halluun et mies huomaa miut ja et kehuis ees joskus!vinkkejä kehiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinenko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinenko

Vieras
no joo onhan tää lapsellista, mutta kaipaisin vinkkejä miten saada mies vähä mustasukkaseksi? tai ylipäätään kiinnittämään huomiota minuun naisena.Haluaisin että hän katsoisi minua sillä silmällä taas pitkästä aikaa.se tuntuis kivalta että pitäis minua kauniina ja jopa sanoisi sen ääneen.en haluis huomauttaa sitä koska sit se kommentti ei ole aito..tai katse.oonko minä ihan hölmö ku tällasta mietin?

käy kampaajalla,osta uusia ihania vaatteita ja mene ystävien kanssa pitämään hauskaa =) nauti elämästä,se saa sut ulkoisesti loistamaan ja mieskin pian huomaa eron ;)

Jos et halua sanoa miehellesi, niin alapas tehdä niin, että pistät itses hyvännäköseksi ja sit et kiinnitä mieheesi mitään huomiota.

Sanotko muuten ikinä miehelle näitä asioita, että olet komea yms.? Molempien pitää sanoa.

mä sanon joskus miehelle, et nyt rakas mä oon niin väsyny ja puhki, et tarviin paljon hellyytä ja huomiota, että jaksan. tai sanon, et nyt tekis hyvää kuulla jotain kivaa. aina on tajunnu, että on "tosi" kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos et halua sanoa miehellesi, niin alapas tehdä niin, että pistät itses hyvännäköseksi ja sit et kiinnitä mieheesi mitään huomiota.

Sanotko muuten ikinä miehelle näitä asioita, että olet komea yms.? Molempien pitää sanoa.

Juuri näin! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Ite olen jo kauan aikaa sitten lopettanu haaveilun moisesta :|

Sama juttu täällä. Teki mitä vaan niin ei se mies mitään huomannut. Silloin huomasi minut kun menin tv:n eteen ja sekin oli huonoa
:/

Mut nytpä tuo onkin ex-mies :)

Mä itse kyllä sanon suoraan, että haluan huomiota kuulla, että olen vielä viehättävä. Ja sillonkin mä sanon, jos se ei sano sitä aidosti.

Meillä kyllä on tapana aika paljon kehua toisiamme, mieskin sanoo ihan suoraan, jos siitä tuntuu, että tarttis nyt kehuja,

Mä tässä yhen kerran tuumasin miehelle että oispa joskus kiva kun sanosit et oon kaunis ym... Mitäpä mies siihen? Kyl mä sit huomautan kun et kelpaa :) No joo kyl se sit viel jatko et mä kun en puhu vaan näytän... Kikatukseksihan se meni...
Mutta ihan oikeesti kannattaa sanoa! Meillä meinaan kumminkin tuon jälkeen on aina sillon tällön kuulunut mukavia kommentteja :)

Yhteistyössä