Haaveissa vauva, joulukuun haaveilut :)

  • Viestiketjun aloittaja Muru83
  • Ensimmäinen viesti
Muru83
Uusi ketju joulukuulle :) Ja tietysti uusille tervetuloa jännäilemään joulukuulle plussia :)

Nyt minä menen kaikkine oireineni nukkumaan :) Jatketaan siis unien jälkeen ;)

Muru kp34
 
Muru83
Haaveilijat:

Tuiskuli
Apila85 24/25 Y04/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09)
Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v)
Muru83 26/28 Y11/09
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/29 Y10/09 (lapset -01, -02)
Oink 32/31 Y08/09


Plussanneet:

Myy80, 29/29, Y 03/08 (km 12/08), plussa 05/09
Callie plussa 07/09
Tylleröinen 24/25 Y07/09, plussa 08/09
Kauris55 30 Y06/09 (km 03/09), plussa ??/09


Päivitin tuon listan sen perusteella, että ainakaan tässä hyvään toviin eräät eivät olleet kirjoitelleet tähän ketjuun mitään, niin poistin listan alkupäästä ihmisiä. Lisätään sitten, mikäli ilmaantuvat :) Ja plussanneiden listallakin raskaudet jo lähes puolivälissä tai yli... Joten minä puhallan täältä sydämen täydeltä jouluisia plussatuulia kaikille :)
 
Pamela1979
Heippa vaan ja hyvaa joulukuuta!

Muru: voi etta sulla on jannat paikat tiedossa tan viikon aikana! Tiedan etta on helpommin sanottu kuin tehty mutta nyt hengitys syvaan ja malttia. Jos alat testaileen liian aikaisin niin ne testit voi nayttaa negaa vaikka oliskin raskaana, joten odota ainakin se kaksi viikkoa siita kun sulla oli se ovis ja testaa vasta sitten. Plaah, mita makin yritan neuvoa kun itsekin kahtena ekana kuukautena testailin ennen kuin oli kp28 ;D Ei sita vaan malta olla kun on niin isoista asioista kyse. Eikohan se kosintakin sielta kohta tule, viimeistaan siina vaiheessa kun se plussakin : ) Meilla ma olin se joka oli vahan avioliittoa vastaan joten kosinta oli tays yllatys mutta kylla siita on nyt tosi onnellinen ja innostunut, enka kylla hetkeakaan eparoinyt vastausta kun mies kosi. Taalla on tanaan tosiaan virallisesti kesan eka paiva : ) Viela on aika epavakaiset saat, valilla on tosi kuumaa neljakymmenta astetta ja seuraavana paivana saattaakin olla tosi "kylma" ja sataa, tanaankin taitaa olla vaan +21. Kylla se tuntuu aika kylmalta kun edellisena paivana oli +35.

Oink: hyva etta eripurasta huolimatta ootte pystynyt hyodyntamaan oviksen! Kun ne riidat voi sopia mihin aikaan kuusta vaan mutta se ovishan ei sita sopua odottele ; ) Musta tuntuu etta on tosi yleista etta miehet vasta myohemmin alkaa vauvakuumeilemaan (ainahan on poikkeuksia). Taa mun mies on jo lahempana neljaa kuin kolmeakymppia etta kai sekin on tajunnut ettei ne sen spermat ikuisesti ui : ) Mutta sain kylla pitempaan asiasta puhua ja vihjailla ennenkuin yhteisymmarrys syntyi.

Apila: kiva kun tulit takaisin : ) mutta toivottavasti taa sun paluu jaisikin lyhyeksi ja se plussa sielta pärähtäisi! (oli pakko kopioida edellisesta viestista ä:t tuohon sanaan kun muuten se parahtaisi...)

Toivottavasti joulukuulle tulisi muutama "joululahja" talle palstalle! : )

Omaan napaan ei kuulu mitaan uutta ei, tan kierron touhut aloitettiin eilen, muuten vaan ootellaan ootellaan...

Pamela kp6/kp9 (en ole vielakaan paattanyt...)
 
Mamma82
Sateista tiistaita.

Ihanaa kun pamela saa nauttia lämpimästä säästä ja aurinkosta. Onko teillä siellä austraaliassa sitten minkälainen talvi? Täällä näyttää vahvasti siltä että tulee musta joulu.Eilen satoi paljon ja monia senttejä lunta mutta nyt aamusade on sulattanu jo kaikki.
Taitaa meillä olla myös aika suuri aikaerokin, kun kirjoittelet meidän aikaan aina aamuyöstä ;)

Tänään ois sitten sinne lääkäriin meno. Onneksi lämpöilyt on lämpöilty ja menkatkin alkanu niin ei tarvitse luetella kauheeta vikalistaa. Täytyy käydä hakemassa todistus mun työkyvyttömyydestä. Kärsin paniikkioireista ja lopetin lääkityksen kun alettiin vauvaa yrittämään. Oireet on nyt palannut voimakkaampina takaisin ja töihin meno ja kaikki pienemmätkin asiat voivat laukasta ahdistuksen. Olisin ollut töitä tarjolla n. 1kk sitten mutta jouduin kieltäytymään siitä vedoten terveyteeni, siksi joutuukin lekurille että saa todistuksen ettei tule karenssia.

Terveisin yx "hullu"
 
Muru83
Täällä maha taas normaali, nipistystä ei enää ole :)

Pamela: Siis ensi tiistaina (tai ke) oliskin se 2vkoa kulunut, joten siksi ajattelinkin, että alkuviikosta vois ehkä testailla :) Katsellaan, mihin tämä tästä etenee :)
+40'c olis kyllä mulle jo aivan tuskaista...Sellanen +25'c on paras :) Ei liian kuuma, muttei totaalisesti läkähdykään :))

Mamma: Tsemppiä lääkäriin!

Viljonka: Lisää itsesi listaan (copy-paste) :) Mukavaa, kun jännäilet meidän kanssa :)


Muru, joka marssii nyt aamupalalle ja taitaa avata 1. luukun suklaakalenterista ;)
 
Mamma82
Lääkärissä käyty ja sain sieltä dokumenttia mukaani terveyden tilastani. Mulla on myös ikävänä vaivana ainainen punastelu joka on sitten käynnistäny nämä paniikki oireilut. Nyt lääkäri määräsi mulle beetasalpaajaa vaivaani jota voin syödä myös jos tulen raskaaksi. Yksi huoli vähempänä, toivottavasti lääke tepsii ja jää nämä "paloautona" olot historiaan. Vielä ku sais roppakaupalla itsetuntoa lisää niin olisin meilkein täydellinen paketti ;)

Noiduin tuossa juuri jouluverhot paikoilleen, viihaan niin niiden laittoa mutta kyllä ne on sitten niin ihanat kun on paikollaan. Laitoin myös joitakin joululiinojakin mutta isoimmat liinat jätän lähemmäs joulua ettei ne heti oo jossain mömmössä.

Tällä viikolla pitäis ostaa sitten myös kinkku ja vielä torttu vehkeet ja piparitaikinaa. Olettekos kinkku vai kalkkuna ihmisiä? Mulle joulu ei tuu jos ei saa kinkkua! Se on ihan must! Vielä pitäis 3 lahjaa hankkia niin sit nekin ois.
 
Selia
Heippa!

Sopisikos, että loikkaisin tuolta toisesta ketjusta teidänkin kanssa höpisemään :)? Siellä on jokseenkin hiljaista ja koska oon koukuttunut mokomaan palstaan, niin kaipaan lisää luettavaa ;)! Vaikutatte veikeeltä sakilta ja lukisin itseni mieluusti moisen porukkaan :)).

Oon siis 28-vuotias vauvahaaveilija ja toista kiertoa nyt mennään. Yksi lapsonen meillä jo on, eli kakkosesta ois nyt kyse :). Viimeaikisiin edesottamuksiini kuuluu keskytynyt keskenmeno syyskuussa :(. Nyt on kuitenkin taas lippu korkeella ja rennolla mielellä yritän haaveilla (paino sanalla _yritän_ ;P). Tässä kierrossa testasin uteliaisuuttani CB:n ovistestejä ja plussa pärähti eilen, eli nyt on ahkeraa pöllytystä päällä ;D.

