HAH! Naapuri puottaa painoa neljän viljan puurolla. Köyhyyttään syö, ei vaan tunnusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuperäinen

Vieras
Törmäsin pitkästä aikaa naapuriini tänään. Se kun oli hoikentunut huomattavasti.. Tosin on sillä varaakin pudottaa :D mutta eniten mulle otti korvaan se, kun kysyin millä hän on hoikentunut, niin sanoi, että on syönyt aamupalaksi, lounaaksi ja päivälliseksi, ai niin ja iltapalaksi PUUROA! Kysyin et "mitä?" ni korjas että vaihdellen pikapuuroja, mutta suurimmaksi osaksi neljän viljan puuroa. Sanoi sitä kokeilleen kokeilu mielessä ja tuli niin hyviä tuloksia niin päätti jatkaa, siis WHAAAAAAT?!?? eiks toi oo epäterveellistäkin? Mä oon kyllä ihan varma, että syö sitä köyhyyttään!

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;25717130:
Vai onko joku onnistunu teistä puurodieetillä??
Miksei onnistuisi, jos syö pääasiassa vain puuroa kohtuullisen annoksen. Itse en ole kokeillut, vaikka mielessä on kyllä ollut, että jonkun aterian voisi korvata puurolla.

Täh, miksi sen pitäisi olla merkki köyhyydestä jos tarkoituksena on painoa pudottaa? Ei kai se mitään haittaa jos siinä samalla säästääkin.
Ja tuskin se puurodietti nyt ainakaan epäterveellisimpiä diettejä on.

Joo siis ei painoo saa onnistua pudottamaan ilman superturbokarppaussystemTM:n apua, ei varsinkaan niillä ohjeilla, jotka jo ala-asteella on ruokavaliosta saanut. Olisi liian helppoa eikä voisi päteä omalla ruokavaliollaan köyhemmille.

Yhteistyössä