Hae Anna.fi-sivustolta

habbo hotel

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä mami, 02.04.2006.

1. mami Vierailija

Tyttäreni haluais kovasti käydä habbo hotellissa, mutta ikäsuositus siellä on 13 v ja hän on vasta 10...
    onko kellään tietoa löytyiskö netistä samantapaisia sivuja pienemmille? Olisin kovin kiitollinen vastauksista!

2. äiti Vierailija

En tiedä onko vastaavia pienemmile. Olen antanut 10-v tyttäreni rekisteröityä sinne niin, että ilmoitimme hänen syntymävuotensa väärin...niin taitaa aika monet tehdä, kosks siellä koko heidän luokka pyörii... =)
    Mielestäni habbo on ihan turvallinen paikka pienemmillekkin ja siellä voi olla ilmaiseksi. Itse en ole antanut käyttää rahaa siellä (emme osta habbo seteleitä) ja ovat tavaraa (kamaa) ihan mukavasti silti saaneet tutuilta alkuun ja sitten vaihtamalla se on lisääntynyt.

3. Piiku Vierailija

Meillä on myös tytär käynyt jo vähintään vuoden verran habbo hotellissa, ja täytti 13 vasta pari kuukautta sitten! Suoraan sanoen en ole itse tiennyt ikärajasta (keskustelu tästä käydään tänä iltana..), myös oman tyttäreni luokkakaverit ovat siellä käyneet pitkään.

Mitä olen seuraillut, niin eipä siellä mitään 10-vuotiaalle vaarallista ole, kunhan teroitat ettei anna tunnuksiaan kenellekään ettei kamat ""häviä"". Samoin aikarajat voi olla hyvä tehdä selväksi heti alkuun, ettei niistä tarvitse keskustella äänekkäästi muutaman viikon kuluttua =)

4. opeäiti Vierailija

Kyllä meillä saa 9 v. käydä siellä. Mielestäni siellä ei ole mitään sellaista miksei voisi. Kekustella kyllä kannattaa siitä, ettei mitään saa osta/tilata kysymättä lupaa. Eikä antaa tunnuksiaan edes parhaalle kaverille saati sitten muille habboilijoille.

5. no moi! Vierailija

liity runescapeen!

6. ööh Vierailija

tarvisin habon raha koodei koska oon rikas (köyhä oikeesti) ja sen takii tarviin massii

7. Rullailija Vierailija

Ja mites tää tähän liittyy?

http://www.habbo.fi/home/Rullailija

8. Habboilija Vierailija

Moi!
    Habbo on ihan turvallinen oon itte 11 ja käyn siel et se on ihan hyvä paikka koska siel voi tavata kamui vaikka olis kipee muutenkin siel on kivaa oon itte ollu 8 vuotiaasta saakka-

9. juu että sisi parempia paikkojakin löytyy mutta sori en jaksa etti pikaisesti oikeen mitään

siis habbohan on melko turvallinen se ikäraja ei ole mitään huijaatte vaan parilal vuodella sitä vuosilukua niin pääsee siis nykyyän kaikissa peleissä on ikärajotukset ihan päin mäntyä jos lentää tippaki vertaa niin menee heti k15/k13 joten habbokin on tarkotettu 10 vuotiaille tai riippuu vähän kuinka järkevä lapsi on (ei pahalla) mutat aikuiset äkää päästäkö mitään no.... hieman toisenlaisia lapsia luulen että kysyjän lapsi on normaali joten veikkaa netää hän voisi pelta tätä habboa mutta hänen on TIEDETTÄVÄ: ETTÄ SALASANAA HENKILÖTIETOJA EI SAA KERTOA KERRO LAPSELLESI VAIKKA HETI JOS HÄN EI TEIDÄ SILLÄ HÄN SAATTAA TÄLLÄKIN HETKELLÄ PELATA JOTAIN HABBOA TAI MUUTA VASTAAVAA että näin

ja tämän saneli teille 10v poika meseni on [email moderoitu] jos on jotain muuta kysyttävää anteeksi kirjoitus virheet kato on vähä ikää :D

10. Habborella Vierailija

Kyllä 10-vuotias voi mennä habboon, itse liityin 11- vuotiaana. Velini on 8v. ja käy habbossa ja siskonikin käy, hän oli 10v. liittyessään.

