Haha. Exä on naapurikaupungissa ja kas kummaa, heti otti yhteyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No näin tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

No näin tänään

Vieras
Eihän sillä ole muu mielessä kuin seksi, sika sekin.
"Seurusteltiin" muutama kuukausi joskus kai vuosi tai kaksi sitten, en edes muista mihin kaikki hyytyi. Feissarissa lähetti mulle kaveripyynnön ehkä kk sitten ,ja kas kummaa, tänään laittoi viestin jossa kyselee kuulumisia. Vastasin ympäripyöreitä ja menin kirjoittamaan että mulla on lapsivapaa vkl (ISO virhe!).. se vastas että hän ois tässä 30 kilsan päässä..

Että jep jep. Mitä se luulee? Että ehdotan tapaamista? No way. Siinähän odottelee. Vaan mä epäilen, että se ite ehdottaa kautta rantain tapaamista. Ja mä tiedän senkin, ettei sillä ole mielessä muu kuin seksi. Harmi etten muista oliko seksi sen kanssa hyvää vai huonoa. Mä epäilen tätä jälkimmäistä.

Toisaalta oon hyvin haavoittuvassa tilassa, oon ollut pakkoselibaatissa melkein erosta lähtien.. Ja just meni yks ihastus puihin. Mut silti. Äyh.

Jos et muista oliko seksi hyvää vai huonoa, niin se mitä luultavammin oli huonoa. :whistle: Kun ajattelee, että ei siitä nyt niin kauan ole kun erositte.

Mulla oli yks mies hetken aikaa kolmisen vuotta sitten ja kyllä muistan minkälaasta seksi oli. :whistle: :D

Näin se varmaan on, Scarlett. Sitäpaitsi feissarista näin, että sillä on vuoden ikäinen lapsukainen, joten se rakkaudenhedelmä on saanut alkunsa aikalailla samoihin aikoihin kuin mitä me deittailtiin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja No näin tänään:
Näin se varmaan on, Scarlett. Sitäpaitsi feissarista näin, että sillä on vuoden ikäinen lapsukainen, joten se rakkaudenhedelmä on saanut alkunsa aikalailla samoihin aikoihin kuin mitä me deittailtiin :heart:

Voi kun ihanaa! :heart: Todellinen saalis sitten tuo mies!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja No näin tänään:

Voi kun ihanaa! :heart: Todellinen saalis sitten tuo mies!

Eikö ;) Aivan ihq :heart:
Kyllä mä sen taka-ajatukset tiiän, ei se nyt muuten ois ilmoitellut itestään kun kerran lähistöllä on. Semmoinen lutunen reissumies, oih :heart:
Kaikkiin sitä lankeaakin. Vaikka komeahan se on, en mä sitä kiellä. Mutta pelimies, pahinta laatua.

Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
exäs mielestä seksi oli hyvää :)

Hei, aivan loistava pointti! Hivelee vähän mun loukattua itsetuntoani ;) Mutta ei, en aio vastailla sille mitään, mistä vois edes rivien välistä lukea että olis kiva nähdä. Ei tuu tapahtumaan.

Erään toisen ketjun innostamana mun on ihan pakko laittaa tää tähän yhteyteen:

Mä tunnen pari kundii jotka kiinnostaa
mut sä et mua oikein lentoon saa.
On sulla melkein apinan DNA
etkä pysty täyttämään mun unelmaa.

BRIDGE:
Oh-oo-oh mun päähän koskee
Oh-oo-oh kun sä taas viereen tuut.
Okei, ootsä joku Einstein?

CHORUS:
Ei jaksa kiinnostaa mua
on sulla otsaa muhun liimautua.
Sä oot jees, kaikin puolin alright
mut pelkkää pikaruokaa sä minusta kai hait.
Ei jaksa kiinnostaa mua.

Sä varttitunnin välein peilaamaan meet,
ja itsestäsi kovin tärkeän teet.
sä naisten pöytään niin kuin joku bull meet
ja kertaat kaikki vitsit kuluneet.

BRIDGE:
Okei, ihan ku Casanova!

CHORUS:
Ei jaksa kiinnostaa mua
on sulla otsaa muhun tarrautua.
Ei jaksa kiinnostaa mua.

On sulla oma osake ja muutakin
sä mua tavoittelet ja kai kuutakin.
Mut jotain aivan muuta tahtoisin
sä et voi puhaltaa mua liekkeihin.

BRIDGE:
Okei, ai sullon oikeen Zippo?

CHORUS:
Ei jaksa kiinnostaa mua
on sulla otsaa muhun painautua.
Ei jaksa kiinnostaa mua
on sulla otsaa muhun painautua.
mut pelkkää pikaruokaa sä kai taas minusta hait.
Ei jaksa kiinnostaa mua.

Okei, siis sä luulet olevas joku Elvis vai?

Ei jaksa kiinnostaa mua

Ei jaksa kiinnostaa mua

Ei jaksa kiinnostaa mua

Mitäs luulette siskot, pitäiskö ihan laittaa tuon biisin youtubelinkki exälle menemään? Toiskohan valaistusta asiaan yhtään?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla oli yks mies hetken aikaa kolmisen vuotta sitten ja kyllä muistan minkälaasta seksi oli. :whistle: :D

Heh, muistan exän 14 vuoden takaa ja sen, millaista seksi oli. Todellakin. Jos se on hyvää, sitä ei unohda.

Yhteistyössä