Hae Anna.fi-sivustolta

hääpukuliikkeet pääkaupunkiseudulla

Viestiketju osiossa 'Häähumua' , käynnistäjänä Talvimorsian, 03.10.2007.

1. Talvimorsian Vierailija

Toivottavasti Ellit voivat vastata tähän ilman, että katsotaan mainostamiseksi. Mistä löytäisin luettelon pääkaupunkiseudun hääpukuliikkeistä (sekä myyvät että vuokraavat)? Keltaisilla sivuilla on vain pukuvuokraamoja mutten löytänyt yhtään varsinaista liikettä. Tiedän, että Sokoksella ja Stockalla on hääpukuja myynnissä, mutta mitä erikoisliikkeitä on pääkaupunkiseudulla?

2. grier Vierailija

No toivottavasti tää ei oo mainostamista...

Ainakin nää...
    Kaunis morsian -ihana mutta aika tyyriin oloinen
    Morsmaikku -Tosi peruspukuja
    Stilissima -Tosi ihania, myös vähän erikoisempia ei niin kallis

Laittakaa muutkin tänne listaa ja kertokaa millainen liike. Lisäilen kun itse löydän.

3. Suzannah Vierailija

Ihania ja upeita vintage-hääpukuja eri vuosikymmeniltä on myynnissä Play It Again Sam -liikkeessä Kruunuhaassa (Meritullinkatu/Rauhakatu?) Liikkeessä on myös tykötarpeita kuten pitkiä käsineitä, tiaroja, kenkiä, laukkuja ja hattuja morsiamelle ja lähipiirin pukeutujille, jos glamour kiinnostaa ja/tai vintage ideologiana!

4. grier Vierailija

Löysin netistä tällaisen kuin Niinatar. Heillä näyttää olevan myös nettikauppa. mekot oli aika perinteisiä ja olkaimettomia. Siellä oli tosi edullisia mekkoja; 200-900€:n haarukassa suurin osa.

Toi Play It Again Sam oli tosi hyvä vinkki. Täytyy käydä tsekkaamassa. Missä hinnoissa ne mekot siellä oli? Oliko missä kunnossa?

5. RMHL Vierailija

Vieläkö Meslevi on olemassa?

6. 33 Vierailija

Meslewi on nykyisin Mannerheimintiellä. Ainakin viimeksi oli.

7. NML Vierailija

Varokaa Lavem nimistä liikettä Manskulla, katso kirjoitusta Hääpukuliike - varokaa!

8. hep Vierailija

kyllä meslewi on vielä olemassa, mannerheimintiellä nimenomaan. myyvät siis pukuja, jotka ainakin omalle kukkarolle kalliita. ovat kyllä tosi ihania ja upeita laahuksellisia pukuja! mutta ei kannata sitten uskoa sitä, kun myyjät sanovat, että puvut tilataan kanadasta ja antavat sellaisen kuvan, että puvut olisivat kanadalaisia. kyllä ne ihan kiinassa on tehty... samassa yhteydessä on kiva korupuoli myös, josta löytyy mm. tiaroita ja muutamia kenkiä.

Sitten on tietenkin vip-juhlapukupalvelu, joka ainakin ennen vuokrasi ja möi. olen ainakin joskus käynyt liikkeessä, joka oli hankenin lähellä.

9. töttö Vierailija

hei en löytänyt enää tuota lavem-keskustelua! Kertokaa, mikä siinä oli vikana, koska olen itse tilannut sieltä puvun!!!

10. grier Vierailija

Töttö... Se on siis otsikolla "morsiuspukuliike-varokaa". Ihan tossa etusivulla.

11. http://www.amoriini.com/Sivusto/Haaopas/haashoppailu/helsinki.php

12. Bridal House Mariankadulla on myös hyvä. Erittäin hyvää ja ammattitaitoista palvelua. Samaa ei voi sanoa Meslewistä, jossa oli erittäin nuiva ja ylimielistä palvelu. Ja en ole ainoa joka on saanut ko. liikkeestä todella huonoa palvelua.

13. modern times Vierailija

Entä jos haluaa hääpuvuksi pitkän juhlapuvun, mutta ei perinteistä hääpukua? löytyykö morsiuspukuliikkeistä muutakin kuin leveähelmaista valkoista?

Haaveilen hollywood-tyyppisestä iltapuvusta, joku tyylikäs ei liian paljastava kuitenkaan jalaadukasta materiaalia. Mistä sellaista lähtisi etsimään?

14. kirsimaria1980 Vierailija

Kävin tänään ostamassa pukuni Niinattaresta ja voin todella suositella. Palvelu oli erinomaista ja siellä on todella paljon pukuja ja hyvät hinnat. Suosittelen lämpimästi!

15. yksinkertaista... Vierailija

Minulla olisi vähän sama hakusessa: luonnonvalkoinen, mutta yksinkertainen pitkä puku. Lisätoiveena pitkät hihat, ei avonaista kaula-aukkoa. Ei siis kermakakkupukua... Niin kauniita kuin ovatkin, eivät sovi minulle :) Mistähän liikkeestä kannattaisi lähteä liikkeelle - tai vaihtoehtoisesti, minne ei ainakaan kannata tuhlata aikaansa?

