Hakeudutteko te pariskunnat koko ajan toistenne seuraan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Exän mielestä noin pitää olla, että pariskunnat hakeutuu koko ajan toistensa seuraan ja me ei kuulemma tehty niin. Esimerkkinä kertoi viime kesänä, kun mies oli tekemässä pihatöitä ja minä hyväkäs olinkin sisällä, minun olisi pitänyt olla siellä ulkona tekemässä miehen kanssa yhdessä niitä pihatöitä, muista töistä viis. Olin siis sisällä tekemässä ruokaa, mutta sehän ei ole mikään syy.

No ei koko aikaa, halutaan kyllä molemmat olla välillä rauhassakin. Paljon ollaan yhdesä, mutta en minäkään aina mene esim. ulos vaikka ukko siellä olisikin.:D

No ei me nyt ihan koko aikaa yhdessä vietetä, mutta kyllä me usein vietetään aikaa samassa huoneessa. Eli jos teen ruokaa niin kyllä se mieskin sinne pian ilmestyy kaveriksi. Ja yhdessä on oltu 6 vuotta..

No aika paljon me ainakin oleillaan keskenään, mutta kun lapset astui elämään niin yhteinen aika on kortilla. Eli enemmänkin vois olla yhteistä aikaa. Mutta en kyllä näe tarvetta olla kokoajan kylki kyljessä, kummankin tulee saada omaa aikaa ja tehdä omia asioita mistä tykkää.

Osataan kyllä olla vaikka viikonloppukin erossa tarpeen vaatiessa! Ja onnistuu kyllä se, että toinen tekee pihahommia ja toinen kotitöitä sisällä. Tai jos ei voi olla pihatöissä avuksi, toinen voi vaikka nukkua sisällä toisen suuttumatta! Mutta viihdytään kyllä yhdessäkin oikein hyvin, ei ole siitä kyse :) Yhdessä ollaan oltu kohta 7 vuotta.

No ei todellakaan hakeuduta. Mieluummin mä hakeudun välillä ihan muiden ihmisten seuraan. Johan me miehen kanssa nähdään muutenkin päivittäin ihan tarpeeksi ilman, että tarvitsisi hakeutumalla hakeutua toistemme seuraan...

Yhteistyössä