Häihin mekko saako olla minkälainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kiira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kiira"

Vieras
Olemme menossa syksyllä häihin ja häät ovat siis syksyllä joten mietin mitkä on etiketit mekkojen väreissä?Muistaakseni ei saa olla valkoista mutta muuta en tiedä.Mut nyt mietin että voiko olla musta,valkoinen,pinkki mekko,kaikkea noita saman verran mekossa.Vai onko musta liian synkkä häihin.Mekkoon olisi tulossa joko valkoinen tai musta bolero lisäksi ja mustat kengät.

Käy oikein hyvin. Ihan kokomusta asu ei ole hyvä, mutta sekään ei ole niin kovasti kielletty kuin kokovalkoinen. Ja mustaan voi aina lisätä jonkun värillisen huivin, vyön tms vaikka mekko itsessään olisikin ihan kokomusta.

Just oltiin häissä ja joka toisella 30-35 vuotiaalla häävieraalla oli päällä jonkin sortin mustaa mekkoa värillisillä koristeilla, huivia, ruusuketta, vyötä jne. eli kyllä mustaa voi hyvin olla häissä, kunhan ei kokomustissa kulje :)

Kiitos,ei ole tullut käytyä pahemmin häissä joten ei ole tarvinnut tälläytyä ja nyt jo panikoin että mistä löytyy mekko joka on sopiva syksy häihin.Toinen mitä mietin olisi tämän värinen :
http://aijaa.com/v.php?i=006697937060.jpg

Kiitos kaikille =) Mulle pitää olla just polvimittainen tai sit vähän alle mut ei täys pitkä joska mun vartalolle ei pitkät mekot sovi.Mä en ole ollenkaan mekko ihminen muutenkaan joten tämä on tuskaa.

Tuo eka on juhlavampi ja olisi siksi parempi vaihtoehto, oikein nätti mekko. Tokassa mietityttää myös, että onko kovin lyhyt? Sellainen 10cm polven yläpuolelle on vielä ok, mutta sitä lyhyempää en kyllä helposti ainakaan kirkkohäihin laittaisi. Kirkkoon toki suositellaan myös olkapäät piiloon eli huivi tai bolero sitten noihin kumpaankin.

Molemmat tulee mulle itse asiassa näistä niin melkein sääreen asti eli ei ole lyhyitä vaikka kuvasta näkyy että olisi.Tuo eka mua kiinnostaa koska siinä on etupuolella kivat kirjailut,tosin kuva on takaata päin =) Molempien kanssa tulee bolero tai huivi en vielä ole päättänyt riippuu nyt että onko noista mikään mun mekko =)

Yhteistyössä