Haluaisin naida vierasta miestä

  • Viestiketjun aloittaja muruset ei riitä
  • Ensimmäinen viesti
muruset ei riitä
Hohhoi, pakko purkaa tänne mieltäni kun en vaan saa ajatuksiltani rauhaa. Tilanne on tämä: olen seksuaalisesti erittäin turhautunut, koska avomieheni haluaa todella harvoin seksiä. Vuosia olen jo kaikkeni kokeillut - niin yrittänyt kuin ollut yrittämättäkin. Seksiä on vain silloin kuin mieheni haluaa, eli keskimäärin kerran pari kuukaudessa. Miehelläni ei ole mitään tavoitteita minun tyydytyksestäni huolehtimiseen eikä hän suostu vapaaseen suhteeseen. Rakastan kuitenkin miestäni ja hän rakastaa minua. Olemme olleet yhdessä jo pian kuusi vuotta ja asumme yhdessä.

Ongelma on vain tämä minun pakottava halukkuuteni, joka tekee minut hulluksi. Haluaisin seksiä mieheni kanssa, haluaisin olla hänelle uskollinen ja odottaa sitä, että hän joskus haluaisi useammin tai enemmän. En vain enää edes muista, miltä tuntuu halukkaan miehen suudelmat ja otteet seksissä. Olen vasta kolmekymppinen ja jo vuosia harrastanut seksiä passiivisen miehen kanssa. Kaipaan palavasti ja kipeästi seksiä, halukkuutta ja yhteistä intohimoa.

Nyt olen kohdannut miehen, joka tehnyt varsin selväksi haluavansa minua seksuaalisesti. Tulemme muutenkin hyvin juttuun. Mies tietää että olen varattu ja hän on sitä itsekin. Meidän välillämme on aivan mieletön kipinöinti ja intohimo, vaikka ainoa fyysinen kontakti välillämme on ollut halaus. Tuo mies on nyt kuitenkin vienyt kaikki ajatukseni ja fantasioin hänestä päivittäin. Tuntuu, että en pääse ajatuksistani eroon. Vartaloni suorastaan huutaa kosketusta. Joka kerta, kun näen miestä, välillämme on vahva eroottinen lataus, joka jää kihelmöimään mieleeni useiksi päiviksi. En haluaisi miehestä muuta, kuin seksuaalista tyydytystä. Mitään suhdetta hänen kanssaan en haluaisi. Tiedän, että avomieheni pettäminen olisi väärin.

Tunuu niin raskaalta, kun teidän, että minun pitäisi taistella kiusausta vastaan. Mietin vain, että mitä siitä saan? Mikä palkinto minua uskollisuudesta odottaa, jos tähänkin asti olen joutunut tyytymään murusiin seksielämässäni?

[keskustelu siirretty]

 
terttunisun
Tee BB-jelenatjaminnat eli anna palaa vaan, ei se käytössä kulu ja lorttohoratsujahan meistä suurin osa on. Oletko muuten sanonut suoraan miehellesi, että haluat nyt vai onko se jotain sanatonta viestintää tyyliin kuljet pikkurilli ojossa pers pystyssä jossain ja luulet, että mies tajuaa, että nyt. Oletko pitänyt hygieniasta huolta, oletko timmissä kunnossa, sillä miehet elää silmillä ja nenällä. Jos ei silmää miellytä niin menee toi pikkukaverikin levolle nopeasti.
 
ap.
terttunisun: Tyhmä kysymys. Kertauksena vielä, kaikki on siis omasta puolestani kunnossa, mutta miehellä ei ole seksihaluja kuin noin kerran kuussa. Mies on sanonut, ettei tiedä missä vika on - ei kuulemma ole ollut koskaan tyytymätön tai osaa sanoa mihin haluaisi muutosta. Tykkää aktiivisuudestani, mutta ei vaan yllä samaan haluamisen tiheyteen. Haluaisi haluta enemmän, mutta ei vaan kiinnosta. Olen ihan järjissäni oleva nainen. Kaikki on kokeiltu ja muille kelpaisin paremmin kuin hyvin mutta oma mies ei halua minkäänlaista seksiä kuin ani harvoin. Miehen kanssa ollaan puhuttu noin sata kertaa tässä vuosien varrella, mutta ei hänellä ole mitään syytä pihtaamiseen - hän ei vain halua kovin usein.
 
Ei helppoa
Esittämäsi kysymykset kirjoituksesi lopussa ovat mahdottomia vastata, tai voihan niihin vastata ympäripyöreästi, mutta minä en siihen leikkiin ainakaan lähde, koska se ei todellakaan johda mihinkään. Tai ehkä sittenkin voit löytää vastauksen seuraavien rivien välistä.

Minusta sinun pitäisi kysyä itseltäsi, että olisiko parempi erota miehestäsi ja etsiä sellainen kumppani, jonka kanssa seksimieltymykset osuvat edes jonkin verran yhteen. Eron jälkeen voit myös hyvällä omallatunnolla harrastaa seksiä niin paljon kuin sielu sietää.

Kyllä minusta parisuhteeseen kuuluu automaattisesti seksi, ei nyt välttämättä päivittäin, mutta ainakin sen verran että molemmat ovat jossain määrin siihen tyytyväisiä. Joskus kavereiden kanssa meillä on tapana puhua "aviollisista velvollisuuksista" ja sehän tarkoittaa juuri rakastelua. Aviolliset velvollisuudet kuuluvat tietenkin myös avosuhteisiin.

Toisaalta kyseessä on eräänlainen ikuisuusongelma, jolle kaikki eivät vain voi tehdä mitään, siis omien halujen lisäämiseksi. Itse en kuitenkaan pitkään eläisi ihmisen kanssa, joka haluaisi rakastella vain kerran tai kaksi kuukaudessa. Rakastelusta ja kaikesta siihen liittyvästä (läheisyys, hellyys, eroottisuus...) kun saa parhaimmillaan niin hyvän mielen ja voimia arjessa jaksamiseen, toisin sanoen se parantaa merkittävästi elämänlaatua.
 
YYYY
Itsellä ollut samanlainen tilanne.Ostin dildon ja kerroin miehelleni että vaikkei sitä haluta niin minua haluttaa.Pyysin miestäni hoitelemaan minut dildolla ja nuolemalla.Nyt olen ihan tyytyväinen!
 
Mies_82
Miehesi voi sinua tyydyttää, vaikka ei itse haluaisikaan seksiä. Kyllä sillä vähintään sormet toimii, vaikka erektiota ei tulisikaan. Dildot sun muut lelut myös toimivat. Eikä niissä tai niiden käytössä yhtään mitään hävettävää ole.

Ihmisillä on erilaiset tarpeet seksille ja jos miehesi rakastaa sinua, niin uskon hänen haluavan pitää sinut tyytyväisenä. Sano hänelle suoraan, mutta rauhallisesti mitkä sinun tarpeesi ovat ja mitä haluat häneltä.
 
Pari sanaa salailusta
Kannattaa miettiä tarkkaan, että onko mitään järkeä lähteä pettämislinjalle. Jos jo nyt 30-v ikäisenä olet aivan toivottoman kyllästynyt ja turhautunut seksin vähäiseen määrään ja huonoon laatuun, niin ajattelitko ihan tosissasi, että jaksaisit samaa tahtia loppuikäsi eli arviolta noin 50 vuotta?

Jos rakastat miestäsi, mutta et saa häntä tyydyttämään itseäsi, niin se ei ole mikään ihme, että tunnet intohimoa muita kohtaan. Kannattaisi kuitenkin ensiksi ennen pettämistä jutella asia perusteellisesti läpi miehesi kanssa. Hänen täytyy saada tietää, että et kestä tätä tilannetta ja että vaihtoehdot ovat ero tai sitten se, että mies hakeutuu urologin vastaanotolle samantien ja selvitetään, että mistä hänen haluttomuutensa johtuu. Joskus haluttomuuden syynä voi olla matala hormonitaso, psyykkiset paineet, miehen heikko libido tai myös raadollisemmat syyt esim. niin runsas masturbointi, että se menee parisuhdeseksin ohi. Jos mies ei myöskään viitsi tyydyttää sinua käsin ja suulla, niin se osoittaa, että miehesi mielestä ongelma on sinun eikä lainkaan hänen. Toisaalta kannattaa miettiä, että jos seksiä on aina ollut vähän ja se on aina ollut huonolaatuista, niin itsepä olet jo aikoinaan tiennyt, että mihin sitoudut.

Pettäminen syö parisuhdetta pahasti. Jos seksipaineet kasvavat liian isoiksi, on parasta erota. Löydät kyllä nuorena ja lapsettomana taatusti itsellesi sopivan kumppanin, joka pystyy tarjoamaan rakkauden lisäksi myös antoisaa seksielämää.
 
Mies aina lääkärille
Kummasti seksin vähyydestä kärsiville naisille löytyy elleiltä aina ymmärrystä. Ja miehen pitää aina vähintään mennä lääkärille diagnosoimaan puutteitaan. Naisen vieraissa käyminenkin on tällaisissa tapauksissa lähes ymmärrettävää ellien mielestä.

Jos taas käännetään asia päinvastoin...
Jos vaimo valittaa ainaista "päänsärkyään", niin silloinhan mies on ollut varmasti vähintäänkin huono sängyssä ja vain omasta laukeamisestaan kiinnostunut. Vaimoa ei tarvitse lääkärille lähettää tutkimuksiin sen vuoksi, että ei seksi kiinnosta. Ei puhettakaan sellaisesta. Jos mies vielä erehtyy edes miettimään vieraissa käymistä, niin melkoinen sika on kyseessä.
 
Muruset eivät riitä
No tässä tapauksessa mies on itse todennut seksin olevan hyvää ja tyydyttävää, naisen seksikkään ja viehättävän ja halukkaan tyydyttämään miestä miten ikinä hän haluaisi. Mut kun ei.

Se on ihan sama mitä muille täällä neuvotaan. Minä haluan neuvoja tähän tilanteeseeni.
 
Miehen mielipide
Vaadi mieheltäsi, että tyydyttää seksuaaliset tarpeesi. Se voi tuntua miehestäsi työltä jos ei ole omia haluja, mutta saat sinä sitä vaatia.

Vastapalvelukseksi voit tehdä hänelle jotain, mistä hän pitää.
 
Mies 50
On se kumma kun toinen jätetään "heitteille" halujensa kanssa eikä edes haluta auttaa. Minusta miehesi pitäisi antaa löysää narusta, niin että pääsisit nauttimaan. Vaikka sitten vieraan ottaisit, tai kolmas porukkaan, tai pari, tai.....
 
hih hih
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:
On se kumma kun toinen jätetään "heitteille" halujensa kanssa eikä edes haluta auttaa. Minusta miehesi pitäisi antaa löysää narusta, niin että pääsisit nauttimaan. Vaikka sitten vieraan ottaisit, tai kolmas porukkaan, tai pari, tai.....
Joo kunhan ei anna löysää narua ;)
 
Muruset eivät riitä
Miehen mielipiteelle: No, ongelman setvimistä oman mieheni kanssa olen yrittänyt, mutta ratkaisuna näyttää olevan vain seksuaalisuuteni tukahduttamienn tai ero. Mitenkä selvität asian oman miehen kanssa jos hän ei tähän pysty?
 
Miehen mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja Muruset eivät riitä:
Miehen mielipiteelle: No, ongelman setvimistä oman mieheni kanssa olen yrittänyt, mutta ratkaisuna näyttää olevan vain seksuaalisuuteni tukahduttamienn tai ero. Mitenkä selvität asian oman miehen kanssa jos hän ei tähän pysty?
Vastasit juuri omaan kysymykseesi ennen sen kysymistä.
 
Halusin myös
Naida vierasta miestä. Ex-kumppanin kanssa oli seksitöntä aikaa vierähtänyt n. 1,5 v. Ja löysin itseni toisen miehen kanssa järjettömän villistä seksin harrastamisesta. Ja tuo seksisuhde jatkuikin kaikenkaikkiaan n. 1,5v. Ehdin siinä erota ex-kumppanistakin, kun tuntui, että on väärin jatkaa. Suhde jatkui. Niin paljon seksiä ja niin hyvää ja ihanaa en ole eläissäni saanut. Kunnes tuli se päivä. Tuomionpasuunat soivat. Ei tuo seksikumppani tuntunut enää miltään. En vaan kyennyt sellaista suhdetta enää jatkamaan. Piste. Ja sen jälkeen aivan järkyttävä syyllisyys ja masennus. Miten olen voinut toimia näin? En ymmärrä. Enkä vieläkään kunnolla ymmärrä.
 
halukas nainen
itselläni on samankaltainen tilanne. ollaan oltu avopuolisoni kanssa yhdessä 6vuotta ja saatu poika 3vuotta tällä hetkellä. seksi suhteestamme on loppunut melkein kokonaan ehkä kerran pari kuukaudessa ja aina silloin kun mies sitä itse haluaa/jaksaa. tämä vähäinen seksi ei minulle riitä ja tästä olen monesti jutellut puolisoni kanssa ja kertonut että se vaivaa minua hirveästi.aina kuitenkin sama vastaus olen niin väsynyt ym. olen kuitenkin 25 vuotias itse ja mietinkin jos seksi suhteessamme on nyt jo melkein loppunut niin sitä ei ehkä ole ollenkaan muutaman vuoden päästä. olen työpaikkallani tavannut toisen miehen joka on myös perheellinen ja tulemme äärettömän hyvin juttuun keskenämme, ehkä liiankin hyvin sillä molemmat tiedetään ettei haeta muuta kun kuumaa ja kiihkeää seksiä. mitään kuitenkaan välillämme ei vielä ole tapahtunut mutta en tiedä kuinka kauan pystyn pitämään näppini erossa kyseisestä miehestä kun haluni rupee oleen niin valtava kun tiedän että saisin kiihkeää seksiä joka kuitenkin jäisi siihen. silti mielessäni painaa syyllisyys pelkästään siitä että harkitsen edes pettämistä ja kannaattaako perhettäni rikkoo sillä että haen seksiä muualta kun en sitä kotoa saa?? vai onko vaihtoehtona jatkaa perhe-elämää onnillesesti ilman seksiä??
 
KaMeLiNa
Minulla on aivan toisenlainen kokemus vieraasta kuin edellisellä( nimi."halusin myös")

Ex-mieheni ei halunnut myöskään seksiä kuin ehkä kerran 3:ssa kuukaudessa,
osti minulle himoihini dildoja kyllä, vaan ei se tyydyttänyt halujani kokonaan.
Halusin myös toisen kosketusta ja aitoa himoa.
Hän ei suostunut dildojen kanssa minua tyydyttämään, asia piti hoitaa yksin.

Niinpä tilaisuuden koittaessa löysin toisen aivan samassa tilanteessa
olevan ja homma oli sillä selvä.
Olimme ihan samalla aaltopituudella kaikin puolin muutenkin.

Rakastelimme lähes 2 kertaa viikossa, joskus useamminkin,
riippuen olosuhteista ja työkiireistä ja perhe-elämän tilanteesta kotona.
Ja aina jossain salaisessa paikassa - se kiihotti myös kumpaakin.
Tämä salasuhde kesti n.2 vuotta, kunnes se vaan lopahti,
ehkä jännitys hommasta loppui, en osaa sanoa.
Jokatapauksessa sain itse tästä enemmän irti kuin uskoinkaan,
seksi omankin miehen kanssa tuntui paremmalta, piristyi jotenkin,
ja se helpotti myös kotielämääni kummasti.

Nyt tuo aika on ohi, ja voin ilolla ja lämmöllä muistella sitä.
Ehkä joskus vielä löydän saman jonkun toisen kanssa, ehkä en.
Yksi elämähän täällä vain eletään.

 
halukas nainen
nim. kamelina tuliko sinulle vieraan kanssa harrastaman seksin jälkeen syyllisyyden tunnetta joka olisi painanut mieltäsi jatkuvasti tai mietittö kertaakaan että sinun tarvisi kertoa pettämisestä?? olen aina ollut niin pettämistä vastaan ja nyt itse kuitenkin harkitsen sitä vaikka tiedän etten hyväksyisi sitä jos mieheni pettäisi minua. tuntuu että minusta on tullut vaan itseäni ajatteleva hölmö mutta minkä mahtaa kun halut vievät mukanaa
 
KaMeLiNa
Kyllä tuli, alussa varsinkin.
Mutta pystyin jotenkin ajattelemaan sen asian "yli" niin että
koin sen turhaksi kertoa, en halunnut aiheuttaa
pahaa mieltä puolisolleni ja halusin välttää turhia riitoja.
Enkä halunnut missään tapauksessa eroa,
mies on niin hyvä isä lapsillemme ja kaikin puolin kelpo mies muuten.

Joskus täytyy ajatella myös itseään, jos toinen ei siihen pyynnöistä
huolimatta taivu.
 
halukas nainen
kiitos paljon vastauksistasi.. tarvii katsoa mihin suuntaan asiat tästä lähtevät, ehkä kuitenkin yritän vielä jutella puolisoni kanssa ja jollei sekään auta yhtään asiaa niin luulen että annan haluilleni vallan tämän töissä tapaamani miehen kanssa
 
KaMeLiNa
Näin kannattaa toimia.
Koittaisit saada puolisosi tajuamaan, että liitossanne on kaksi erilaista
ihmistä, ja molempien haluja pitäisi kuunnella ja toiveita toteuttaa.
Toivottavasti tepsii.

JA jollei tepsi, niin sinullahan on jo kohdekin valittuna ;o)
 
halukas nainen
yrittänyt olen kyllä moneen kertaan jutella asiasta ja sanoa etten ole tyytyväinen seksielämäämme ja yrittänyt myös tehdä alotetta moneen kertaan ja aina torjuttu ja selitys on väsymys tai työpaineet. ei itsestä tunnu kauhean mukavalta mutta yritän kuitenkin vielä kerran jos saataisiin jokin ratkasu ja toivottavasti tepsii, mutta jos mitään edistystä ei asian suhteen tapahdu niin tosiaan kohdekkin on jo valmiiksi katsottuna =D
 
Ukon retku
Väsymys ja työpaineet on helppo mainita syiksi. Monesti oikeat syyt ovat syvemmällä. On helppo kuvitella, että teidän tapauksessanne syitä voisi olla esim. huonosti onnistunut kommunikointi aiheesta. Mies kokee epävarmuutta, pelkoa ja riittämättömyyttä. Noilla pohjilla on varmasti helpompi sanoa "ei jaksa!". Kyllä miehelle seksi maittaa jos kaikki on kunnossa. Naiset, ruokkikaa ukkojenne egoa! Se maksaa itsensä aina takaisin!
Itselläni on takana raskas vuosi, jossa jouduimme avoimen ja rehellisen kommunikoinnin jalon taidon opettelemaan. Oli raskaita ja vaikeita hetkiä, mutta suhde nousi aivan uudelle tasolle. Seksikin on kiihkeämpää ja sitä on enemmän kuin koskaan aiemmin vaikka yhteisiä vuosia on takana 12. Me olimme tien haarassa, josta piti jatkaa yhdessä tai erikseen. Olen hiton kiitollinen, että saimme kommunikaation pelaamaan ja jatkoimme yhdessä luxus-tunnelmissa!

Joku alan parisuhdeguru on sanonut, että parin tulisi keskustella 4 kertaa vuodessa kaikki "kipeät" asiat avoimesti läpi.

Kohta joku ulvoo, että mitä toi täällä lässyttää ja piipittää. Sanottakoon siihen, että mä diggailin sinkkuaikanani yhden illan pelkkään seksiin perustuvista jutuista. En halunnut edes tietää nimiä. Jos aikoo elämänsä viettä loppuun yhden ihmisen kanssa, on yhtälö aika hitosti hankampi.

Itse petin aikoinaan entistä ekaa naimoani näistä syistä satojen naisten kanssa. Ero tuli muista syistä, mutta kyllä tuo muiden sängyissä huseeraaminen jätti jälkensä. Se ei voi olla vaikuttamatta omaan suhteeseen. En suosittele!

Huonossa jamassa oleva suhde ei oikeuta pettämään. Se oikeuttaa kyllä eroamaan. Pettäminen satuttaa aina. Toista ei sen syvemmin voi enää loukata. Mieti tarkkaan mitä teet, koska seuraavilla teoillasi sinetöit suhteenne kohtalon.
 

Yhteistyössä