Haittaako jos hiivalääkkeen käyttää, vaikkei hiivaa olisikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko haitaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko haitaksi

Vieras
Elikkäs mulla on nyt melkein pari viikkoa jatkunut kutina alapäässä, aluksi ajattelin että johtuu siitä kun karvoitus kasvaa takaisin. No, oireet eivät ole vieläkään helpottaneet. Nyt olen alkanut epäillä hiivatulehdusta, vaikka sitä mulla ei koskaan aikaisemmin ole ollut. Jos käyn huomenna apteekista ostamassa hiivalääkkeet, niin voinko käyttää sen kun en ole varma onko hiivaa vai ei?

Sukupuolitaudit ei mahdollisia.

Ei kai ole haittaa.

Sukupuolitaudeista sen verran, että jotkut ilmenevät vasta vuosienkin jälkeen tartunnasta. Omalla kohdallani kävi niin, että kuvittelin hiivaksi ja vedin käsikauppakuurin. Ei ne tietysti auttanu, koska gyne totesi kondyloomaksi. Ei aavistustakaan mistä sen tartunnan olen saanut, koska yhdynnässä olen aina ollut vain pitkissä parisuhteissa. Eli siis mieheni on kantanut virusta ja tartuttanu minuun ja nyt vuosien jälkeen se puhkesi näkyväksi.

Tää ei tietty oo mahdollista jos olet esim. neitsyt.

Hiiva ei haise millekään, mutta jos sulla on vain bakteeritasapainohäiriö niin se haisee ja siihen kannattaa ostaa ihan paikallisesti laitettavia maitohappobakteereja... löydät ne apteekista samasta hyllystä kuin hiivalääkkeet. Hiivalääkkeet tappaa myös ne hyvälaatuiset bakteerit sun emättimestä, joten ei kannata käyttää jos hiivaa ei tosiaan ole. Itse luulin kärsineeni hiivakierteestä, hiivalääkkeet pilasi mun limakalvot ja meni kuukausia että sain ne palautumaan. Olin epätoivoinen asian kanssa, kun yksityisellä gynellä juoksin kuukauden välein. Myös jos sulla on vain kuivat limakalvot, sekin aiheuttaa kutinaa. Siihen kokeile bebanthen salvaa... itse käytän nykyään usein bebanthenia pesun jälkeen sipaisu niin ei pääse kuivumaan, tämän neuvon antoi myös gyne.