Selia kp 15
 
Muru83
Haaveilijat:

Tuiskuli
Apila85 24/25 Y04/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09)
Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v)
Muru83 26/28 Y11/09
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/29 Y10/09 (lapset -01, -02)
Oink 32/31 Y08/09
Vilijonka31
Selia 28/? Y10/09 (lapsi -??, km 09/09)


Plussanneet:

Myy80, 29/29, Y 03/08 (km 12/08), plussa 05/09
Callie plussa 07/09
Tylleröinen 24/25 Y07/09, plussa 08/09
Kauris55 30 Y06/09 (km 03/09), plussa ??/09



Tervetuloa Selia :) Meillä kävi viime kuussa kato, kun "vanhat" haaveilijat poistuvat ja lähes kaikki olemme aika uusia täällä :) Lisää sinäkin puuttuvat tiedot listaan, niin saadaan päivitetty versio :)

Mamma: Hyvä, että sait lääkityksen, mistä ei ole vauvailuun haittaa :)

Mäkin laitoin eilen joululiinat, muutaman joulukoristeen ja kaivoin kaapeista kaikki punaiset Kivi-tuikut ja Mariskoolin jne :) Näyttää heti niin paljon jouluisemmalta :)

Täällä odotuksen odotuksen tuska. Ikinä en ole kokenut mitään tällaisia oireita (verrattuna niihin mun "mä oon varmaan raskaana vaikka syön pillereitä, pakko testaa oonko raskaana ja kuinka yllättävää tuli nega"-oireisiin :D) :) Nyt sitten vain koitan odottaa ja odottaa, että tuliko sitä tulosta vai ei :)
 
Selia
Kiitos muru ja mamma lämpimästä vastaanotosta :).

Mä en oo liiemmin jouluihminen ollut, mut kun mieheni tapasin, niin on ollu pakko alkaa jouluilemaan :D. Kuusi pitää käydä hakemassa metsästä (tosin se on ihan hauska ohjelmanumero aatonaatolle) ja lahjat levittää kuusen alle ja paistaa leivinuunissa järkäleenkokoinen kinkku... Mä en kinkusta välitä, mut porkkana- ja lanttulaatikkoa voin syödä yllinkyllin, nam :p...kunhan joku muu laittaa ne valmiiksi, et mä vaan istun syömään :D. Ehkä tässä muksun myötä minussakin herää joku pieni tonttu ;).

Hienoa mamma, että sait lääkkeet kohdalleen ja toivotaan, että ne auttaa toivotusti :).

Vaikka täällä ei toivottukaan (kai?) kauheasti puhetta lapsista, mutta pakko todeta (kun just hoksasin :)), että on tää vauvahaaveilu ihan toisenlaista nyt, kun on jo tuo yksi mukelo. Samaa nettailua siis harrastin esikoisesta haaveillessa ja kyllä silloin oli odottavan aika tosi paljon pidempi, kuin nyt, kun päivät tuntuu menevän hurjaa vauhtia. Ajattelin nytkin yrityksen alkaessa, että yritän pitää ajatukset vaan tulevissa, kivoissa tapahtumissa (siis pikkujouluja yms.), niin on jotain muutakin, mitä odottaa, kuin plussa tai täti. Meillä siis yritys alkoi vasta kuukausi tuon keskenmenon jälkeen, eli se keskenmennyt raskaus oli aika ylläri, joskin toivottu sellainen. Vai voiko noin edes sanoa :DD? No, mahdollista sen ei pitänyt käytännössä olla, että raskaana olisin, eli ilmeisesti mulla on tullut yhdet menkat vielä raskautumisen perään........ Pitkä tarina koko juttu.

Nyt iltapesulle :).
Selia kp 15 edelleen
 
Minttuilona
Heissan pitkästä aikaa!
Olen pitänyt kuukauden taukoa kirjoittelusta, kun päätin etten kirjoita tässä kierrossa lainkaan. Siksipä juuri kukaan ei varmaan muistakkaan minua. Tuon kirjoittamattomuus päätöksen tein, kun joku kirjoitti täällä tästä ketjusta epäonnistujien ketjuna tai jotain sellaista..ja siitä meni vähän fiilikset. Olen kuitenki päivittäin lukenut teidän muiden kuulumisia ja oikein iloinen olenkin siitä, että porukka on uudistunut niin reippaasti, tuonut uusia tuulia ja on niin täynnä iloa ja energiaa!

Elikkäs lykyesti, yritys on ollut päällä edellisten kuukautisten jälkeen, ovis hyödynnettiin ennakkoon eli simpat saatettiin matkaan 2 päivää ennen ovulaatiota. Jätin tässä kuussa pois kaiken "vippaskonstin", siis vehnänalkioöljyt ja greippimehut. En ole kovin tutkaillut oireitani jännäyspäivinä. Oireettomuudesta teinkin päätelmät, ettei tärpännyt. Ei mitään tuntemuksia, ei yhtikäs mitään. Mutta mutta kuinkas kävikään? Sain kolmeen testiin plussan ja sen myötä tulen tuomaan roppakaupalla plussatuulia teille kaikille!

Hyvää Joulua ja kaikkea muutakin :)

MinttuIlona
 
Selia
Ihanaa MinttuIlona!!! Onnea tuhannesti ja tositosi tarrasia sukkia ;)!

Vippaskonsteista kun puhuit, niin heti tuli mieleen, et pitäisikö lopettaa tänne kirjoittelu heti alkuun. Näyttäisi toimivan moitteettomasti ja onnistumisprosentti tällä hetkellä 100 ;)! heheh
Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!

Selia
 
Muru83
Haaveilijat:

Tuiskuli
Apila85 24/25 Y04/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09)
Muru83 26/28 Y11/09
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/29 Y10/09 (lapset -01, -02)
Oink 32/31 Y08/09
Vilijonka31
Selia 28/? Y10/09 (lapsi -??, km 09/09)


Plussanneet:

Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v), plussa 11/09


Onnea Minttuilonalle aivan suunnattomasti! Ihanaa! Muru lähettää täältä sulle teippiä, millä voit teipata kaverin visusti kiinni seuraaviksi 240 päiväksi :D Ihanaa, että saadaan mukavia uutisia tähän ketjuun :)) JEE!! :) Toivottavasti saadaan pian liittyä sun seuraan odottavien puolelle, kun täällä vain odotetaan odottamista :)

Muru kp34
 
Oink
Moi!

Pikaisesti puolinukuksissa kirjoittelen. Marraskuu on vaihtunut joulukuuksi ja toivottavasti uusi kuukausi tuo meille monelle iloisia ylläreitä! Hyvä meininki vaikuttaa olevan täällä. Vippaskonsteista sen verran, että en/emme ole vielä ottaneet mitään niistä käyttöön. katsellaan sitten vähän myöhemmin, jos niikseen tulee. Mukavaa kuulla plussauutisia!

t. Oink kp 15/32
 
Pamela1979
MinttuIlona, ihanaa!!!!! Oikein hurjasti onnea plussasta ja tarrasukkia taaltakin toivotellaan! : )

Pitaakin nyt samantien kommentoida myos tuota "epaonnistujien" ketjua... Jos nyt ajatellaan ihan faktoja, niin prosentuaalisesti todennakoisempaa on joka kuukausi etta EI raskaudu kuin se etta raskautuisi, vaikka kuinka olisi seksia oikeeseen aikaan ja kaikki vippaskonstit kaytossa. Enka suinkaan halua ketaan masentaa talla kommentilla, pain vastoin pointtini on etta ihmisrotu ei ole helposti sikiavaa sorttia ja senpa vuoksi tama on minusta ONNISTUJIEN ketju kun taalla kuitenkin harva se kuukausi pienesta porukasta joku plussaa! : ) Ja jos katsotaan tuota meidan listaa vaikkapa vuoden paasta niin aika moni on silloin jo siirtynyt plussaneiden puolelle : )

Tervetuloa joukkoon Selia!

Mamma, meidan talvi on vahan niinkuin huono kesa Suomessa ; ) Ma en oo viela aloittanut mitaan joulukoristeluita, ainoastaan sen joulukalenterin syomisen. Aattelin kylla taas itse tehda laatikoita, tosin viime vuonnakin kesti kolme paivaa ennenkuin loysin lanttuja kaupasta! Ma itse olen kalkkunaihminen mutta taalla suosittua jouluna on kala ja muu seafood (nyt unohtui suomenkielinen sana, siis katkarapuja, simpukoita, mustekalaa yms merenelavia tarkoitan) seka hedelmat. Mutta nyt kun kaikki puhuvat taalla palstalla joulusta niin taidanpa avata tanaan Ikean glogipullon joka jai viime joululta yli, nam nam : )

Muru, voin kuvitella etta oot kuin tulisilla hiililla odottelemassa, koska makaan en malta odottaa etta koska sa testaat : D Plussatuulia puuh puuh!

).( ei kuulu edelleenkaan mitaan uutta, paitsi etta tassa kuussa mulla ei oo ollenkaan semmoinen kutina etta tulis osuma. Tosin viime kuussa mulla oli tosi vahvasti semmoinen olo etta tarppi tulee eika sit tullutkaan joten enpa naihin tuntemuksiini sen enempaa luota. ; ) Toissa on aika stressaavaa ja se valilla seuraa kotiinkin, ollut paansarkyja ja levotonta unta, ehka sekin vaikuttaa tahan mielialaan.

t.Pamela
 
Mamma82
Huomenta ja paljon onnea minttuilonalle!

Meikäläisellä alkoikin aamu sitten hyvin astumalla kissan paskaan! Jompikumpi pirulaisista oli kuljettany yhden kikkareen olohuoneen matolle ja astuin tietenkin päälle. Onneksi se ei ollu ihan tuore tavara ;)

Täällä on yöllä satanu lunta ja lisää tulee, epäilen kyllä että vesisade huuhtaisee ne taas pois.
Tänään pitäis aloittaa sitten se leivonta urakka tytön synttäreille. Ajattelin myös uudistaa itseäni liittymällä takaisin brunettejen joukkoon. Oon ollu blondina 3-4kk ja kyllästyin tohon ainaiseen juurien värjäilyyn. Harmittaa kyllä ku vaaleet passasi mulle tosi hyvin ja kaikki kaveritkin sano et näytän nuoremmalta. Ruskeet silmät ja ruskee tukka oikeesti. No olinpahan ainakin jonkun aikaa saman "värinen" tytön kans. Sillä on ruskeet silmät ja vaalee tukka ;)

Mukavaa päivän jatkoa, tää lähtee kohta kauppaa tyhjentään!
 
Muru83
Mun piti tota joulujuttua kommentoida jo aiemminkin, mutta ihan unohdin :p Olen itse kasvissyöjä, joten en syö kinkkua enkä kalkkunaa. Jouluna nautin äitin tekemistä ihanista laatikoista, rosollista ja eri kaloista (Pamela: Seafood on merenelävät ;)). Tosin kesällä mies opetti minut syömään kanaa 11 vuoden jälkeen (ei ollut kovin helppoa), mutta olen niin alkutekijöissä sen kanssa, että pystyn syömään tiettyjä filépihvejä ja tiettyjä marinoituja suikaleita (joista osaan kyllä tehdä hyvää pestopastaa ja aivan täydellistä, maailman parasta thaimaalaista kanakeittoa), mitään muuta en pysty vielä ainakaan syömään. Kanaa syön maksimissaan kerran viikossa. Mutta lähinnä aloin syömään sitä tulevan raskauden kannalta sekä sen, että saisin varmasti riittävästi proteiineja.

Täällä näkyy tänään pitkästä aikaa taivas :) Luvattiin ehkä yhtä pakkasastetta, joten ulkona on oikein mukava sää. Olen niin kypsä siihen, kun sisällä täytyy pitää valoja päällä aamusta iltaan ja koko ajan on ihan pimeetä. Mutta onneksi kohta on 21. päivä ja sitten alkaa taas tulla himpun verran valoa joka päivä lisää :)

Oink: Juu meillä ei myöskään mitään vippaskonsteja tod käytetä ;) Sitten jos en ala raskautumaan, niin sitten varmaan pitää alkaa keksiä jotain :)

Mulla on itse jotenkin sellanen tunne, että olisin raskaana. Siis ei mitään oireita ole ollut sen maanantaisen monen tunnin nipistelyn jälkeen (jota kyllä tuntui hyvin haaleana vielä eilenkin ajoittain). Mutta on vaan sellanen tunne. Ja toisaalta taas koitan ajatella, että en ole raskaana, ettei sitten petytä. Mua jo nyt jotenkin jänskättää syödä esim. home- ja tuorejuustoja (ja pästoroimattomia juustoja) ja alkoholia en nyt ainakaan viikonloppuna aio juoda, koska mulla on kahdet pikkujoulut tiedossa lauantaina (lähden autolla, niin mulla on pätevä syy :)). Tunnen itseni ihan tyhmäksi em. asioiden takia :/


Muru kp35
 
Muru83
Mamma: Voi ei!!! Miten siinä nyt noin kävi?! Miten voi kampaaja saada tummaksi värjäämällä hiukset vihreiksi?!

Kävin tänään ostamassa raskaana oleville (tai kuten purkissa lukee "raskaana oleville, raskautta suunnitteleville ja imettäville" ;)) tarkoitettuja monivitamiinitabletteja (ainut oma ehto oli, että foolihappoa on oltava sen 400mikrog. ja tuossa purkissa sitä tietysti olikin) sekä 2 raskaustestiä :) Olen siis valmistautunut viikonloppuun (ja tabletteineen vähän pidempäänkin :)) :D

Kävin äsken spinnaamassa ja tuli jotenkin niin hyvä ja onnellinen olo yhtäkkiä. Hymyilin vaan koko tunnin ja oli jotenkin...vähän euforinen olo :) Mä oon vaan hurjan onnellinen tästä kaikesta.

Muru kp35
 
Selia
Komppaan murua: Voi ei mamma!!! Siis kävitkö kampaajalla värjäyttämässä ja tukasta tuli vihreä :O? Jos näin, niin marssit kyllä takaisin ja sanot, että ei muuten käy. Mahdat olla aika vinhan näköinen kaikkine tukkinesi ;DD.
Ihana aamunaloitus sulla muuten... Meilläkin on pari kattia kotona ja on se kumma, miten ne saakin kuljetettua niita kikkareita hännänaluskarvoissa :/ yyyyyyh. Onneksi sitä sattuu kuitenkin harvoin.

Muru, mä syön kans niitä raskaus-Multitabseja. Ostin niitä ennen kun se keskenmeno todettiin ja oon sit napsinut niitä siitä saakka. Aattelin, et kun on hyvä syödä kuitenkin jotain vitamiineja (D:tä ainakin näin pimeeseen aikaan), niin syönpä sit niitä, kun kerran on jo valmiina. Ihan en joka päivä muista ottaa, mut kummiskin :)
Kyllä mä oon ihan sitä mieltä noista sun oireista ja oireettomuuksista, et plussa sieltä tulee *puuuuuuuuuuuh* :). Mulla ei ollu tossa viiimeisimmässä raskaudessa (tai siis siinä alussa..) mitään muita oireita, kun väsymys, ja se oli kyllä sitä luokkaa, et piti itekin pysähtyä miettimään, et miks ihmeessä mua väsyttää aina ja koko ajan. Siitäpä sitten tulikin mieleen, et voisinkos mä kuitenkin olla raskaana... Sitä edellisessä taas olin oireeton, mut ihan varma, ihan vaan jostain syystä, et olen raskaana. Ja niinhän mä olinkin ja siitä on lopputuloksena ihana, pieni lapsi.

Pamela: ihana toi sun asenne onnistujien ketjusta :). Mä oon sitä mieltä, et asenne ratkaisee. Aina. Tosin raskaaksi ei välttämättä tulla asenteella ;), mut kyllä se loppujen lopuksi tilanteet ratkaisee joka tapauksessa!

).( Ei kuulu mitään uutta. Ovis laitettu hyötykäyttöön aamupuuhilla, joita ei liian usein pääse pikkulapsiperheessä harrastamaan. Iiiiiihanaaa :)!! Pienen ovisvihlaisun olin tuntevinani jo eilen aamulla, mut se oli niin pieni ja kesti vain hetken, et en oo kyl ihan varma...hmm. Eipä sitä tietty aina tunne niin selvästi.

Nyt Karjalan kunnaille, kiitos yhdelle rakkaalleni, tallentavalle digiboxille ;). haha

Selia kp 16
 
Mamma82
Kuuleppas muru kun se kampaaja olin minä itse ;). Aina oon itse hiukseni värjännyt ja onnistuneesti mutta ei näköjään oikeen onnistunut blondauksen jälkeen paluu aitoon hiusväriin. Himosaunojana menin väriaineen pesun jälkeen saunaan, kiedoin pyyhkeen pään ympärille ja löylyttelin kunnolla, epäilen että tämä on syynä värivirheeseen, hiukset kun oli ruskeat värin pois pesun jälkeen. Huomenna uus väri päähän ja vältän nyt sit saunomista muutaman päivän ;)
 
Muru83
Mamma: Hah :D Mä en ole enää vuosiin värjännyt kaupan väreillä hiuksiani :)

Apila: Jee! Onnea kierron pituudesta ;) Pahoittelut menkoista.

Selia: Samaa mieltä Pamelan onnistujien ketjusta :) Tutkimuksen mukaan 90% raskautuu vuoden sisällä yrittämisen aloituksesta. Niin ei siihen kyllä kauheen montaa prosenttia jää yli. Tiedän, että itse petyn kauheen herkästi vastoinkäymisistä (vaikka niitä on elämässä ollut ihan riittävästi, mutta niiltä tuskin välttyy jatkossakaan), mutta on siinä vähän omasta asenteestakin kiinni. Ei saa masentua niin herkästi.

Semmonen hassu tunne edelleen alavatsassa. Joskus tuntee semmosta "nipistystä", mutta nyt illalla oli/on hassu tunne vasemmalla puolella kohtua. Pieni puristus tms. Tuntuu aina ajoittain.

Otan avosylin teidän puhallukset vastaan :) Tää on niin hassua. Olen koittanut perustella itselleni, että mitä se nipistys maanantaina olis voinut olla, jos ei kiinnitys. 5-6päivää arvellusta oviksesta. Et mikä tunne mulla on, koska tällasta en ole ennen tuntenut. Olen aika herkkä kuulostelemaan itseäni ja tällasta tunentta ei kyllä ikinä ennen ole ollut (edelleen jos vertaan niitä mun "mä oon varmaan raskaana- oireita"). Mutta odotellaan :)

Lauantaina varmaan pakko testata, kun on niitä pikkujouluja, et uskallanko syödä jotain juttuja, jne. Oon mieluummin vähän ylitarkka tällasista asioista kuin liian lepsu (varsinkin kun ystävän kaveri sai km:n syötyään kerran vakuumipakattua kalaa/vai tuorejuustoa ja sai siitä listerian).

Muru
 
Pamela1979
Voi ei Mamma, sulla ei oo ollut oikein hyva paiva eilen! ;D Toivottavasti ne kutrit saa oikean varin ennen juhlia - mut jos ei niin voithan sanoa etta se oli tarkoituksella tehty kun halusit esiintya pellena lapsille :D

Apila, pahoittelut tadista, mutta positiivista on etta se tuli just ajallaan ilman teroluteja, eiks niin? : )

Onkohan Idaho taustailemassa, olisi meinaten kiva kuulla etta miten sulla on taulukointi lahtenyt sujumaan!

Muru, hyvahan se on valtella niita ruoka-aineita, jos vaikka ei oliskaan suurta riskia mutta ihan oman mielenrauhankin takia. Mina olen kans aina jannailypaivina ollut vahan varovaisempi mita suuhuni pistan, "jos vaikka"- asenteella. Joskus saakin sitten selitella muille etta "ei nyt valitettavasti maistu maksapatee tanaan" : ) Oon huomenna vapaapaivalla joten en varmaankaan paase nettiin ennenkuin vasta maanantaina joten toivon sulle hurjasti onnea testailuun lauantaille etta se plussa sielta tulisi! : )

).( ei mitaan uutta. Ovista odottelen ensi viikolle. Harjoitellaan nappisuoritusta siihen asti ; D

Pamela kp 8
 

Yhteistyössä