A
ap
Vieras
olen tekemässä coctail-lihapullia..
Ja saa laittaa myös ehdotuksia lihapullien kaveriksi tikkuihin.
Kiitos!
Ja saa laittaa myös ehdotuksia lihapullien kaveriksi tikkuihin.
Kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse laitan kermaviilin ja sipulikeiton jauhelihaan ja maun mukaan lisään mausteita ja joskus (ei kuitenkaan aina) laitan myös kananmunan. Tällä ohjeella tehdyt lihapullat maistuu parhaiten meidän perheelle. Ite olen laittanut cocktailtikkuihin esim juustoa (esim Finlandia) , rypäleitä, nakkia.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Tämä on ylivoimasesti paras ohje![]()
![]()
http://siwa.lahikauppa.fi/fi/reseptit/?id=18981
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse laitan kermaviilin ja sipulikeiton jauhelihaan ja maun mukaan lisään mausteita ja joskus (ei kuitenkaan aina) laitan myös kananmunan. Tällä ohjeella tehdyt lihapullat maistuu parhaiten meidän perheelle. Ite olen laittanut cocktailtikkuihin esim juustoa (esim Finlandia) , rypäleitä, nakkia.
Mä laitan kanssa yleensä kermaviilin, sipulikeiton ja kananmunaa sekä korppujauhoja sen verran että sitoo taikinaa. Joskus laitan myös suolakurkkukuutioita/-silppua ja rose- ja viherpippurirouhetta. Hyvää tulee!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Tämä on ylivoimasesti paras ohje![]()
![]()
http://siwa.lahikauppa.fi/fi/reseptit/?id=18981
Kuulostaa oudolta (ja suolaiselta!) jos pitää laittaa 3 lihaliemikuutiota! Onko se oikein?
Ohjeessa sanotaan et 400g jauhelihaa ja sipulikeitto mut itse laitan yleensä sipulikeittopussin 800g:n jauhelihaa ettei tule liian rouskuvia/sipulisia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kovin vahvoja en uskalla tehdä koska menee vanhusten juhliin. Ehkä teen tuolla kermaviili, sipulikeitto-seoksella ja hieman maustan vaikka tuorejuustolla tms.
Toivottavasti onnistuvat. Ja ehkä kaveriksi laitan niitä viinirypäleitä, vihreitä ja punaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ohjeessa sanotaan et 400g jauhelihaa ja sipulikeitto mut itse laitan yleensä sipulikeittopussin 800g:n jauhelihaa ettei tule liian rouskuvia/sipulisia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kovin vahvoja en uskalla tehdä koska menee vanhusten juhliin. Ehkä teen tuolla kermaviili, sipulikeitto-seoksella ja hieman maustan vaikka tuorejuustolla tms.
Toivottavasti onnistuvat. Ja ehkä kaveriksi laitan niitä viinirypäleitä, vihreitä ja punaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kovin vahvoja en uskalla tehdä koska menee vanhusten juhliin. Ehkä teen tuolla kermaviili, sipulikeitto-seoksella ja hieman maustan vaikka tuorejuustolla tms.