Eli epilaattorin olisin hankkimassa, haluaisin teiltä kuulla kokemuksia ja mielipiteitä, minkä merkkinen tms. olisi paras.
Hintaluokkaa 50-70 e ajattelin siis
Mulla on Braun Silk epil Xelle. En muista hintaa, mutta oli edullinen! Voin suositella. Kaksi erilaista ajopäätä, valo, viilennyshanska, kaksi eri nopeutta..
Ääni on kova, mutta siihen tottuu
Kattelin tuota braunin silk epil 5280 x'elleä, alennuksessa näky jossain olevan 65 e.
Tuli mieleen, ostin kerran kirpparilta ihan kokeilumielessä sellaisen jonku -92 vuoden braunin epin, kyllähän sekin jonkun karvan repi ku tarpeeksi kauan hinkkasi . Kyllähän se muuten sattui, mut sattuukohan näillä uusilla härveleillä vähemmän, kun ne repii enemmän karvoja kerralla..?
Vielä kyselen, että tarviiko niin usein ajaa karvat, kun tavallisella höylällä? Ja jos ei tarvi niin usein, niin onko ero suur vai pieni? Siis tarkoitan nyt tässä sitä, että jos höylällä ajettaessa pitää karvat ajella joka kolmas päivä, niin pitääkö epilaattorilla joka neljäs päivä tai kerran viikossa vai joka toinen viikko?
Epilaattorihan repii karvat juurineen irti, eli reilusti pidempään menee karvan takaisinkasvu.
Mulla pitää itsellä höylätä joka päivä kun sänki kasvaa niin nopeesti, siksi epilaattoria kaipailen...