Hae Anna.fi-sivustolta

häihin puku

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä anoppi, 05.07.2005.

1. anoppi Vierailija

Poikani häät ovat elokuun puolessavälissä.
    Ostin puvun josta paljon pidän ja joka sopii minulle tosi hyvin, mutta nyt aloin miettimään, että onkohan se liian tyttömäinen minulle.Olen kyllä nuorekas 50v, mutta silti.
    Puku on Tazzian pitkä pellava- ja viskoosisekoitetta oleva,vaalealla pohjalla turkoosinväisiä ja vaaleanoranssin värisiä aika isoja kukkia,limenvärisiä lehtiä..Malli on tyköistuva vyötärölle ja siitä lähtee vastalaskokset joka antaa hameelle levänhelman.Yläosa on selänpaljastava ja nauha joka solmitaan toisen lapaluun kohdalle kulkee niskankautta.Ostin myös limenvihreän
    jakun siihen se on vyötäröpituinen.
    Onko liian tyttömäinen asu,pitäisikö olla jotakin jakkupuku- kotelomekko linja??

2. yes Vierailija

Kuullostaa hyvälle. Ja tärkeintähän on että se miellyttää sinua itseään.
    Kuvailusi perusteella ei ainakaan kuullostanut miltään teinitytön mekolta. Hienoa, että haluat pukeutua nuorekkaasti, mutta tuo puku ei tunnu mauttomalle nuorekkuuden hakemiselle, vaan aivan asialliselle.
    Voisin ehdottaa vielä, että pukuun sopiva hattu loisi lisää tyylikkääseen olemukseesi sopivaa arvokkuutta. Mutta muistathan, että hattua pidetään vain kirkossa, ei enää hääjuhlassa, kuten liian usein näkee naisten tekevän.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri