Haha, vähän kätevä toi FB! Naapuri valitti että..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
koirani ovat itkeneet ja haukkuneet perjantaina päivänmääränä XXX kun minä olen ollut baarissa. No selvitin sitten facebookista, että olen ollut silloin kotona ja koirat ei todellakaan muutenkan ikinä itke.
Naapurin mummon mukaan koirat itkee joka päivä monta tuntia. Täällä asuu naapurirapussa koira, joka tekee tuota..no mummo ei uskonut mua vaan väittää että se kuuluu mun asunnosta.

Huomenna lähtee videokamera päälle kun jätän koirat yksin. Katotaan kuinka käy.. Olen ihan varma että mitään ei kuulu. Saa sitten käydä sanomassa naapurille..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja FB liittyy tähän asiaan miten..?

No katoin tilapäivityksen ja muut kirjoitukset siltä päivältä enkä siis ole silloin ollut baarissa.. Kun väitti mun tulleen vartin yli neljä kotiin ja koirat itki..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
FB on siis julkinen muistikirja tai päiväkirja?

No mulla ehkä joo.. Laitan sinne yleensä päivitykseen jos on jotain erikoista esim. kun lähden ystäväni kanssa juhlimaan (mitä tapahtuu harvoin )

Sieltä kuitenkin sain helposti selville mitä olin tehnyt ko. päivänä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja s:
dementikko taidat olla ap

No muistatko sinä mitä olet tehnyt 4 kk sitten kuun toisena torstaina? Kävitkö kaupassa? Kirjastossa? Olitko töissä ilta vai aamuvuorossa? Sulla on sitten supermuisti :D

En mä ainakaan muista tuollaista asiaa, olinko baarissa silloin perjantaina vai oliko se sittenkin lauantai..?

Yhteistyössä