Hae Anna.fi-sivustolta

hääpuvun hinta?

Viestiketju osiossa 'Häähumua' , käynnistäjänä hmmh.., 03.09.2008.

1. Diuranen Vierailija

Täällä menee varmaan sekasin noi kotimaiset uniikkipuku ja unelmapuku? Nimet on niin samanlaiset. Tilasin omani tuolta ekasta eli Hääpuku 100% Laatutakuulla | UNIIKKIPUKU? Hääpuvut, jälkimmäisestä ei ole kokemuksia. Mun hääpuvun laatu oli kyllä tosi hyvää ja olen suositellut eteenpäinkin. Kallishan se oli vähän alushameen kanssa mutta koska lopputulos oli niin hyvä, ei jäänyt vaivaamaan reilu 500 ostos.

Mietin vaan, että halvalla olette pukunne jotkut löytäneet. Hieno juttu! Varmaan jos näkee vaivaa ja kiertää kauppoja niin voi löytyä just noin. Ite olin aika tarkka siitä mikä se piti olla joten...

2. MariaEmilia Vierailija

Mun puku maksoi pari vuotta sitten melkein 900 euroa. Hintaahan sillä oli, mutta puku oli näyttävin, mitä puolen vuoden etsinnän aikana löysin. Nyt mun puku olis sitten myynnissä edullisesti - jos kiinnostaa, tsekkaa Captivating life: Hääpuku myynnissä!

3. minä Vierailija

4. URP Vierailija

5. pistin paremmaksi Vierailija

Minulla oli 15 000 arvoinen hääprin.puku, mutta vuokrasin sen alle satasella. Palautin sit, oli ihan puhdas.

6. vierailija Vierailija

Jos tykkää vintagesta niin hyvälaatuisia hääpukuja löytyy vuokralle Helsingin Hakaniemestä. Nettisivutkin löytyy täältä: https://www.jotainlainattua.fi/ Hintahaitari on 250-450€

7. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari