hakoteilläkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää vaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää vaa

Vieras
eli katoin tietenkin salaa mieheni puhelinta tyhmä kun olen.joku oli lähettäny että "kuulin et oot aikamoinen pelimies" ja mua alko suuresti nyt vaivata mitä se tarkotti.puheltiin joskus että senku kattoo toisen puhelinta et kummallakaan ei ole mitään salattavaa,mut kumminkin menin sitte salaa kattomaan vaikka mitään aihetta epäilyille ei ole.voi olla että viesti tarkotti mua kun välttämättä kaikki sen "kaukasemmat" kaverit ei musta tiedä.mut kumminki pitäiskö mieheltä nyt kysyä mitä se meinas ja myöntää et o tyhmyyksissään salaa menny toisen puhelinta sorkkimaan?

Älä men puhumaan asiasta vielä mitään. Sinuna en tunnustaisi puhelimen räpläämistä miehelle, vaan tutkisin puhelimen vastaisuudessakin silloin tällöin ja kysyisin sitten jos vielä jotain ilmenee... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 10:15 mää vaa kirjoitti:
eli katoin tietenkin salaa mieheni puhelinta tyhmä kun olen.joku oli lähettäny että "kuulin et oot aikamoinen pelimies" ja mua alko suuresti nyt vaivata mitä se tarkotti.puheltiin joskus että senku kattoo toisen puhelinta et kummallakaan ei ole mitään salattavaa,mut kumminkin menin sitte salaa kattomaan vaikka mitään aihetta epäilyille ei ole.voi olla että viesti tarkotti mua kun välttämättä kaikki sen "kaukasemmat" kaverit ei musta tiedä.mut kumminki pitäiskö mieheltä nyt kysyä mitä se meinas ja myöntää et o tyhmyyksissään salaa menny toisen puhelinta sorkkimaan?

Joo no mulla on tosin paha tapa toi et jos joskus baari-illan päätteeksi tutkin salaa ukon puhelimen vaikka syytä ei olekkaan niin heti jos on jotain normaalista poikkeavaa niin meen ja paasaan ja räyhään ja haukun ukon ennen ku se kerkee mitää selittää ees ja sit ku rauhotun kuuntelemaan niin asia on aivan normaali ja itelle tulee paha olo kun syyttä suotta toista epäilee eli sinuna yrittäisin jättää tosin asian ja tehdä pistoja silloin tällöin ja jos aina on jotain epäilyttävää niin sitten pikkuhiljaa mainita ja kysyä asiasta...
Tätä taktiikkaa pitäisi minunkin opetella... :)

joo päätin antaa asian nyt toistaiseksi olla,ellei mitään muuta hämärää ilmene. ja jos on jotain touhunnut selän takana ni omapahan on loppujen lopuksi ongelmansa koska olen mielestäni hyvä tyttöystävä,aina laitan hänet etusijalle ja ajattelen häntä kaikissa tekemisissäni,jos luulee paremman jostain löytävänsä ni eipä voi sitten mitään :kieh:

Yhteistyössä