Vuokraisin mieluusti puvun, mutta jos löydän kivan puvun ostettavana, sitten ostan. Mistä liikkeissä on vuokrausta, missä pelkkää "myyntiä"?

Kiitos :)

16. hääpari Vierailija

Varokaa Lavem nimistä liikettä Manskulla, katso kirjoitusta Hääpukuliike - varokaa!

17. Itse ostin puvun meslewistä ja palvelu on ihan uskomattoman hyvää. Asiantuntija myyjä todella oli ajan hermoilla ja löysi kropalle juuri sopivan puvun. Kävin tätä ennen stillisimassa, niinataressa ja Stockalla joka myös tarjosi hyvän palvelun lisäksi laadukkaita pukuja. Mutta Meslewiä suosittelen kaikille jotka etsivät laatua ja näyttäviä pukuja!!

18. pilkunviilari Vierailija

pride tarkoittaa sitten ylpeyttä ;) the word you're looking for is bride.

19. kaaso varoittaa Vierailija

Meslewin puvut ovat näyttäviä ja myyjä osaa katsoa sinulle täydellisesti sopivankin nopeasti. Laatu on ihan kiinalaista tehdastyötä, hirvittävä kate, mutta mallit oikein kauniita. Jos tulee jokin ongelma/erityis toive, haluat vaihtaa mallia, muuttaa sitä tai luovutusaikataulua tms., kauppa muuttuu painajaiseksi. Kokemuksesta voin kertoa sivusta seuranneena että voit todella pahoittaa mielesi sillä saatat joutua kuuntelemaan liikkeessä henkilökohtaisia solvauksia mekon takia josta vielä maksat ihan hirveästi. En osaa suositella mitään erityisesti mutta kannattaa harkita pari kertaa ennenkuin valitsee meslewi hää- tai iltapuvun. Myyjätär (tai ehkä omistaja), ei ole mitenkään kiva ihminen.

20. morsiusgalleria Vierailija

Vaikka ei nyt Helsingissä olekaan, niin muistuttaisin silti Morsiusgalleriasta Tampereella. Todella paljon valikoimaa, hinnat kohdillaa, myös muita pukuja kuin morsiuspukuja, vuokrausta löytyy ja samassa rakennuksessa vielä Outlet-myymälä. Voin suositella!

21. Ikuinen kaaso Vierailija

Lavemista on jo kaksi ystävääni löytäneet pukunsa ja minulle samalla vuokrattu kaasonpuku. Palvelu on pelannut hyvin ja kaikki on tapahtunut ajallaan. Henkilökunta on ollut aivan ihanaa ja sympaattisia...valikoimaa myymälääs on runsaasti ja asiakkaan toiveet otetaan todellakin huomioon. Halusin vain kertoa posiitiivisen kokemukseni kun joku niin kovasti yrittää mollata liikettä. Ymmärsin rivien välistä, että Hääpukuliike - varokaa jutun morsiamelle on tuotu puku jopa kotia asti sovitukseen kun hän ei itse ole ehtinyt myymälään sovittamaan... sanoisin, että aika loistavaa palvelua! Turha valittaa turhasta, omien kokemuksieni mukaan Lavem on erittäin kiva paikka ja sinne suunnistan itsekin kunhan saan tuo unelmamieheni ensin kosimaan ;-)

22. Morsian Vierailija

Bridal Housessa on päällekäyviä myyjiä. Aggressiivinen myyjä yritti myydä puvut kaasosta anoppiin ja pakottaa sulhasen vuokraamaan puvun (!), vaikka olimme tulleet ostamaan pukua minulle.

23. hipsan Vierailija

Liikkeen omistaja on niin epäystävällinen kun vain osaa olla..töykeä, ylimielinen eikä hyvästä asiakaspalvelusta tietoakaan. Samaa olen kuullut muiltakin..Tämän liikkeen kierrän jatkossa kaukaa.

24. hipsans Vierailija

Tämä siis meslewistä.

25. mitä tehdä? :( Vierailija

Joudun taitelemaan parhaillaan oikeuksistani maksettuun, toimittamattomaan pukuuni Helsingin Bridal Housesta.

Aika alkaa loppua ennen häitä. Puku jo kuukauden myöhässä, eikä myymälällä intressejä tehdä asian hyväksi mitään. Päinvastoin, myymäläpäällikkö on ollut erittäin epäkohtelias ja päällekäyvä asiasta tiedustellessa.

Vaikka puku vaikuttaisi hyvältä, kannatta luottaa intuitioon. Sain huonon kuvan myymäläpäälliköstä jo pukua sovittaessa, mutta ajattelin sietää käytöstä, kunhan saan pukuni. Nyt rahat on viety, mutta puvusta ei tietoa.

Suosittelen, että kierrätte Bridal Housen kaukaa!

Kohtuutonta stressiä ja mielipahaa ennen häitä!
    Eikä mitään varmuutta puvusta!

:(

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus