Haaveissa vauva, joulukuun haaveilut :)

  • Viestiketjun aloittaja Muru83
  • Ensimmäinen viesti
Oink
Hei!

Onpas tullut juttuja joulun aikaan. Rauhallinen joulu mökillä vietetty ja loma jatkuu. Kivaa! Näillä näkymin mulla ei ole jännäilyjä tammikuulla, kun nyt on tjottailukin tauolla, eli kortsut (joita inhoan) käytössä.

Muru: Kuulostaa tosi mukavalta, että miehesi on mukana vauva-asioissa! Ihan mieltä lämmittää. Mullakin on nyt hyvä mieli, vaikka homma on tauolla jonkin aikaa. Mutta nyt olemme kuitenkin yhteisymmärryksessä pienen notkahduksen jälkeen. Mies otti joulun aikaan itse puheeksi joitakin vauvoihin/lapsiin liittyviä asioita, että miten meillä sitten kannattaisi toimia, jos on lapsi (siis vaikka ruokailun suhteen tmv).
Tämä tauko tjottailusta ei tunnukaan niin pahalta, kun etukäteen luulin. Jos käy hyvä tuuri, se saattaa loppua jo parin viikon sisällä. Huonolla tuurilla siirtyy hamaan tulevaisuuteen:( - riippuen miehen työkuvioista. Katsellaan nyt, että miten homma etenee. Seurailen kuitenkin palstaa ja jännäilen teidän muiden puolesta!

Saisinpa minäkin sen sikapiikin mahdollisimman pian. Olen menossa muissa asioissa lääkärille 4.tammikuuta. Voisin kysyä sieltä, että milloin sen saa. Oispahan sekin asia sitten järjestyksessä.

Me asutaan pienessä kerrostalossa alimmassa kerroksessa tilavassa kolmiossa. Ollaan miehen kanssa ajateltu, että kyllä me tähän hyvin mahdutaan, vaikka meitä olisikin 3. Asutaan ihanalla ja rauhallisella alueella ihan kävelymatkan päässä kaupungista. Olen tietysti miettinyt, että tästä voisi sitten vaunutella keskustaan ostoksille ja muutenkin ihmisten ilmoille, jos vauva tulisi:) Eipä ollenkaan ennenaikaista haaveilua...heh.

Tsemppiä jännääjille!

t. Oink
 
Sirenia*
Tänään testattu nega. Ei kyllä isommin harmita kun vasta eka yritys/tjottailukierto:) Mutta en kyllä tajua miksi pitää ihmisen olla niin pöljä että menee roskiksesta vielä testin kaivamaan reilu tunti testausajan jälkeen... nimittäin roskishaamun sain aikaan. En jotenki jaksa uskoa että se mitään tarkottais. Eilen olin ihan varma että raskaana en ole, olin nimittäin kuin perseeseen ammuttu karhu koko eilisen päivän, että oikein kunnon pms siellä jyllää :p Tosin nyt rupesin vähän tota testauspäivääni miettimään että hiukka aikaisin kuitenkin testasin koska mulla on lyhimmilläänkin ollut kierto 27pv ja nyt on vasta kp 28 kun kierto joskus on ollut 30:kin. Ja oviskin taisi olla suhteellisen myöhään joten hyvin vois kiertokin olla vaikka 29-30. Noh, jos ei menkat sattuis alkaan niin keskiviikkona uus testi.

Pamelalla olikin käynyt vähän kurjasti, pahoittelut :( Just ton takia sitä pitäs itekin malttaa mielensä ja tehdä testi vasta kun ne menkat on ihan oikeesti _myöhässä_ .

Kolkka, sullahan on vielä toivoa vaikka nega nyt tulikin:) Toivotaan parasta!

Mamman kuulumisia odotellaan :)

Sirenia kp28
 
kolkka
Mikäs siellä Mammalla kestää? Miten niin jännää :D

Sirenia, mulle ei ole koskaan tullut roskishaamuja tai muitakaan ilman raskautta, PAITSI CB testillä 2kk sitten. Sillä sain oikeita haamuviivoja, ja muun merkkisillä silkkaa negaa aamupissastakin. Että vaikka ois ollu kemiallinnen niin ois se muissakin kuulunut näkyä.

Toivoa ei kyllä oikeesti kauheesti ole, aika pessimistisin mielin liikenteessä :( Kyllähän sen pitäis nyt jo jotain näyttää, omien laskujen mukaan dpo 13-14 jo.
 
