hajuvesistä:).

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säynä

Vieras
käytättekö hajuvettä? Jos käytätte,niin mikä on lempituoksunne?:)

Tuli vaan mieleeni,ku hain juuri postista,voittamani hajuvesipaketin. Celine dionin sensational, rasva,suihkusaippua ja se hajuvesi JA ON MUUTE IHANA TUOKSU, mä jo luulin et sielt tulis sellasten vanhempien naisten hajuvesisetti:D.

mä tykkään jlo glowsta
ja sitte mulla on semmonen kuun muotonen ghost hajuvesi joka on AIVAN IHANA!:heart: mies vaan ei tykkää ja se ei oo semmosta jota laitetaan "vaan vähän" :D
ralf laurenin sininen :heart::heart::heart:

mulla on hugo boss womania ja sit lemppareita on myös escadan tuoksut.. ja calvin kleiniltä mulla on sellainen viiden minipullon sarja.. ne on myös hyvän tuoksusia!:D

miulla on ihan Avonin tuoksuina ja suosikkina nyt Ungaro for her ja Bond gilr 007 tuoksu jota käytän erikoisjuhliin tai tapahtumiin

Alkuperäinen kirjoittaja säynä:
ittekki joskus tykänny escadasta, se kausi lopahti siihen ku ostin sen kelta-oranssin pullon viime vuonna:S hyi:)

incanto myöskin hyvä tuoksu:)

joo, mä en kans tykkää siitä kelta-oranssista, joten se on jäänyt kaupanhyllylle mutta ne pari muuta on hyviä!:)

jep,omast mielest jopa se kelta-oranssi tuoksu siel laivan kaupassa hyvält, huhhuh:D. PUllo melkee täysinäisenä kaapissa:D. Millonkoha viimeks ees käyttäny muit escafoita..

Yhteistyössä