Häiriköille!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Amis, Notty, Jeppe sun muut henkisesti jälkeenjääneet feikit! Tehkää saittilaisille ja yhteiskunnalle palvelus; muuttakaa vaikka Ruotsiin sekoilemaan. Täällä on toisinaan käynnissä asiallisia keskusteluja, kunnes joku teistä ääliöistä sotkee sivut haistatteluilla. Kannattaisko ihan oikeesti edes yrittää kasvattaa järkeä päähän? Kiitos..

Anteeksi nyt kovasti,herra syyttelijä, mutta tämä on yksi ainut henkilö joka täällä varastaa toisten nickejä ja yrittää näin terrorisoida muiden keskusteluja. Itse olen ihan aito ja alkuperäinen Notty, neiti, jonka nikillä tuo pelle leikkii täällä, itse olen myös aidon jepen kanssa jutellut, että on ihan sellainen normaali kaveri olemassa... :) mutta niin, jos puhuisit pelkästä häiriköstä, sillä nämä nickit mitkä mainitsit, on todella ihan eri henkilöiden nickejä, henkilöiden joilla on ihan normaali sielunelämä, eivätkä ole mitään tuollaisia sekopäitä. Kiitän. :)

Luin tuo viestisi uudestaan, enhän tietenkään voi todistaa ettenkö olisi häirikkö, mutta tämän oikean Nottyn,minun, juttuja löytyy kyllä tuolta keskusteluista, että ihan henkisesti tasapainoinen ihminen olen. :D kohtelias ja näin, et kyllä jos enemmän on Nottyn puheita lukenu, sieltä erottaa ne häirikön viestit. :)

Mä kyllä allekirjoitan alkuperäisen tekstin. Kummastuttaa vaan, että mikä laittaa ihmisen käyttäytymään tällä tavalla, kuin otaksuttu yksi tyyppi tekee. Ottaa toisten merkit käyttöön ja kirjoittaa sivukaupalla pelkkää paskaa. Toivon totisesti, että häviät jonnekin muualle riehumaan. Täys kakarahan sen on oltava. Ei aikuinen tuolla lailla käyttäydy. Olis taas kotikasvatuksella aihetta puuttua asioiden kulkuun.

Yhteistyössä