Mamma82
Mukavaa että täällä on jaksettu jännätä mun tuloksiani, ikävä kyllä ilmottaa että kuulun nega-testaajien joukkoon! Tiesin jotenkin jo etukäteen tuloksen mutta silti pieni toivo kyti. Pettymyshän se taas oli. Onhan mulla tota kiertoakin aikalailla jäljellä että oisinkohan liian aikaisin minäkin testannu?! Noh...mun puolesta kp saa olla seuraavalla testauskerralla vaikka 50! En jaksa laukata jatkuvasti labrassa jalat ristissä istumassa ja jonottamassa kauhees kusihädässä. Koskaan ei oo tilillä rahaa et vois kotiin tilata niitä testejä ja sit jos rahaa tulee niin kyllä ne samantien laskuihin menee joten helpompi käydä labrassa ilmatteeksi tekemässä testi.

Pahoittelut muillekkin negoista!
 
Mamma82
Haaveilijat:

Tuiskuli
Apila85 24/25 Y04/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09)
Muru83 26/28 Y11/09
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/29 Y10/09 (lapset -01, -02)
Oink 32/31 Y09/09
Idaho 33/33 Y11/09
Sirenia 31/34 Y12/09 (tytöt -05, -08)
Niki 25/28 Y10/09
Pannari
Kolkka 31/31 Y9/09 (pojat 07 ja 08)

Plussanneet:

Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v), plussa 11/09
Viljonka31, plussa 12/09
kirsikka 25/28 Y11/09 (lapset -06, -07), plussa 12/09
Selia 28/? Y10/09 (lapsi -08), plussa 12/09


Jännäyslista:

Sirenia 28.12.09
Kolkka 30.12.09
Niki 1.1.10
Muru83 12.1.10
Oink 16.1.10
 
Sirenia*
Haaveilijat:

Tuiskuli
Apila85 24/25 Y04/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09)
Muru83 26/28 Y11/09
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/29 Y10/09 (lapset -01, -02)
Oink 32/31 Y09/09
Idaho 33/33 Y11/09
Sirenia 31/34 Y12/09 (tytöt -05, -08)
Niki 25/28 Y10/09
Pannari
Kolkka 31/31 Y9/09 (pojat 07 ja 08)

Plussanneet:

Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v), plussa 11/09
Viljonka31, plussa 12/09
kirsikka 25/28 Y11/09 (lapset -06, -07), plussa 12/09
Selia 28/? Y10/09 (lapsi -08), plussa 12/09


Jännäyslista:

Sirenia 30.12.09
Kolkka 30.12.09
Niki 1.1.10
Muru83 12.1.10
Oink 16.1.10
 
Sirenia*
Vaihdoin tohon listaan nyt jännäyspäiväkseni vielä ton keskiviikon jolloin teen testin uudemman kerran jos ei menkat sitä ennen ala.

Kolkka, mullekaan ei ikinä ennen kyllä roskishaamuja ole tullut, aina olleet selkeitä negoja tai plussia vaikka miten paljon myöhemmin ois niitä tiiraillut. Tosin nyt luin kyseisestä testistä eri palstoilta melko negatiivisia kommentteja että näyttää just noita roskishaamuja. Kyseessä siis Sofi One Step testi joita tilasin ovistestien mukana kotitestit.fi:stä.
Nyt tilasin testikauppa.fi:stä sellasia puikkomallisia testejä kun noitten liuskojen kanssa näköjään on melkosta tulkitsemista. Jospa ne näyttäs vähän selkeemmin.

Mammalle pahoittelut negasta:( ehkä tosiaan testasit vaan liian aikaisin, sullahan on kierto ollut melko pitkäkin välillä. Ootko ajatellut tuohon kierron säännöllistämiseen mitään lääkitystä? Mulla oli aikoinaan ennen esikoista menkat ihan miten sattuu, jossain vaiheessa jäi sitte pois moneks kuukaudeks ja sain terolutit joilla kuukautiset käynnistettiin ja siten myös saatiin säännölliseksi. Jouduin niitä syömään lopulta lähes vuoden mutta lopputulos kannatti:)
 
kolkka
Haaveilijat:

Tuiskuli
Apila85 24/25 Y04/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09)
Muru83 26/28 Y11/09
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/29 Y10/09 (lapset -01, -02)
Oink 32/31 Y09/09
Idaho 33/33 Y11/09
Sirenia 31/34 Y12/09 (tytöt -05, -08)
Niki 25/28 Y10/09
Pannari
Kolkka 31/30 Y9/09 (lapset 07 ja 08)

Plussanneet:

Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v), plussa 11/09
Viljonka31, plussa 12/09
kirsikka 25/28 Y11/09 (lapset -06, -07), plussa 12/09
Selia 28/? Y10/09 (lapsi -08), plussa 12/09


Jännäyslista:

Sirenia 30.12.09
Kolkka 30.12.09
Niki 1.1.10
Muru83 12.1.10
Oink 16.1.10

Muutin miehen iän :)

Harmi Mamma negasta :(

Tylsiä nämä piinapäivät kun mielessä pyörii vain raskausasiat... Odotukset ja toiveet on kovat, mutta kuitenkin aika pessimistinen olo. Tissit on aivan sellaiset lerpsukat ja pehmeät eikä tippaakaan kipeät, ja muutenkaan ei ole mitään raskauteen viittaavaa. Itkuherkkyys on kyllä kova, mutta se on muutenkin. Mä olen kova pillittämään aina. Ja sitten kun on 2 testattua negaa... Noh, niin kauan kun lämmöt on korkealla (tänä aamuna vielä 36,5c, kun ennen menkkoja romahtaa sinne 35,8c tasolle) on toivoa.
 
Muru*
Ei saa testata liian aikasin negoja! (nimim. paraskin puhuja ;D) _Mies_ osti mulle tänään testin kaupasta, ajattelin ostaa tällä kertaa vähän paremman, kun ne ohuet tikut mitkä pitäis upottaa pissaan on aivan hanurista. Niin otin sitten semmosen, mihin voi pissiä suoraan ;)

Koska ovis oli ja meni jo peräti ehkä viikko sitten, niin oletan, että menkatkin alkaa ehkä jo tällä viikolla. Viimeksi taisi mennä 10pv oviksesta menkkoihin ja nyt on mennyt kai jo viikko, ellei sitten ovis ollut perjantaina, tiedä nyt sitten tästä mun kropasta... Eli varmaan ehkä ens viikolla testailen, jos ei menkkoja kuulu.

Kolkka: Mulla on kans normilämpö 35,8-36,2 välillä eli matala ja viimeks ennen menkkoja oli jopa 36,9 muistaakseni. Mutta turhaa sitten innostuin niistä lämmöistä :/
Niin ja mitä tarkottaa dpo?

Me löydettiin ihan luksusasunto <3 Siis niin helmi 4h+k+s+piha+parveke-95m2 -paritalo vm2007. Siis niin upee ja mieletön ja kummankin unelmienkoti, että huhhei. Ollaan varmaan menossa kattoo sitä yksityisnäytölle :) Mutta ainoa ongelma tässä on nämä mun opinnot (valmistun syksyllä 2010), että saanko minä lainaa, vaikka vakiduunihan mulla onkin osa-aikasena, ja riittääkö mulla rahat, kun Kela ei anna sitten mun tienata tarpeeksi (tai sitten menetän opintotuet) + kevät koulussa on varsinaista viimeistä rutistusta... Mutta saa nähdä, kehkeytyykö tämä nyt johonkin suuntaan.

Missä on Idaho, Pannari, Minnuli, Moonsun ja Niki? Tää huutelis vähän.


Muru kp24
 
kolkka
Muru dpo on days past ovulation nyt vaan aloin miettiä että onko ovulaatiopäivä dpo 0 vai dpo 1?

Mahakipuiluja on, mutta tissit on ihan normaalit. Vihloo ja sattuu tosta häpyliitoksesta, ja vähän säteilee reisiin = menkkakipuja :( Ei mulla ole koskaan raskaudet tällain sattunut, ne on vaan nippaillut kohdussa, ei siinä ympäristössä. v+ittu.
 
Niki
Muru täällä ollaan :)

On tuo joulun aika ollut reissamista niin ei oo koneella oltu, mut nyt taas arjen parissa kotona.
Vielä kun saisi loppuviikon haihtumaan jonnekkin niin ei tulis hulluksi näitten omakehotuntemuksien kanssa. No vielä oon kumminki saanu pidätettyä itseäni aikaisista testailuista (ensimmäinen kerta ku ennoo testannu jo tähän mennessä). Oireita on mahakipuja, välillä on ollu ihan menkkakipuja välillä kevyitä vihlasuja ja ihan kevyttä pahoinvointia ja nänniarkuutta. Samat oireet on kyllä ollu muinaki kuukausina. Nyt on ehke tullu semmosia väsymyskohtauksia uutena oireena. Mut voi olla tai olla olematta, aika näyttää.

