Hae Anna.fi-sivustolta

Haluaisin naida vierasta miestä

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä muruset ei riitä, 21.09.2009.

1. zx10 Vierailija

2. PussyDestroyer Vierailija

Miehesi on nössö ja varmaa läski, ite panen 3-4kertaa viikossa, urheilen paljon ja kyl siitä se lähtee.
    Jos haluut nii voin nussii sutki ;) LOL

3. ylipaino Vierailija

Ilmeisesti olet älyttömän ylipainoinen ?
    Mistä tämä angsti kumpuaa ?

4. vierailija Vierailija

täysillä vaan paneen itsekin olen aina nainut kun mahdollisuus ja pettänyt senkun kerkeen,vieraissa käynti parantaa vaan yleensäkin suhdetta,kiinnikin olen jäänyt kolmasti"en kuites ikinä myöntänyt" jonkin aikaa hiljais eloa ja taas mentiin,ikää nyt +50 sama meno jatkuu ja edelleen ollaan vanhan kans yhdes,kevät ei tule yksin leville hakeen uusia kokemuksia,olen siis karvaleuka.

5. vierailija Vierailija

no kirjoittelen olen ollut naimisissa 33 vuotta ikäni yli 60v. avioliiton alkuaikoina kun lapset kasvoi elämä näytti hienolta ja täyspainoiselta. lisäksi kaikki seksi hyvää 15vuotta. Mutta minua rupesi vaivaamaa kovasti kun rakastelu minun osalta kesti vain minuutti tai kaksi kun lasti lähti. sormin saan vaimolle orgasmin. olisin halunnut kovasti maistella häntä, mutta hän ei tykkää siitä. Rupesin etsimään toisen naisen läheisyyttä Niin sitten tapahtuikin että päädyin harrastamaan vieraitten naisten kanssa seksiä ja todella uskomattoman nautinnollisia hetkiä, Sitten minulla tuli erektioonglmia joka meni kyllä ohi. Minä olen hyvässä kunnossa ja työssäkäyvä. Ongelma vaan on se että olen reissuhommissa kotona viikonloppuisin seksiä harrastamme 1-2 kertaa kuussa. kesto 2min. minulla ongelma liian aikainen laukeaminen vaimo ei pidä sitä onglmana. Minulle on sen takia haluttomuus harrastaa koko seksiä. Pidän itseäni heikkon miehenä seksissä. Muute olen muissa asioissa vahva. Vieraita naisia en enää uskalla lähestyä vaikka kiinnostaa. lääkärissä käynyt asian tiimoilta mutta ei mitään ratkaisevaa. kaikki pitäis olla lääkärin mukaan kunnossa. neuvoja sain. Mutta seksi halut puutuu minulta kotona harmittaa toisen puolesta.

6. N28v Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Olen 28v nainen Järvenpäästä.
    Mieheni halusi minulle toista miestä mukaan rakasteluun.
    Olin 22v kun suostuin mukaan. Nyt olemme tosi usein jolo kolmistaan tai vieras käy panemassa kanssani kahdestaan.
    Mieheni on luvannut meidän kahden naida aina kun haluamme.
    Muita miehiä on ollut useita, heitä saan panna vain kimpassa tai miehen luvalla joita olen saanutkin.
    Seksiä mieheni kanssa on riittävästi. "Vieras" mies kiihoittaa kyllä ja tuo kivaa vaihtelua.

7. Ili73 Vierailija

8. vierailija Vierailija

Ja paskat tais tulla asia puheeksi ja siitä ero. :Ddd voi vittu teitä

9. vierailija Vierailija

heiolen 35v mies puolisoni 25v meillä ollut myös vieras mies ja puolisoni käy vakina hierojalla 3kertaa viikossa

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri