Haikailen toisen naisen perään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veli

Vieras
Heippa, isosisko ohjasi tälle sivustolle, jossa voisin kysyä useamman naisen mielipidettä asiaani. Siksi siis tänne kirjoittelen, pahoittelen jos asiani ei kuulu normaaleihin aiheisiin :).

Olin tässä viikko sitten perjantaina baarissa kaverieni kanssa ja lähdin yhden ihan kivan ja nätin tytön kanssa tämän tytön asunnolle. Vietimme yön yhdessä. Tämä tyttö asuu solussa erään toisen tytön kanssa, johon törmäsin sitten aamulla, kun olin syömässä keittiössä aamupalaa. Hämmästyin ja ehkä jopa järkytyinkin, aika paljon, sillä kämppis oli eräs toinen koulussamme opiskeleva tyttö, johon olin iskenyt silmäni jo viime keväänä. Luulen että hänkin oli kiinnostunut minusta katseista
ja hymyistä päätellen, mutta asia ei koskaan johtanut mihinkään ennen kesälomaa.

Ongelma on nyt se, että olen nyt tavannut sen tytön, jonka kanssa vietin yön, kerran tämän jälkeen, mutta en saa kämppistä mielestäni. Tämäkin näytti häkeltyvän silloin aamulla, mutta juttelimme kuitenkin aika paljon ja hän on ehkä ihanin tyttö jonka tiedän. Mieleni teki kysyä häntä ulos, mutta tilanne oli mahdoton. Minusta tuntui jälleen että hän saattaisi olla kiinnostunut, mutta tilanne oli tosiaan mahdoton.

Toinen tyttö ei kiinnosta minua juurikaan, mutta mietin voinko pyytää kämppistä ulos? He ovat ilmeisesti myös kaveruksia, joten sekin hankaloittaa tilannetta. Arvaan myös että tämä tyttö, jonka kanssa vietin yön, aloittaa hirveän elämän, jos vaikka kävisi niin onnellisesti, että alkaisimme seurustelemaan. Mitä te tekisitte kämppiksen tilanteessa, jos olisitte kiinnostunut?

No anna palaa vaan. Vaikka ovatkin kämppiksiä, se ei ole tae siitä että ovat jotain sydänystäviä.
Turha tuhlata elämää siihen "väärään", jos se oikeakin on nenän alla.

Go baby go! :)

Pistäisin heti jäihin jutun tän yöseuran kanssa, ettei vaan rupea kuvittelemaan liikoja. Tyyliin: Ollaan kavereita.. Ja juttelisin keinolla millä hyvänsä sen toisen kanssa..jos et saa tilaisuutta kysyä puhelinnumeroa,niin jos tiedät nimen, facebook? Mutta siis älä ole olemisen riemusta kenenkään kanssa. Vaan toimi siihen toiseen suuntaan. Elämässä sattuu ja tapahtuu. Pakosti joku aina välillä loukkaantuu

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Älä ainakaan ala hengailla yhden kanssa jos olet oikeasti kiinnostunut toisesta. Se jos mikä loukkaa sitten kun totuus tulee julki.

Peesi. Kerro tunteistasi, voihan olla, ettei tyttö ole moksiskaan, kun kerrot, että tunnet hänen kämppiksensä koulusta ja olet ihastunut häneen. Älä ainakaan jatka enää tapailua väärän henkilön kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No anna palaa vaan. Vaikka ovatkin kämppiksiä, se ei ole tae siitä että ovat jotain sydänystäviä.
Turha tuhlata elämää siihen "väärään", jos se oikeakin on nenän alla.

Go baby go! :)

Samaa mieltä, mitä väliä vaikka vietit sen yhden yön sen kämppiksen kanssa, jos se nainen ei sua muussa mielessä kiinnosta...niin älä tuhlaa aikaasi häneen vaan siihen toiseen, josta aidosti olet kiinnostunut.

Tee mitä sydän sanoo.

Jos sä olisit mun veli niin neuvoisin näin.

Läita välit poikki HETI sen kanssa josta et ole kiinnostunut. Muuten mokaat molemmat jutut!
Säälistä ja velvollisuudesta ei seukata.

Ota yhteyttä tuohon tyttöön johon olet ihastunut.

Yhteistyössä