Pahoittelut kaikille negantestanneille negoista ja pamelalle tädistä.

Mitenkähän kun mulla olis todennäköinen menkkapäivä se 1.1, (kierrot ollu 25-29 päivää) mut oviksen mukaan silllo ois 14-15 päivää siitä niin tekiskö heti testi sillo 2.1 jos ei oo alkanu vai oottelisko vähän viel pitempään?

Niki kp 25/28
 
Malla1979
Pahoittelut kaikille negan testanneille ja tädin kohdanneille..

Joulu meni kyl pian ja oli oikein mukava ja rauhaisa. En ole ehtinyt juuri koneella olemaankaan. Lueskelen teidän juttuja sitten huomenna tarkemmin. Olen syönyt aivan liikaa jouluruokaa + konvehteja. Uudelta vuodelta taas aloitan elämäntapamuutoksen, kuten joka ikinen vuosi... ;)

Uutena vuotena olisi sitten kp. 27/27. Tarkemmin sanottuna uuden vuoden aattona. Ei mul kyl oo mitään oireita että olisin raskaana. Toiveet ei siis oo kovin korkeella!! Jotain nippailuja alavatsassa mutta ei ne oo ennenkään enteilleet tasan muuta kuin tädin saapumista. Mutta, toivoa siis vielä on!! =D
 
kolkka
Tässähän alkaa jännittää kun lämmöt oli vielä aamulla koholla :) Huomennahan se ensimmäinen virallinen tätipäivä sitten on. Jos tänään tulis niin kierto lyhenis 25 päivään, tuskin nyt sentään.

Roskishaamun suhteen tulin jo järkiini, ja sen perusteella en kyllä odota mitään, Voihan niitä haamuiluita tulla ilman oikeeta plussaa muittenkin hormonien tai pH:n tms vuoksi, jälkeenpäin siis.

Melkein tekis mieli lähteä hakemaan testiä apteekista... Kylälle on vaan toistakymmentä kilsaa niin en tiedä viittiskö. Mutta toisaalta maitoa olis haettava...
 
Mamma82
Hyv´ huoment!

Tänne ei ole menkkoja vielä saapunut, taitaa kierto taas venyä. Niin se taas on pian vuosi mennyt ja uutta pitäisi aloittaa. Mallan kans taidetaankin aloittaa TAAS samoissa merkeissä! Mulla ahdistaa jo niin tuo painon nousu että vedin aamulla jo sellaiset märyt kun mikään ei mahdu päälle. Ainoat hyvin istuvat housut on paskasena pyykkikorissa, noh...sain sullottua itteni toisiin housuihin kun jätin välikamppeet kokonaan pois. Onneksi nyt ei ole pakkasta enään kun -6`C niin tarkenee ulkona kun laittaa toppahousut jalkaan.

Tilasin itelle eilen parit housut mutta ei se haittaa vaikka saattavatkin jäädä pian isoiksi, jos vaan onnistun karistamaan noita kiloja pois. Ompahan sitten isompia housuja valmiina jos vaan sattuu raskaaksi tulemaan. Toiset housut olikin vähän sellaiset mitkä muistuttaa odotushousuja! Korkeella joustavalla vyötäröllä jonka voi taittaa alas päin. Mut siltikin ne oli vaan ihan housu nimikkeellä elloksella.

Lapset lähti juuri yökylään tätinsä luokse, tulevat uudeksi vuodeksi kotiin. Saadaan 2 keskistä aikaa :)

Sirenia: Oon itekkin välillä ajatellut et oiskohan noista teroluteista mulle mitää apua, mutta vielä en niitä ala kokeileen koska mulla on nyt vasta toinen kierto pillereitten jälkeen niin odotan että jospa itsestään säännöllistyis.

Muru: Ihanaa että olette löytäneet unelmien talonne/puolikkaan! Tuollainen on juuri aivan mahtava, heti ok-talon jälkeen. Toivottavasti saatte lainan! Meillä on talonosto haaveet tapettu jo ajat sitten. 2 eri taloon ollaan lainaa yritetty saada ja vielä ollu kunnon takaajat, niin ei silti! Täytyy tyytyä vuokralla oloon!

Älkäähän tuijotelko niitä roskishaamuja!
 
pannari
Hei kaikille pikaisesti piiiitkääästä aikaa :)

Täällä menossa kp 16/26. Ovis sofi testien mukaan eilen kai eli kp 15. Aikas myöhään kierron pituuten nähden. Ovista hyödynnettiin kp 14 ja tänä aamuna, mut eilinen paras päivä jäi sit väliin.
Jatkanen työntekoa..palaan kyllä pian!

Oikein lumista loppuvuotta kaikille!

ps. oireita ei kummempia
 
Malla1979
Ei minullekaan mahdu mitkään kamppeet päälle enkä etes kuvittele astuvani puntarille masentamaan ittiäni. Masentaa jo ihan tarpeeksi tämä vauvaprojekti joka ei etene mihinkään! Eilen sitten sain siskoltani uutisia, hän on raskaana! Hyvä juttu hänelle. Oma kuoppa vaan syvenee ja syvenee... Ei kiinnosta taas tasan mikään.
 
kolkka
Onko tässä pregent stickissä viivan paikkaa? Sain tällaisen (näkyy tosin huonosti, paremmin luonnonvalossa, ja vähän voi joutua tiirailemaan eri kulmista) Aijaa.com - 5466065.jpg ihan testiajan sisällä, siinä on selkeästi luonnossa väriäkin vaikka on haalea. voihan se olla ettei tuo ole mitään, mutta pakko sitä testiä on aina välillä katsoa ja siinä on haamujen haamu. Tai sitten jos se on joku viivanpaikka? En oo kyllä mihinkään muuhun kuin cb -testiin saanut ikinä haamua, tai ees viivanpaikkaa...
 
Muru83
Kolkka: Sain taivuttaa mun läppärin kannen todella taakse, jotta näin siinä äärimmäisen haalean haamun. Mutta muuten en kyllä nähnyt siinä mitään. Ehkä se siitä vahvistuu muutaman päivän päästä ;)
Ja noin just ajattelin tuon dpo:n tarkoittavan :)

Mamma: Meille unelmienkoti ei ole okt ;) Joten sen vuoksi tuo asunto on ihan mieletön. Pientaloalueella ja ihan uutta kaikki. Voi että. En vaan saa sitä asuntoa pois mielestäni. En kyllä tiedä, miksi ei saatais lainaa... Miehellä on vakiduuni, mulla osa-aikainen vakiduuni + valmistun ens syksynä ammattiin, josta ei takuulla jää työttömäksi. Kaksi kaveria saanut myös isot lainat, vaikka ovat vielä opiskelleet ja kummatkin käyneet osa-aikaisesti samalla vakkariduunissa. Ja meillä laina ei olis edes kovin suuri, koska ajateltiin sitten maksaa rahoitusvastiketta samalla (muuten laina olis yli tuplan suurempi). Katsellaan :) Toivottavasti saadaan viikonlopulle näyttö :)

Malla: Musta kanssa tuntuu, että joka tuutista tulee raskausuutisia. Ja itse koittaa vaan hymyillä siinä vieressä, että voi miten kiva. Mulle ehkä pahinta olis se, että saisin kuulla siskon raskautuvan ennen mua (vaikka onkin isosisko ja vaikka toivoisinkin hänelle raskautta, koska on vuosikausia haaveillut jo omasta perheestä, mutta isäehdokasta on ollut vailla ja nyt sellainen ilmeisesti sitten olis)...vaikka kuulostankin ehkä hiukan naiivilta. Olis vaan joskus itsekin mukava jakaa ilouutisia muiden kanssa, eikä aina vaan itse kuunnella niitä vierestä.

).( Täällä tullut nyt ihan ihan ihan todella pientä ruskeaa "valkovuotoa". En osaa selittää, ei siis mitään tuhrua. Yksittäisiä pieniä roippeita ennemminkin :D Kuulostipas ällöltä :D Ja tätä se oli viimeksikin ennen menkkoja. Mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole, paitsi se samainen pieni paineen tunne taas kohdussa, mikä ei viimeksi tiennyt kyllä hyvää. Epäilen hyvin vahvasti tärppiä tällekään kierrolle ja koska menkat nyt on niin epäsäännölliset pillereiden jälkeen, taidan ehkä hommata niitä ovistikkuja, jotta tää touhu olis jotain muuta kuin sitä hakuammuntaa.


Muru kp25
 
Sirenia*
Kolkka, mä sain aikaan kaks tollasta haamua samaisella testillä enkä ollut raskaana. Mulla oli sillon vielä kuparikierukka ja oli vaan todella outo olo joten siksi tein testin. Luulen että sielä oli silloin jotain yritystä ollut mutta ei ollut kiinnittynyt kuitenkaan ja sehän se kuparikierukan tehtävä onkin, estää kiinnittymästä. Enkä sitä viivaa kuvitellutkaan koska ystävänikin sen näki :) Sinuna kyllä testaisin huomenna tai ylihuomenna jollain toisella testillä. Toivotaan että se siitä vahvistuisi!!

Mulla ei ole menkat vieläkään alkanut, eikä tunnu yhtään siltä että alkaiskaa, taas tällä hetkellä siis. Tilasin niitä puikkomallisia testejä ja malttamattomana tein sellasen jo yhden tänään mutta se oli kyllä niin selkee nega että ei ois viivaa nähny vaikka ois päällään seisonu :) Kp on siis 29/27-29 ja ovis oli kp 18-19 luullakseni. Että eikös sen jo pitäisi tollasella herkällä testillä näkyä jos jotain ois näkyäkseen?? Kun aiemmissa raskauksissakin oon testannut dpo10 plussan ja ihan normitestillä, ei ollu sillon mulla noita herkkiä testejä ollenkaan.
Nyt on olevinaan pissahätä ja jano paljon useemmin kuin ennen ja nännit vähän arat, ei kovinkaan paljoa. Mahassa ei mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.

Hauskaa kun kävin tänään töissä niin pomoni kertoi että heille on tulossa iltatähti:) kesäkuussa laskettuaika. Hän sanoi että ei sitten ollakaan pitkään aikaan töissä yhtäaikaa. Melkein meinasin möläyttää että mistäs sitä tietää kuinka monta vuotta vielä meikäläinenkin aikoo kotona olla :p

Kyllä nyt sais sitten alkaa menkat jos on alkaakseen että pääsis uuteen yritykseen, ärsyttävää tää ihmettely ja odottelu että onkos vai eikös.

Ai niin, asumisesta oli jotain juttua, me asutaan omakotitalossa 120m2. Ostettiin tää talo jo ennekuin meillä oli lapsia vielä ollenkaan, hyvää aikaan ostettiinkin koska nyt tästä talosta sais maksaa jo montakymmentätuhatta enemmän.

Sirenia kp29
 
kolkka
joo kyllä mä melkein olen varma että ei se mitään merkkaa. Luin aika paljon huonoa tosta samaisesta testistä. Ihme juttu että tollasia sitten saa myydä.... Noh, sellasta se on.
 
Niki
Joulun jälkee kyl tuntuu et maha pömpöttää ku on päästäny suursyöpön itsessään irti, mut sitä vartenhan uus vuos tulee et saa uuden mahdollisuuden litistää vatsaa, ellei siellä joku kasva.

Mä oon saanu yhen kerran roskishaamun, mutten muuta. Joskus ku oon tehny testin väärin oon saanu virheellisiä plussia ( eli kussut vähän yli 'laitojen' :)

Nyt oon koittanu et malttasin testaamisen kans mieleni täs kierrossa mutku tekis mieli testata niin pirusti. Mulla on neljä testiä odottamassa kaksi niitä liuskatestejä mitä kolkallakin oli yks saman sarjan puikkotesti ja sit clearbluen digitaalinen. Aattelin et testaisin lauantaina jos mitään ei sitä ennen tapahdu ja koitan pysyä päätöksessäni. No onneksi on töissä kiire ja muutakin häslinkiä joka päivälle jos sitä ei ehtis testaamaan :)

Niki kp 26/28
 
kolkka
Niin onko teillä kokemusta tosta pregent stickistä? antaako vääriä positiivisia? On mulla huono tuuri kyllä nytten näitten kanssa... Ikinä ennen en oo saanu ees roskishaamua ja viimeks sillä cb:llä väärän haamun, ja nyt nää pregent stickit. Mahtaako mulla ollu joku sairaus että antaa näitä? Vaikka testasin tossa muutamalla muun merkkisellä liuskalla ja puhdasta negaa oli, paitsi se eilinen roskishaamu.

Häpyliitosta särkee ja pelkään että kohta se tätsä paukkaa paikalle. Viimeksikin kun sain ne väärät positiiviset niin menkkakivut oli aivan hirveät, samoin vuodon määrä. Oishan se tietty voinu oll sillon kemiallinenkin, mutta hassua että muut merkit anto negaa. Noh, huomenaamulla näkee onko lämmöt laskenut, että kannattaako testatakaan enää.
 

Yhteistyössä