Haluaako joku auttaa työhakemuksen muokkauksessa? sit tänne :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
" Luonteeltani olen rauhallinen ja ystävällinen, työntekijänä olen aina ollut tunnollinen ja luotettava. Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja tykkään tehdä töitä kaikenikäisten lasten kanssa. Työssäni pidän erityisesti mm. askartelusta sekä muista kädentöistä, sekä retkistä lasten kanssa. "

.. olen saanut aikaiseksi. Tästä perus-jaarituksesta pitäisi muokata vähän persoonallisempi ehkä ja jotain perusteluja? pää lyö tyhjää

lastenhoitajan työtä haen.

Noh, tää on taas tätä kautta kun minäkin luen lähetettyjä työhakemuksia, ja mitä nyt olen niitä käynyt läpi, niin kehotan

1) tarkistamaan oikeakielisyyden. Esimerkiksi yhdys sana virheet antavat työntekijästä epähuolellisen vaikutelman, mikä ei ole eduksi, jos hakee tarkkuutta vaativaa työtä.

2) perustelemaan esitetyt väitteet itsestä. Työssäni olen oppinut niitä ja näitä ominaisuuksia... olen tottunut siihen ja tähän sillä aiemmissa työsuhteissani... opintojen kautta olen saanut korvaamatonta kokemusta siitä ja tästä... jne.

3) pysymään aiheessa. Mieti, onko oikeasti relevanttia kertoa masennuksesta ja muista sairauksista omassa mainospuheessaan.

4) pysymään totuudessa. Jos ilmoitat suullisen ruotsinkielentaitosi olevan erinomainen, niin kykenetkö oikeasti puhumaan ruotsia sujuvasti aidoissa tilanteissa? Äläkä ainakaan perustele tätä yläasteen ruotsinnumerollasi!

5) olemaan rönsyilemättä. Kannattaa harkita, mitä erityisosaamista kannattaa tuoda esille; harrastuksista kuten lukemisesta, käsitöistä ja lenkkeilystä kertominen on yksinkertaisesti tylsää ja turhaa, kun kuitenkin olet hakemassa työpaikkaa johon nuo eivät mitenkään liity.

Yhteistyössä