11. Ensinnäkin, habbossa ei käy alunperin aina nuoria, joskus habbohotellissa vierailee 40-50 vuotiaita miehiä, jotka saattavat rueta kyselemään osoitteita, sähköpostia yms.

12. ÄLÄ MISSÄÄÄN nimessä laitta tyttöäsi käymään runescapessa.
    Runescape on K- 13 peli, jossa voi esimerkiksi ''tappaa'' toisia käviöitä.
    en siis suosittele tätä peliä VARSINKAAN tyttärellesi!

13. Tyttöjen habboilut Vierailija

Seurasin sivusta 10v. tyttöjen habbo-vierailua. Ei mennyt montaakaan minuuttia kun tytöille pisteli seksiviestejä 26-vuotias mies.
    Tyttöjä tenttaamalla sain selville että se on ihan yleistä. Heidän kaverinsa oli jopa mennyt lisäämään jonkun miehen messengeriinsä ja saanut videokuvaa miehen alapäästä. Naapurin 12v tyttö kuulema seurusteli habossa 20 vuotiaan miehen kanssa.
    Myös poikia oli ahdisteltu ja ehdoteltu vaikka mitä.

Omilla lapsilla on nyt ehdoton habbo-kielto enkä suosittele kenellekkään muullekkaan.

14. Habboilija Vierailija

Dodih, eli tääl puhuu 11 vuotias tyttö.. Mun mielestäni habbo on turvallinen jos sitä osaa vain käyttää. Mutta suosittelen , että kaikki on varovaisia, sillä jotkut voi varastaa kamaa, jos kertoo omia henkilötietojaan, joten älä ihmeessä henkilötietoja kerro kenellekkään, vaikka joku uskottelisi olevansa luotettava. Itse habbossa olen käynyt 2 vuotta, ja pitää osata pitää rajansa,että jos joku kiroilee, pidät puolesi, ja muuten, koskaan habbossa ei kannata ruveta nettisuhteisiin, koska sen jälkeen he alkavat kysellä henkilötietojasi, olen kokenut sen. Hah, oon mäki hyvä puhuu ku itekki kiroilen mut kuitenkin. Toivottavasti tämä puhe auttoi, ja mielestäni 10 - vuotiaat voivat käyttää habboa.

15. @jees.com Vierailija

Iske irkis, seukkaa habos, jätä meses! Pitäkää hyvät ihmiset tiukat rajat kakaroillenne, huomaahan tuon jo että ei kaikki täysikäsetkään ole kypsiä käyttämään esim. IRC-galleriaa :D

16. liberty7480 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olin habon käyttäjä vuodesta 2005 asti.
    miinus (-)
    -Tuhlaa helpommin rahaa, olen tuhlannut habbo hotellin yli 200 €
    -Oppii nopeammin kiroilemaan
    -Habossa tapaa myös näitä sairaita pervoja jotka tahtovat harrastaa virtuaali seksiä

Plussa (+)
    +tapaa kamuja

17. Nuuka9 Vierailija

No pelaan itekki Habboo mutta en nii hirveesti vaikka oonkin moderaattori no habbo on yli 10-vuotiaille suunnattu Peli no jotkuthan sielä kumminkin on nii tyhmii (EI PAHALLA) että antaa oman salasanansa tai nimensä ja tietonsa Ja Jotkut halu harrastaa siellä VIRTUAALI SEKSIÄ! suosittelen sen takia että rupeis pelaa Habbokkia Tai Runescape no Habbok on ihan saman lainen peli Mutta (Englannin kielinen) mut hyvä puoli on että siinä ei käy oikee ketää muutaku vähän ja sinä saa 2000 koee alussa ja 500 kolee joka päivä Daily Credits ;) ja siinä on kaikk ikerikset mut kuitenki pelatkaa Runescapee tai ettikää parempi peli:D :D :) Mut muistakaa etä Runescape on yli 13K ikäraja Joo ja tän kirjoitti sitten yks 11V poika joten ei kommentteja :) mutta laitoin tän vaa tiedoks että mitä sielä tapahtuu :)

18. Nuuka9 Vierailija

no en ihan moderaattori ja unohin kertoo että: Sori että on kirjoitus virheitä katos oon 11 v ja voitte pyytää kamuks habbo nimi on: nuuka9

19. Habboilija Vierailija

Ihan oikeesti, habbo on peli just siinö 10-13 ikäisille tytöille ja pojille yleensä vanhemmat eivät siellä käy kun se on jo niin "massamuodista" pois hävinnyt. pariin erittäin pervoon oon siellä törmänny mutta yleensä hekin ovat vain näitä 11 vuotiaita poikia jotka luulevat olevansa jotenkin kovia. Habbo on mukava ja turvallinen paikka olla kavereitten kanssa.

Kuitenkin on hyvä laittaa selvät rajat siihen mitä saa tehdä ja mitä ei. Habossa ei koskaan tulisi suostua virtuaaliseksiehdotteluun vaikka kyseessä olisikin vaikka oman luokan poika. Tämä on silti kielellettyä habossa ja siitä saa kunnolla porttikieltoa jos sellaista rupeaa harrastamaan.

Pari käytännön vinkkiä.

20. -Lord Vierailija

Miks aina noiden kakaroiden pitää sekaantua kaikkeen? Noi ipanat on pilannu koko paikan. Rupeen aina vittuileen ja kiristään niitä paskoja. Mutta ei sekään auta kun ei ikärajoja noudateta ja vanhemmatkin vielä mukana, saatana!

21. wft Vierailija

kasva vittu aikuseks ja tuu sitten uudestaan.

22. (Nuuka9paska) Vierailija

vittu mikä leija!

23. Voi apua, miten voi olla näin vaikeeta tajuta, että ne ikärajat on lasten suojaksi.
    Eikö teillä aikuisilla ihmisillä ole minkäänlaista auktoriteettia kieltää lapsilta asiat joita kyllä ehtii vanhempanakin.

Netti on vaarallinen paikka, ja ikärajat on syystä siellä. kaikenmaiilman urpoja, ja sitten ihmetellään kun lapset kasvaa vinoon...

24. Paskahotell. Vierailija

Pullamössöt pelaa noita paskapelejä, ja lihovat muodottomiksi läskeiksi. Vain tyhmät kakarat ovat just tollasia. Samalla ahmivat sipsejä, limsaa, kaikkea syötäväksi kelpaavaa.
    Mutta, tyhmillä vanhemmilla on tyhmät kakarat.

25. Nero Vierailija

Sanon tämän vähän niinkuin kaikille muillekkin sinun tapaisillesi ihmisille.
    Runescape on MMORPG (Massively multiplayer online roleplaying game) eli kyseessä on roolipeli eikä alkuunkaan mikään verihippa. Tarkoituksena on siis kehittää hahmolle erilaisia leveleitä (tasoja) esim. puunhakkuu, takominen, rukoilu, voime jne, suorittaa tehtäviä ja muuten vain jutella toisten pelaajien kanssa. Eikä alkuunkaan mikään sota,tappo tai väkivalta vähän niinkuin monet vanhemmat (lähinnä äidit) luulee vain koska siinä voi tappaa erilaisia otuksia tai muita pelaajia jotka kuitenkin syntyvät hetken päästä uudelleen. Itselläni olisi kysymys miksi te vanhemmat aina otatte pelistä jossa voi tappaa tai ylipäätänsä käyttää väkivaltaa, sellaisen kuvan että se tappo ja väkivalta on pääasia ettekä edes anna lapsen näyttää millainen se peli todellisuudessa on? Sillä sehän voi olla aivan kaikkea muuta kuin mitä luulette.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri