Haluaisiko joku olla hetken palstaterapeutti mulle? erojuttuja(pitkä sepustus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pörris"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pörris"

Vieras
Erosta tulee pian vuosi,minä olin se jätetty ja petetty. Alkuunhan olin ihan rikki ym jaksa niitä tähän nyt kirjata mutta nyt kun erosta se vuosi kohta niin...
Meni monta kuukautta etten nähnyt exää ja pikkuhiljaa noussut sieltä suosta ylös,niin vaikeeta kun se on ollutkin. Olen elänyt ehkä vähän huonoakin elämää tässä talven aikana,hypännyt vieraisiin sänkyihin ja juonut ehkä enemmän kuin normisti mutta olen siis kuitenkin ELÄNYT ELÄMÄÄNI. Ajattelin et olen saanut asiat kondikseen ja saanut purettua ja käsiteltyä asiat kunnes....Tänään,monen monen kuukauden jälkeen exä tuli vastaan ja voi sitä tärinää ja itkua minkä se sai aikaan!
Enkö mä olekaan saanut niitä asioita käsiteltyä... miksi tälläne tuli?

Ja sitten vielä et olen tavannut yhen miehen tässä jokin aika sitten,kerran tavattu, se tuntuu ihan mukavalta mut voinko mä sitä nyt ees tavata enää kun exä sai tälläsen reaktion vielä aikaan?! Olen tälle miehelle sanonut kyllä et en tiedä mitä haluan et en silleen etsi mitään suhdetta mutta uudet tutu olis ihan kivoja saada,mies tuntuu haluavan mua tavata edelleen. Ja toisaalta sekin et tää mies on itekin eronnut muutamia kuukausia sitten ja olen siitäkin sanonut sille et en ehkä kuitenkaan halua olla sen laastari tms. Ei kuulemma eti mitään laastaria,et ei hän vaimoa ole tässä ettimässä mut olis kiva kun olis seuraa kahville ja ulkoiluun ym.

Ite tiedän et en ehkä ole valmis mihinkään uuteen vielä mutta pitääkö nyt sit sanoa sille et tuli tällänen tapaus nyt ja olis parempi ettei tavata.Kuitenkin itekin haluisin sitä ehkä tavata,ei seurustelu mielessä vaan juurikin kaveripohjalta ja katsoa muuttuisko se joksikin muuksi.

Mutta eniten mua härittee toi exän näkeminen ja se mitä se sai mussa aikaan . Se todellakin satutti mua ja teki sen mitä ei ikinä pitäs,petti mun luottamuksen! ja pelkään et se tuhos mun uskoni miehiin ja etten uskalla luottaa enää yhteenkään mieheen.

Oltiin monta vuotta yhessä.

Vanhat traumat nousi pintaan, kun näit exän. Se on normaalia kun näkee pitkän ajan päästä, että reagoi ja varsinkin keho reagoi. Oot joutunut petetyksi ja hyväksikäytetyksi.
Kannustan sua jatkamaan omaa elämää...välillä voi tulla tällaista, mutta se on normaalia ja ei tarkoita sitä, että olisit exässä kiinni. Rohkeasti vain tutustu uuteen mieheen, todennäköisesti et uudelleen joudu petetyksi. Ja jos joutuisi, niin se ei ole sinun syysi. Kannattaa säilyttää perusluottamus ihmisiin ja ihmisten hyvyyteen, se auttaa sinua myös! Positiivisuus tuo sitä lisää. Onnea jua menestystä elämääsi!!

Ei ole mitenkään outoa, että exän näkeminen sai sulle tuon reaktion aikaan. Varsinkaan - jos oikein ymmärsin - tämä oli ensimmäinen kerta eron jälkeen, kun hänet tapasit. Mun mielestä sä ajattelet ihan järkevästi, kun haluat tavata tätä uutta miestä nyt ensin kaveripohjalta ja katsoa, muuttuuko asia joksikin muuksi myöhemmin. Tärkeää on kuitenkin se, että teistä molemmat ajattelevat asiasta samalla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26402220:
Ei ole mitenkään outoa, että exän näkeminen sai sulle tuon reaktion aikaan. Varsinkaan - jos oikein ymmärsin - tämä oli ensimmäinen kerta eron jälkeen, kun hänet tapasit. Mun mielestä sä ajattelet ihan järkevästi, kun haluat tavata tätä uutta miestä nyt ensin kaveripohjalta ja katsoa, muuttuuko asia joksikin muuksi myöhemmin. Tärkeää on kuitenkin se, että teistä molemmat ajattelevat asiasta samalla tavalla.

Ei ollu eka kerta kun eron jälkeen nähtiin mutta viime kerrasta on jo monta kuukautta ja siksi mä säikähdinkin sitä tunnetta joka nyt tuli,itku ja kädet vapisi. Nytkin tuntuu se möykky sisällä joka oli joskus eron jälkeen rinnassa.

Mun tarvis vaan tälle uudelle tyypille kai selvittää tää asia kunnolla selväksi et jos odottaa jotain muuta ,nopeammin kun mä olen valmis niin sit sen on parempi katsella muita. jotenkin sekin tässä jarruuttaa et se on kans tosiaan eronnut vasta muutama kuukausi sitten ja vaik sano ettei eti laastaria tai toista ääripäätä eli vaimoa(ehkä joskus) niin silti se jarruuttaa mua kun pelkään et jos kuitenkin hyväkskäyttää,tää on just sitä exän jättämää pelkoa siitä et pelkään et taas satutetaan. Silti mies tuntuu ihan mukavalta ja voisin tapailla sitä,ensin kaveripohjalta ja katsoa miten homma etenee vai onko pelkkä kaveri..

[QUOTE="pörris";26402313]Ei ollu eka kerta kun eron jälkeen nähtiin mutta viime kerrasta on jo monta kuukautta ja siksi mä säikähdinkin sitä tunnetta joka nyt tuli,itku ja kädet vapisi. Nytkin tuntuu se möykky sisällä joka oli joskus eron jälkeen rinnassa.

Mun tarvis vaan tälle uudelle tyypille kai selvittää tää asia kunnolla selväksi et jos odottaa jotain muuta ,nopeammin kun mä olen valmis niin sit sen on parempi katsella muita. jotenkin sekin tässä jarruuttaa et se on kans tosiaan eronnut vasta muutama kuukausi sitten ja vaik sano ettei eti laastaria tai toista ääripäätä eli vaimoa(ehkä joskus) niin silti se jarruuttaa mua kun pelkään et jos kuitenkin hyväkskäyttää,tää on just sitä exän jättämää pelkoa siitä et pelkään et taas satutetaan. Silti mies tuntuu ihan mukavalta ja voisin tapailla sitä,ensin kaveripohjalta ja katsoa miten homma etenee vai onko pelkkä kaveri..[/QUOTE]
Miten tämä uusi mies voisi hyväksikäyttää sua, jos kerran olet liikkeellä vain kaveripohjalta?

Sä voisit koittaa asennoitua niin, että ristiriitaiset ajatukset ja tunteet kuuluvat elämään. Voi mennä vielä pitkä aika ennen kuin nuo muistot haalistuu. Elä silti elämääsi eteenpäin, hyväksyen senkin, että välillä tulee vaiheita, jolloin täytyy syvemmin rypeä ja käsitellä noita asioita. Ajan myötä helpottaa koko ajan.

[QUOTE="pörris";26402355]Siis jos se muuttuu joksikin muuksi siitä niin sitten.[/QUOTE]
Mutta samalla tavallahan hän saattaa ajatella sinusta. Sinuna miettisin tuota asiaa vasta sitten, jos niin tosiaan tapahtuu. Siihen asti nauttisin uuden kaverini seurasta enkä murehtisi etukäteen asioita, joita ei ehkä koskaan tapahdukaan.

Uusimmat

Yhteistyössä