Hae Anna.fi-sivustolta

hääpuvun hinta?

Viestiketju osiossa 'Häähumua' , käynnistäjänä hmmh.., 03.09.2008.

1. hmmh.. Vierailija

Paljonko olette maksaneet hääpuvustanne? Mistä se on ostettu? Onko teetetty juuri sinua varten, vai oliko liikkeen valmismalli?

2. tyytyväinen*** Vierailija

Maksoin 170€, valmismalli, ostettu hääpukuliikkeestä. Puku oli juuri sellainen kuin olin halunnut, istui kuin hansikas ja hyvässä alennuksessa:) (Luonnonvalkoista paksua satiinia, 2-osainen; yläosa korsettimallinen ja alaosa merenneitomallinen hame. Ei mitään hörhellyksiä.)

3. Danzee Vierailija

Meille on tulossa maistraattireissu ja sen jälkeen seuraavana iltana rennot juhlat kavereiden ja tärkeimpien sukulaisten kanssa.

Mekkoa en ole vielä ostanut/teettänyt/tehnyt, mutta olen ajatellut, että 250 euroa saa luvan riittää mekkoon ja kenkiin. Toisaalta vähempikin piisaa. Tarkoituksenani olisi hankkia vihreä, polvipituinen halterneck-mekko. Mekko saisi olla sellainen, että sitä voisin myöhemminkin käyttää.

4. Teresa 53 Vierailija

Tyttäreni hääpuku maksoi 1000 euroa ja alle 700 euron ei ollut mitään edes tarjolla. Ihmettelen mistä kirpparilta te olette löytäneet 170 eurolla. Ei mahda olla kummonen.

5. Olipas... Vierailija

...ilkeästi sanottu! Tuo 170 euron puvun löytänythän kertoi sen olleen valmismalli ja lisäksi hyvässä alennuksessa. Ei se hinta tuo sitä tyylikkyyttä. Googlasin huvikseni hääpukuliikkeiden valmismalleja ja koska itse pidän ns. yksinkertaisista malleista, olivat mielestäni kauneimmat mekot 400 - 600 euron kieppeillä normaalihintaisina.

AP, en valitettavasti osaa vastata, että mitä oma hääpukuni aikoinaan maksoi, sillä se teetettiin minulle ja sen teki lisäksi tuttu ompelijatar, joka halusi hääpuvun minulle tehdä ja "asevelihintaan". Oma pukuni oli omasta mielestäni todella kaunis ja taatusti istui, kun se oli mittojeni mukaan tehty ja tarpeeksi usein sovitettu.

6. Danzee Vierailija

Ja sehän riippuu paljon morsiammesta itsestään, mikä puku omimmalta tuntuu.

Mikäli minut laitettaisiin tonnin hintaiseen valkoiseen, täyspitkään mekkoon olisin kaikkea muuta kuin kaunis morsian. Hinta hirvittäisi, sitä en kiellä ja muutenkin puku olisi vieraan tuntuinen. Kauneus kun lähtee siitä, että on mukava ja itsevarma olo. Lisäksi rennoissa juhlissa, joissa kirkkoa ei ole vaan keskitytään illan istumiseen ruoan ja juoman merkeissä moinen puku olisi mielestäni aivan liian yliampuva.

Makunsa kullakin, ja makuasioistahan voi kiistellä maailman tappiin.

7. Olipas... Vierailija

(Käytän samaa nimimerkkiä kuin aiemmassa viestissäni, vaikkei se tähän viestiin enää niin sovikaan).

Se piti vielä sanomani, että kirppariltahan voi löytää vaikka kuinkakin kauniin ja itselleen hyvin istuvan hääpuvun, sillä oletettavasti ko. vaate on kuin uusi, sillä sitä tuskin on käytetty kuin kerran...

8. ap. Vierailija

170€?? Voi hittolainen, jos minä löydän niin halvalla kauniin puvun, niin kuin sinä omaa pukuaisi kuvailit, olisin ikionnellinen. Eipä ole häät ihan vielä tulossa, mutta olen miettinyt paljon hääpukuun kannattaa edes tuhlata. Ja olen ajatellut ettei liikkeissä voi saada alle 1000 pukua. Kiitos jo tulleista vastauksista.

9. vedän pohjat Vierailija

Maksoin puvustani 50e (ei, tuosta ei ole unohtunut nolla perästä pois). Ovh 720e. Ja uutena ostin morsiusliikkeen alesta. Unelmieni puku oli!

10. äiti2 Vierailija

Tässähän on vain yksi rehentelevä äiti.

11. OnnellinenMorsu Vierailija

Maksoin 180euroa, tehty minun mittojen mukaan. Ostin netista, ne tekee sulle ihan minka puvun haluat sun omilla mitoilla, vaikka kopioi jonkun Vera Wangin jos haluat. Tyon laatu erittain hyvaa ja kaunista. Voit maksaa myos paypalilla luottokortin sijasta. Puku valmistui n.5 viikossa. Aluksi olin vahan itsekin epailevainen mutta luin netista ihmisten arvosteluja ja kommentteja kyseista nettisivusta ja hyvalta kuulosti. Lopputulos vielakin parempi. Suosittelen:) Ne ei muuten peri postikuluja ollenkaan vaikka asuisit missa maailman kolkassa.

12. ed. Vierailija

oho, linkki unohtu. www.kanaccasbridal.com

13. ed. Vierailija

Muistaakseni kaikki puvut on alle 300 euroa. Siella on paljon kuvia, mutta jos mikaan niista ei miellyta, voit lahettaa niille kuvan just sellasesta puvusta kun haluat. Ne tekee just niin kuin sina haluat. Ja puvun istuvuudesta ei kannata olla huolissaan, pukuhan on tehty sinun mittojen mukaan! Tulipa mainostettua....

14. pieni minä vain Vierailija

maksoin puvustani 761e. + muutostyöt vajaat 200e. Normaalista morsiuspukuliikkeestä ja valmismalli, johon kylläkin tehtiin hieman muutoksia. Minusta se oli aivan normaalihinta, mitä liikkeissä olen käynyt. Jos olisin voinut jättää puvun hankinnan tähän vuodenaikaan, olisin sen tehnyt, koska nyt on menossa todella suuret kausialennusmyynnit. Ja todellakin alennusprosentti voi olla jopa 70-80%. Eli kyllä halvallakin voi saada puvun. Ja varmasti aivan kauniin ja omannäköisen. Itsestähän se on kiinni paljonko haluaa sijoittaa pukuun, jota periaatteessa käytetään vain kerran.

15. ap. Vierailija

En ymmärrä oikein englantia, joten nuo sivut hankalat. Tuleeko nuo siis amerikoista nuo puvut? Tuntuu aika hurjalta ja epäluotettavalta. Ja miten mittauttaa itsensä niin, että varmasti tulee oikeankokoinen asu..hmm..

16. OnnellinenMorsian Vierailija

Ne puvut tehdaan Kiinassa. Tiedan, kuulostaa aluksi silta etta eiha sita nyt uskalla...Mutta kankaan laatu ja ompelutyo oli aivan loistoluokkaa. Minun mekkoni oli tehty pakususta ja hyvanlaatuisesta silkki/tai satiinikankaasta(en tieda kumpi kun ei siina puvussa tietenkaan ole mitaan lappusia)
    Maksu hoituu myos PayPallilla eli ei tarvitse murehtia etta ne ottais vaan rahat eika pukua nakyisi ikina. Itse kyllakin maksoin Masterilla, jos oikein muistan niin kaikki maksut taisi menna Ebayn kautta. Eli selailet sivuja ja kun loydat mieluisan, on aika tilata. Valitset varin(niilla ei muuten ollu vaihtoehtona valkoista niissa "mallitilkuissa" mutta pyytamalla sain vitivalkoisen mekon) ja sitten maksat. Maksun jalkeen he lahettavat sinulle pdf-lomakkeen jossa on selkeat ohjeet kuinka mittaat itsesi oikein. Mitat voit tayttaa suoraan siihen lomakkeeseen ja lahettaa sen niille sahkopostilla takasin. Muista mitata jalkojen pituus kengat jalassa!(siis ne kengat jotka pistat jalkaan haapaivana, tai ainakin samankorkuset korot jos ei ole kenkia viela hankittuna). He lahettavat kuvia puvusta sen tekovaiheessa jos haluat.
    Jos kielitaito on ongelma, kysy joltakin joka osaa enkkua paremmin.

17. Lillukka- Vierailija

Ohhoh! Valitettavasti tyylitajua eikä käytöstapoja saa rahalla.

18. Teresa 53:lle Vierailija

No paljonko anopin puku maksoi? Kerro nyt ihmeessä sekin?

19. kosmetologi Vierailija

Vuonna 2000 maksoin 2500 mk. Ostin edellisvuoden mallia. en edes enää muista mikä liike se Helsingissä oli...

20. kmljcgg Vierailija

Kyllä käy kateeksi suomen hääpukuliikkeiden hintoja!
    Menin -06 naimisiin ja pulitin 1080e "alennuksessa" olevasta hääpuvusta. Asun siis ulkomailla. Täällä ei ole esim. vuokrapukuliikkeitä, ja säälittää että upea hääpuku nyt pussissa säilössä josko joku tuttu tai sukulainen sen naimisiin mennessään huolisi lahjaksi, koska vaikka puvulla on tunnearvoa, EN TULE SITÄ UUDELLEEN KÄYTTÄMÄÄN! Tietenkin siitä voisi teettää jotain ja värjätä...

21. Ulkomaan asukki Vierailija

Komppaan edellista: Asun myos ulkomailla ja oma pukuni tuli maksamaan n.4000 euroa... Mutta ei kylla ainakaan tahan mennessa ole kaduttanut ;)

22. Voi Teresa-rakas. Oma hääpukuni oli äidin tekemä, kankaat eivät paljoa maksaneet. Ja puku oli todella upea!

Ja alennusmyynneistä todellakin löytyy vaikka mitä. Itse ostin viimeksi todella kauniin silkkisen jakkupuvun, lähtöhinta nippa nappa tuhat euroa, mutta liike lopetettiin ja ostin sen hintaan 150 euroa.

23. Twiggy Vierailija

En ole vielä löytänyt pukua, mutta budjettini on noin 500 euroa. En kylläkään ajatellut valkoista hääpukua hankkia, vaan juhlavan iltapuvun. Nyt näyttäisi kuitenkin siltä, että sellaista haluamaani ei oikein löydy...Luultavasti teetän sen, mutta toivon silti pysyväni budjetissa (ei hajuakaan siitä, mitä teettäminen maksaa??).

24. OnnellinenMorsian Vierailija

Taas tata samaa jauhan...mutta siella nettisivuilla on myos iltapukuja seka morsiusneidonpukuja. Saat valita ihan minka varin haluat, ala hamaanny mallikuvasta.

25. ed. Vierailija

Tassa muutamia linkkeja, hullunhalvat hinnat kun myyvat naita morsiuspuvunnakoisia mekkoja kaason mekoksi. 87 euroa!!
    http://www.kanaccasbridal.com/product.php?productid=8193&cat=199&page=1

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari