavimmat päivät.Tänään sentään olen jo saanut tehtyä vähän edes jotakin kotihommia.Mutta eiköhän tää tästä...päivä kerraallaan ja vauvahaavesta en ihan vähällä luovu.
Kohdusta lähti nyt sitten näytteet tutkittavaksi mutta mistään rypäleraskaudesta ei nyt siten kumminkaan ainakaa papereissa lukenut ja kai nyt jos sellanen olisi niin pitäisi jo seurata sitä raskaushormonia heti.En oikein ymmärrä miksi se naistentautien polin lääkäri sen sitten mainitsi vai puhuiko vain että varmuuden vuoksi kaavinta kun oli jotai rakkulamaisuutta että suljetaan rypäleraskauden mahdollisuus pois.Olen ollut niin paniikissa etten mitään oo ymmärtäny.Kysyin kyllä kaavintaan mennessä asiasta mutta se hoitajakin sanoi ettei papereihin ole laitettu muuta kuin tuulimunaraskaus.Toivoisin kyllä todellakin ettei ole mitään rypälettä koska muuten ei saa edes yrittää raskautta vähintäänkään puoleen vuoteen tai jopa vuoteen.Jälkitarkastus on kuukauden päästä.Varasin sen samalle lääkärille jonka luona kävin siinä varhaisultrassa vakka papereissa luki että terveyskeskukseen mutta mielummin maksan että saa alaan erikoistuneen lääkärin mielipiteen ja luvan yrittämiseen.
Helmivarvas:Siis minulla kans sama tilanne olin niin onnellinen raskaudesta vaikkakin kyllä myös pelkäsin menetystä ja ajattelin kanssa että olen juuri sopivasti kotona kun esikoinen alottaa koulun mutta tämmöstä tää elämä on..Tuntuu jo melkein kohtuuttomalta kokea kolmas menetetty raskaus.Vaikka on niitä kamalampiakin kohtaloita mutta..
Kummallista sattumaa että kaikki menetetyt vauvat olisivat syntyneet syksyllä ja meidän syntyneet pojat on syntyneet molemmat talvella..
 
Katzu
Helmivarvas:pakko vielä lisätä että minäkin aikoinaan luin kyllä että keskenmenon jälkeen olisi helpompi raskautua mutta sekin kai yksilöllistä.Sillä minulla ainakin meni ensin 11 kk että tulin keskenmenon jälkeen raskaaksi joka sitten taas osoittautui kohdunulkoiseksi.Kohdunulkoisen jälkeen meni 5 kk että tulin raskaaksi josta sitten syntyi toinen poikamme.Nyt yritimme 6 kk ja tuloksena tuulimunaraskaus...Katsotaan miten jatkossa sitten.
 
helmivarvas
Katzu, ei kuulosta todellakaan mukavalta kokemukselta, mutta onneksi se on nyt takanapäin ja sillä tavalla yksi stressinaihe vähemmän. Toivottavasti olet saanut nukutuksi univelkoja pois ja muutenkin levätä silloin, kun siltä tuntuu.
Luulisi tosiaan, että papereissa olisi maininta, jos rypäleraskausepäily vielä päällä. Saatko tietää näytteen tulokset jälkitarkastuksen yhteydessä vai nopeammin jo?
Kun mainitsit, kaikkien menetettyjen vauvojen LA olisi ollut syksyllä ja poikasi ovat syntyneet talvella, niin jospa tämä jatkuisi nyt "samalla kaavalla" jolloinka raskautuisit kevään aikana ja ensi talvena 3. poika...

Minulla menossa kp30 ja pinna kireällä & masu kipeänä, josta päätellen menkat tuloillaan. Pitää lähteä ulos kävelyllä, ettei kiristele ja ole ärripurrina täällä kotosalla kaikille muille:( Ihana auringonpaiste kuitenkin vielä:)

Teen tähän jonkinlaista listaa, lisätkää itsenne mukaan sitä mukaan kun siltä tuntuu:) Tuohon voi lisäillä/ehdotella muitakin tietoja, ihan kuinka vain

helmivarvas km01/2012 yk1 3.lapsi
 
Katzu
Helmivarvas,tulosten pitäisi tulla 2 viikon kuluttua.Luulisi kyllä että hcg:tä seurattaisiin jo nyt mutta eihän sitä taas koskaan tiedä.
Joskus heitinkin jollekin tutulle juttua että meillä tulee varmasti olemaan 3 poikaa..ja olen sellaisesta untakin nähnyt että synnytän kolmannen pojan mutta saas nähdä miten käy.
Tänään sitten on alkanut vähän enemmän vasta tuntumaan jotain fyysistäkin tuolla alavatsassa mutta onneksi sekin niin vähäistä että pärjää ilman lääkettä.
 
helmivarvas
Katzu, toivotaan, että olisi enneuni:)

Minä tikuttelin oviksen kp21 ja limat ym. viittasivat samaan. Ilmeisesti km:sta johtuen alkoi tapahtua normaalia myöhempään. Nyt on kaikenlaista oiretta, joista lyhytpinnaisuus viittaa menkkojen lähestymiseen, mutta väsy ja öklö antaa toiveita myös muusta. Tikuttelin ovistikulla aamusella ja sain siihen jonkinlaisen haamun;) Ja sitten on näitä menkkakipuja jo toista päivää ja normaalisti minulla alkaa ne samantien kun menkatkin ja ovat ekapäivän lievä juttu vainen. Kuitenkin tämä ketutuksen määrä on sellainen, että taitaa sittenkin olla menkat tulollaan... Plääh, pitää varmaan lähteä vetämään peittoa korville, että jaksaa olla huomenna skarppina ja tehokas töissä.
Makoisia unia kaikille!
 
helmivarvas
Niin ja pitää lisätä vielä siitä hcg:stä, että vaihtelee näköjään sekin, miten sen kanssa toimitaan, koska minulle sanottiin vain, että käyt reilun viikon päästä km:sta arvauskeskuksessa r-testeissä tai voit tehdä testin kotonakin, kuinka vain itse haluat...
 
helmivarvas
Niinpä alkoi menkat tänään ja hurahti toinen yrityskierto käyntiin km:n jälkeen. Kierron pituus hieman normaalia pidempi, 33 pv. Masu on kyllä nyt kipee, saas nähdä, kestääkö menkat kuten ennen eli 2 päivää kunnon vuotoa->1 pv vähäistä vai pitääkö kärvistellä pidempään...

helmivarvas km01/2012 yk2 3.lapsi
 
Katzu
Pahoittelut menkoista Helmivarvas :(.
Minä taas van odottelen että sellaiset tulisi...et sit sais taas alkaa yrittämään.Jotain omistuista nyt on kyl ollu..päätä särkeny vissii neljä päivää ja naamakin kukkii mut mitään menkkoja ei vaan oo viel näkyny.Tosin jos sairaalan lapuista lukee niin ne pitäis alkaa ehkä joskus kolmen viikon päästä.Ja tuokin ihmetyttää et jälkivuotoo ei ollu ku toimenpide päivänä..onko se nyt sit hyvä vai huono asia..viel viikko pitäs oottaa et tietäs jotain tuloksia mitä tuolla kohdussa sit loppujen lopuks oli.
 
helmivarvas
Pahoittelut menkoista Helmivarvas :(.
Minä taas van odottelen että sellaiset tulisi...et sit sais taas alkaa yrittämään.Jotain omistuista nyt on kyl ollu..päätä särkeny vissii neljä päivää ja naamakin kukkii mut mitään menkkoja ei vaan oo viel näkyny.Tosin jos sairaalan lapuista lukee niin ne pitäis alkaa ehkä joskus kolmen viikon päästä.Ja tuokin ihmetyttää et jälkivuotoo ei ollu ku toimenpide päivänä..onko se nyt sit hyvä vai huono asia..viel viikko pitäs oottaa et tietäs jotain tuloksia mitä tuolla kohdussa sit loppujen lopuks oli.
Elimistölle varmaan kova paikka olla ensin raskaana ja sitten käynnistellä normaalit toiminnot uudelleen... siitäköhän finnit ja muu ei niin kiva..? Tsemppiä viikkoon!
Minulla normaalia runsaammat ja kivuliaammat ja pidemmätkin menkat alkaa olla pikkuhiljaa kärsitty... ei kiitos enää samanlaisia, ei minkäänlaisia;) Muuten olen tässä vähän funtsaillut, että josko yrittäisi ottaa tämän kierron ihan rauhallisesti ja rennosti vaan... ihan kuin ei muka yrittäisikään... ja jättäisi ovistikuttelutkin väliin. Katsotaan, tuleeko marketissa käydessä kuitenkin sorruttua ovistikkuihin:D
 
Viimeksi muokattu:
Katzu
Soitin just gynelle ku aikasemmi joku kätilö sano et tulis vastaus kahdessa viikossa.Se on kyl vast huomenna menny mut nyt sielt kumminkii sanottii et voi mennä 3-4 viikkookii jos on oikei ruuhkaa.Vastausta ei siis ollu vielä tullu.Mut kuulemma tulee kotii postia asiasta.Ei siel oo voinu olla muuta ku tuulimuna...mite sitä vois vaa monta viikkoo ootella jos siel ois joku istukansairaus.Onneks mie oon varannu erikoislääkärille sen jälitarkastuksen parin viikon päähä ni saa ainakii ammattitaitosta tietoa sit asioista.
Kävi tuos mielessä et en kai minä ole voinnu jo ovuloida???ku ilmesty ne järkyttävät finnit ja nyt ne on kuivahtanu pois.Johonkin hormonitoimintajuttuihin ne varmasti liittyy tai voi kyl olla et ku on stressanu tätä asiaakii ni se näkyy ihossa.No tuo nyt ei oo nii vakavaa jos jotai finnejä on.
Minulla olis kaapissa ties kuinka paljon ovistikkuja kun ehdin tilaamaan netin kautta mut sit tulin "raskaaks" enkä ehtiny käyttää niitä.No tuleepa niillekii nyt sit käyttöä.Puoli vuottahan me yritettiin tätä mut olin alussa mukamas ottavinaan rennosti ja sit kuitekii loppujen lopuks tilasin niitä ovistikkuja.
 
helmivarvas
Ääääh, koko perhe jossain taudissa; kuumetta, yskää, nuhaa, särkee ja kolottaa ja vielä kerran nuhaa; mistä tätä räkää riittää..? Ekaksi sairastunut pienin tartutti nopeasti kaikki loput. Eli ei ole ollut vauvahaaveilut saatika seksi viimeisimpien päivien aikana ekana tai edes tokana mielessä. Taitaa siis mennä tämä kierto täysin ohi, koskapa otollisimmat päivät yleensä näihin aikoihin, kp13. Heh, ovistikkuja tietysti heikkona hetkenä ostin, vaikkei pitänytD; mutten ole nyt käyttänyt, jäävät odottamaan seuraavaa kiertoa. Hmmmm... ellei sitten ovis siirry sairastelun takia eteenpäin... jospa sittenkin tikuttelemaan... Tai kykenisikö tuo mies tositoimiin kuumeessa;DDD Vitsivitsi.

Katzu, luulisi tosiaan, että olisivat ottaneet jo yhteyttä, jos jotain vakavampaa olisi löytynyt, mutta onneksi alat saada pian oikeita vastauksia, kamalan pitkän aikaa pitää odotella!
 
Katzu
Kävin perjantaina jälkitarkastuksessa sillä samaisella yksityisellä lääkärillä jolla kävin siinä varhaisultrassa.Hänen mielestään minulla ei oo koskaan mitään rakkuloita tai saatikka sitten rypäleraskautta ollutkaan.Kaikki oli hyvin ja uudelle raskauden yrittämiselle ei ole mitään estettä:)Sanoin siitä mitä siel gynen polilla puhuttiin rakkulamaisuudesta ja että sen takia ainoastaan kaavinta kävi.Hän tuumasi siihen että näinhän minä itsekin että siellä ei ollut kuin se tyhjä sikiöpussi että jos olisi ollut rypäleraskaus siellä olisi näkynyt "sammakonkutua".Mitään tuloksia ei kyllä vieläkään ollut tullut mutta tämä lääkäri korosti ettei siellä mitään rypäleraskautta ainakaan ole.
Kummallisia juttuja...sairaalan papereissa neuvottiin menemään terveyskeskukseen jälkitarkastukseen mitä en kyllä totellut ja hyvä niin sillä ei meidän terveyskeskuksessa ole edes mitään ultraa.Sitten sairaalalla puhu että jos ei olisi mukamas rakkulamaisuutta niin voisi tehdä tyhjennyksen lääkkeillä ja tämä yksityinen sanaa että ei missään tapauksessa käy muu kuin kaavinta tuulimunaraskaudessa..että tähän tyyliin meilläpäin.

Pääasia että kohtu näytti palautuneen ja kaikki on hyvin eikä esteitä yritykselle.
 
helmivarvas
Katzu, hyviä uutisia:) Ihan omiaan höpöttäneet siis siellä polilla ja turhaan huolestuttivat sinua, oli varmasti iso helpotus sinulle ja teille! Ja pääsee taas haaveilemaan ja toivottavasti myös pikapikapikaa odottamaan:)

Meillä meni kaikki tässä kierrossa ihan totaalisesti ohi. Eli juurikin otollisimpaan aikaan oltiin koko porukka reippaasti kipeänä, eikä mitään yritystäkään raskautua. Nyt vieläkin, kolmatta viikkoa, yskittää, tosin onneksi ihan vähän enää. Ääni vähän kadoksissa välillä...
Ja niinpäs ne menkat alkoivat tänään ja kolmas yrityskierto pärähti käyntiin. Kierto kumminkin taas palautunut normaaliksi, n. 28 pv.

helmivarvas km01/2012 yk3 3.lapsi
 
Katzu
Viime viikko oli ihan kamala....oli ihan tajuttomat mielialanvaihtelut ja sitten keskiviikkona ja torstaina tuntui suurinpiirtein siltä että supistelee.Ei nyt siis samalla tavalla kun synnytyksessä mut kumminkii.Torstaina sit illansuussa alkovat kauan odotetut kuukautiset mut ne ei sit kestäny ku kaksi päivää ku miul normaalisti tulee 5 päivää.Kierto ei oo kyl ollu täysin säännöllinen ikiaikoihin.Vaihdellu 26-29 päivää.Ja samalla sain tuossa viime viikolla kunnon migreenin tuon kaiken päätteeks.Niin ja yleensä minulla ei edes ole mitään kuukuatiskipuja ollenkaan.Joskus saattaa päätä särkee.Nyt sitte mietin et oliko nuo nyt sit kuukautiset ollenkaa vai ei kun olivat niin lyhyet mut mitäs muutakaan ne ois.Edelleenkään en oo patologilta saanu mitään tuloksia ja huomenna tulee 6 viikkoa kaavinnasta.Kiinnostaa silti tietää mitä siinä lapussa lukee vaik siel ei pitäs mitää vakavempaa olla.

Katzu km 12/2007,km 11/2008,tm 02/2012 yk 1 3.lapsi
 
helmivarvas
Katzu, mulla taas oli ekat keskenmenon jälkeiset menkat tosi runsaat ja kivuliaat kans, josko se vaikuttaa, oliko kaavinta vai ei. No, mutta kumminkin molemmilla taas takanapäin ja kärsittynä ja uusi kierto edessä:)

Tänään ollut pitkästä aikaa rento olo, mikään ei ota pannuun, eikä työasiatkaan stressaa, nautin vain täysillä ihanasta säästä ja perheen seurasta kotosalla. Tämä on ihan parasta:) Tämmöisiä neljän päivän lomia voisi olla useamminkin...
Menossa kp12 ja eilen harrastimme aika magiaa seksiä & ihme ja kyllä ilman vauvantekoajatuksia.

Kopsailin tietosi tuohon alle, meillä taitaa olla jänskät päivät aika samaan aikaan?
Muutkin edelleen tervetulleita ketjuun!

helmivarvas km01/2012, yk3, kierto loppuu n. 24/4, 3.lapsi
Katzu km 12/2007,km 11/2008,tm 02/2012 yk 1 3.lapsi
 
Katzu
Voihan se olla kun on ollu km niin tulee kivulaat ekat menkat mut omalla kohalla vaikka aikasemmin on ollu pari keskenmenoa niin ei oo kyl tuollasia kipuja ollu ku nyt oli.Mut onneks tosiaa se on nyt jo ohi.
Juu,näkyy olevan kierto melkein samaa tahtia:)Minulla oli nimittäin tänään kp 12 ja tikuttamisen alotin kp 10 ja kuten gynekologi arveli kp 11 ja kp 12 on ne päivät jotka kannattaa hyödyntää ja kyllä ne hyödynnettiinkin:)Ja meillä kans meni ihan rennolla meiningillä vielä.Saa nähä kuinka käy jos monta monta kuukautta tulee yritystä.Toivottavasti ei tule.
 
helmivarvas
Tilannepäivitystä: Kp28/ n. 28... tein aamulla testin, joka oli niin nega kuin nega olla voi. Välillä tuntuu kuin olisin raskaana, mutta kaiketi kuvittelen kaiken ja varsinkin viime viikolla vaivannut pääkipu, masunippailut, palelu, väsy ei ollut mitään erikoista tai ainakaan raskauteen liittyvää. Odottelen siis menkkoja alkavaksi ja eikusta uuteen nousuun:)
 
Katzu
Tilannepäivitystä täältäkin...kp 32 vaihtunut reilu tunti sitten eikä oo kuukautisista tietoakaan tällä hetkellä.Ainoastaan kummastuttaa nyt nännien kipeys ja hiostus...voisiko se jo olla plussaa?Miulla siis ollu yhet kuukautiset tuulimunan jälkeen ja kierto heitellyt 26-29...En ole tehny testiä enkä tee vielä.Miul on ollu tapana tehdä testiä vasta sitten ku kuukautiset noin viikon myöhässä että saa varmasti selkeän plussan.Mutta nyt ku oli tuo tuulimuna niin se aihautti sen et vaikka mie saisin plussan pystyn iloitsemaan siitä kunnolla vasta sitten kun olen varhaisultrassa saanut nähdä että kaikki on hyvin...Mutta odotellaan miten käy.Mistä sitä tietää mitä tuo minun kiertoni ees on..onko ees mitenkää normaali vielä..Vaikka olisihan se ihanaa jos näin nopeesti olisi tärpänny ja viel ihanempaa et kaikki olis hyvin ja sais pitää vauvan sisällä loppuun asti.
 
helmivarvas
Katzu, jännät paikat!!! Noiden oireiden perusteella voisi olla hyvinkin plussaa! Toivotaan, että näin on ja täti pysyttelee poissa. Jännitän täällä kanssasi:)

Minulla alkoi eilen illalla menkat, hieman pidemmäksi venähti tämä kierto, joten ehdin jo toiveikkaana pari raskaustestiäkin tehdä, kun malttamaton olen;) Mutta 4. yrityskierros lähti liikkeelle.
Välillä ajattelen, kuinka pitkällä jo olisin, jos edellinen raskaus olisi mennyt hyvin... mutta toivoani en ole vielä menettänyt, jospa vielä onnistaisi...

helmivarvas km01/2012, yk4, kierto loppuu n. 25/5, 3.lapsi
Katzu km 12/2007,km 11/2008,tm 02/2012 yk 1 3.lapsi
 

Yhteistyössä