Hakuuses yks biisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Voi mikä biisi ku tietäis..siinä ei laulettu juuri mitään,mahtava letkeää jytkettä,oikein kesäbiisi,siitä tuli hyvälle mielelle..joojoo siis huippuvaikeeta tietää mikä ja kuka esittäis,tuli viimeviikon keskiviikkona radiosta,enkä tiedä miltä kanavalta..tää on niinku vitsi koko juttu,mut mistä mä ongin sen biisin..se soi mun pääs vaan koko ajan enkä tiedä mikä oli!Helpp!!

Mä voisin tunkea tänne myös kyselemään, jos joku sattuisi muistamaan multa kauan hukassa olleen biisin. Oli jokunen vuosi sitten (ehkä nelisen vuotta sitten) suosittu, sellainen menevä jumputus, ja musiikkivideolla oli muistaakseni mies ja nainen avoautossa ja niillä oli jotain seteleitä siellä. Olisivatko ryöstäneet pankin tai jotain :D En muista siitä yhtään mitään, en edes melodiaa tai yhtään sanoja, mutta välillä tulee mieleen ja alkaa häiritä :D

[QUOTE="vieras";24009687]Mä voisin tunkea tänne myös kyselemään, jos joku sattuisi muistamaan multa kauan hukassa olleen biisin. Oli jokunen vuosi sitten (ehkä nelisen vuotta sitten) suosittu, sellainen menevä jumputus, ja musiikkivideolla oli muistaakseni mies ja nainen avoautossa ja niillä oli jotain seteleitä siellä. Olisivatko ryöstäneet pankin tai jotain :D En muista siitä yhtään mitään, en edes melodiaa tai yhtään sanoja, mutta välillä tulee mieleen ja alkaa häiritä :D[/QUOTE]

Tom Jones ft.chicane-stoned in love,tuli mieleen tuosta ryöstöstä:D

Vaikea tuolla perusteella sanoa mitään, mut esim. tätä soitetaan nyt paljon radiossa:
[video=Youtube;lAhHNCfA7NI]http://www.youtube.com/watch?v=lAhHNCfA7NI[/video]

Yhteistyössä