Haittaavatko naisten liikakilot miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jäsen
05.08.2004
378
0
16
Naisille oma paino on usein asia, josta ei julkisesti puhuta. :whistle:
Mitä sitten miehet ajattelevat naisten painosta? Haittaako miehiä naisten pienet liikakilot, vai minkälainen on teidän miehen unelmien nainen?
Minua puolisoni pieni pyöreys ei haittaa, mutta silti kannustan häntä saamaan raskauskilot pois.( koska ne kilot vaivaa puolisoani)

Minusta kaunein nainen on ehdottomasti sopivan äidillisen pyöreä.
Ei tietenkään mitenkään sairaanloisen lihava, mutta sellanen että siitä saa hyvän otteen :)

(oma vaimoni on tosin aikasta laiha... mutta eiköhän tuo joku päivä vielä vähän pyöristy.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:
Minusta kaunein nainen on ehdottomasti sopivan äidillisen pyöreä.
Ei tietenkään mitenkään sairaanloisen lihava, mutta sellanen että siitä saa hyvän otteen :)

(oma vaimoni on tosin aikasta laiha... mutta eiköhän tuo joku päivä vielä vähän pyöristy.. :)

Missä päin Suomen voi mies sanoa "aikasta laiha"?

On ihan ystävällistä kannustaa puolisoa elämään terveellisesti ja elää itse siinä samalla!

Jotkut miehet pitävät pyöreistä naisista, tai eivät välitä naisen koosta -monet miehet eivät välitä omastakaan vatsanympärystästään! Naisia ja miehiä on joka lähtöön, vakkoja ja kansia siis löytyy.

Oma mieheni kannustaa minua elämään terveellisesti, ja yrittää kantaa kortensa kekoon itsekin. Se vain ei aina ole elämän tyrskyissä helppoa, kuten olemme toisillemme sanoneet -makkara ja suklaalevy poikittain suuhun niin ei parku kuulu. Ja olutta päälle...lisää mies. :D :ashamed:

Mutta tälläkin viikolla yritämme taas ekologisesti ja terveellisesti..ja parumme vaikka sitten...

En mä usko, että ne muutamat ylikilot miehiä haittais. Mutta jos ne haittaa itseä niin vaikuttaa itsetuntoon ja sitä kautta voi vaikuttaa sitten esim. seksielämään ja haitata miestäkin...Enpä edes tiedä millanen on mieheni unelmanainen. Enkä kysy! Traumojahan siitä saisi ;)

No, ihan varmasti ukko kuin ukko ottaisi mieluummin kiinteän emännän kuin tälläisen, joilla roikkuu kaikki paikat :/ :/ :/

Voi olla vähän pyöreä silleen nätisti, mutta ilman roikkuvia osia - luulen.

Jos minun mieheltä kysytte niin se vastaa että se ei tykkää lihavista tai laihoista naisista, vaan se tykkää ainoastaan minusta, painoin sitten 50 tai 150 kiloa. Hyvin opetettu :whistle:
Jos miestä liikakilot häiritsee, niin ne ovat usein sellaisia miehiä joilla häiritsee sitten kaikki muutkin virheet tai puutteet naisensa ulkonässä.

Mieheni tykkää naisessa pyöreydestä. Olenkin tällä hetkellä sellainen unelmiensa nainen. Laihdutin muutama vuosi sitten 20kg ja eipä hän siitä perustanut. "Tuulen nussimaksi vinkuheinäksi" sanoi. Kilot hiipivätkin pikkuhiljaa takaisin ja mies senkun hykertelee. Minä itse kyllä viihtyisin hoikemmassakin varressa.

no ei oo valittanu...painoin 58 kun tavattiin ja ny 69...synnytin n.4kk sitten. ja laihtarilla olen...ihan sentakia et itse pidin ittestäni tuolloin. liikakiloja ei kyllä ole kun 4kg,mut silti.

Ei kai sillä niin väliä ole, painolla siis. Kunhan on itse tyytyväinen. Mutta mutta... kai jokaisella miehelläkin on yksilöllinen maku? Toinen tykkää isommasta ja toinen pienemmästä :D

Yhteistyössä