Haluaako mies jotain muuta minusta vai ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Tapaamme exän kanssa ja hän sanoi et mitä me tehtäs kun tavataan ja viime tapaamisella hän halusi vain sormeilla pi..ni ja suutelimme minulla oli häntä ikävä mutta hänestä en tiedä kun hän sanoi et se mitä viimeks tapahtui niin hänellä ei oo tunteita mua kohtaan niin miksi hän suostuu tapaamaan edes minua vai haluaako hän vain sitä yhtä asiaa?

[QUOTE="minä";25815628]Tapaamme exän kanssa ja hän sanoi et mitä me tehtäs kun tavataan ja viime tapaamisella hän halusi vain sormeilla pi..ni ja suutelimme minulla oli häntä ikävä mutta hänestä en tiedä kun hän sanoi et se mitä viimeks tapahtui niin hänellä ei oo tunteita mua kohtaan niin miksi hän suostuu tapaamaan edes minua vai haluaako hän vain sitä yhtä asiaa?[/QUOTE]

Opettele saatana nyt ensin kirjoittamaan.

Hän myös sanoi että kumitta on ihanaa ja minäkin tykkäsin siitä kovasti,mutta hän ei halua lasta vaikka itse haluan ja tekisin sen heti hänen kanssaan ja hän tietää sen.

Hän haluaa panna sinua kumitta ja näyttää siltä että olet hänen huor..sa kun hän saa sut paksuksi niin taas hän saa lisää sinulta ja muut miehet ei sua huoli kun oot massu pystössä :)

Yhteistyössä