Hae Anna.fi-sivustolta

Hajut pois käsistä!

Viestiketju osiossa 'Niksit ja vinkit' , käynnistäjänä T, 08.09.2005.

1. T Vierailija

Millä ihmeellä sais kuvottavan kloriitin hajun pois käsistä? Menin taas läträämään sen kanssa ilman hanskoja, laiska... Entäs valkosipuli?

Kiitti! :)

2. . Vierailija

Sain lahjaksi teräksisen saippuan.. Siis sellainen metalli pötikkä, jolla lähtee hajut sormista... En tiedä mistä saa, mutta toimii.. Ehkä joku muu osaa neuvoa ostopaikan..

3. birichina Vierailija

Terässaippua minullakin on. Toimii hyvin. En muista mistä ostin jo vuosia sitten. Sitruunanmehulla ennen poistettiin sipulin ym. hajut sormista.

4. ap. Vierailija

Kiitos vinkeistä! Mistähän tollasen terässaippuan saa ostettua?

5. Skylla Vierailija

Ainakin Luontokaupassa ja Chez Mariuksessa niitä on.

6. ap. Vierailija

Missä noi kaupat sijaitsee, itse olen Hgissä...?

7. Skylla Vierailija

Googlettamaan minäkin jouduin ;o))

Luontokaupan osoite on nykyään Simonkatu 9,
    Chez Marius on Fredan ja Bulevardin kulmassa, osoite Freda 26.

8. Pertti Vierailija

Käytän sellasta suihkutettavaa ainetta, jos teen esim. autoremonttia. Ei muuta kun työn jälkeen pestään ""hanskat"" pois kädestä. Vaimo käyttää lapsen pyllyn pesemiseen samaa suihketta käsiinsä, niin ei haise kakalle:)

9. kahvimusteri Vierailija

Kahvinpuruilla, siis esim suodatinpussista kahvinkeiton jälkeen lähtee ainakin kalan haju.

10. Kas Vierailija

Terässaippuoita myydään aina joskus Lidlissä, hinta viimeksi 1,49e. Älkää maksako niistä hirveitä erikoisliikkeissä. Ps.toimii kyllä!

11. Milla Vierailija

Dermosilin keittiösaippua on minulla käytössä. Hyvin lähtee haju käsistä esim. sipulin ja kalan käsittelyn jälkeen.

12. Kogh85 Vierailija

Tilasin itse omani Oscarshopista, hyvin on toiminut meillä.
    OscarShoppi - Lahja-ja käyttöesineiden verkkokauppa Terässaippua

On näköjään vieläkin tarjouksessa.

13. orionpharma Vierailija

Vanhan ajan konstit ruokasooda ja sitruuna tepsii tosi monessa.Soodaa on kaikilla aina kaapissa.

14. orionpharma Vierailija

15. turhake Vierailija

Kalan haju lähtee kylmällä vedellä, voihan käsiin silti laittaa jotain pesuainetta, mutta vesi pitää olla kylmää. Kun perkaat juuri merestä nostetut kalat rannalla, niin eipä merivedellä pestyt kädet kalalle juurikaan haise.
    Terässaippua on oiva, mutta jos teillä vielä on terästiskipöytä, kuka kieltää käsiä läpsimästä pöydän pintaan, mutta pyyhi pöytää silti vielä rätillä, läpsimisenkin jälkeen.

16. joo Vierailija

Mistä mahtaisin saada kyseistä saippuaa nestemäisenä? Itse kun en pidä pala saippuoista

17. jiuup Vierailija

ite pesin just hammastahnal kädet ja autto, ei haise enää valkosipuli :DD

18. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Nestemäistä terästä en tiedä kuluttajille myytävät. Se "saippua" on pala terästä.

19. meirami Vierailija

Paras ehkäisevä keino = ohuet suojakäsineet. Oliivisaippualla lähtee aika moni haju pois, kloriitista en tosin tiedä, en ole kokeillut. Jos käsittelen kloriittia laitan aina käsineet.

20. abcd Vierailija

Juu mutta eihän etikkaa voi laittaa käsille, on vahvaa ainetta.

21. abcd Vierailija

Ei terästä saa nesteenä.

22. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Ei kloriitin haju säily käsissä kauaa korkeintaan vuorokauden. Pesu ihan tavallisella saippualla riittää.

23. Adalmiinan helmi Vierailija

Hmm... vuorokausi on pitkä aika jos pitää mennä jonnekin eli esim. töihin tai sitten johonkin tilaisuuteen! Kloriitti tuoksuu tosi voimakkaasti eli sen huomaa myös muut kuin itse.

24. krisse Vierailija

oliivisaippua on tehokas hajunpoistaja, esim. jos on kalan hajua. Kokemusta on, ostan saippuani kreikasta. tavallinen saippua ei ole tehokas jos pitää poistaa epämiellyttävää hajua. salaisuus piilee ehkä oliivisaippuan sisältämässä rasvassa.

25. joko taas Vierailija

tuota typerää viisastelua...

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus