Hähhähhää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Minut viedään elokuviin, minulle tehdään lihapullia ja lisäksi lakkasin kyntenikin raidallisiksi. Kyllä nyt on hjuva! :xmas:

Ai niin, ja ehkä lojun vielä ammeessakin hetken.

Niin ja olen saanut uuden hammasharjan.

B)

Makeeta!!! Josta tulikin mieleen, että mä tuon sen karkkikylpyvaahdon sitten tullessani :D
Ja uuden hammasharjankin olet saanut!!!?? NYT mä en kestä!!! Tää oli ihan viimonen niitti :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Makeeta!!! Josta tulikin mieleen, että mä tuon sen karkkikylpyvaahdon sitten tullessani :D
Ja uuden hammasharjankin olet saanut!!!?? NYT mä en kestä!!! Tää oli ihan viimonen niitti :attn:

Näinpä, kellään ei voi olla niin täydellistä hammasharjaa ku mulla, sitähän mä yritän täs sanoo. :laugh:
Kiva, kun olette tulossa. Tykkäättekö juustosarvista? tarkoitan leivottuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Näinpä, kellään ei voi olla niin täydellistä hammasharjaa ku mulla, sitähän mä yritän täs sanoo. :laugh:

Niin nin kyl mä sen tiesin, että sitähän sä koitit tässä tuoda esille :xmas:
Juu me tykätään juustosarvista :heart:
Voisitko tehdä meille myös kääretorttua?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Niin nin kyl mä sen tiesin, että sitähän sä koitit tässä tuoda esille :xmas:
Juu me tykätään juustosarvista :heart:
Voisitko tehdä meille myös kääretorttua?

Katsotaan. Minun torttuni tuppaa halkeilemaan. :xmas: Teen parempia muffinsseja.

Yhteistyössä