Haluaisin ostaa pienen palasen maata.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin haaveilin tuollaisesta nuorempana mutta enää en jaksaisi.
En yllättäen jaksa enää paljon mitään enkä ole vielä kuuttakymppiäkään.

Olisin halunnut pienen mökin ja omenapuita. Vähän istutuksia ja pihakeinun. Mutta ei onnistunut millään vaikka kovasti yritin.
Ja nyt en enää jaksaisikaan.

Elämä on niin kummallinen juttu. Paljon turhia haaveita ja unelmia. Paljon kaikkia toiveita ja yrityksiä ja sitten lopulta elämä vaan menee eteenpäin ja sinä katsot ja ihmettelet, että kuis tää nyt tälleen meni.

Ainakin mulle on käynyt niin.

Mäkin haaveilin tuollaisesta nuorempana mutta enää en jaksaisi.
En yllättäen jaksa enää paljon mitään enkä ole vielä kuuttakymppiäkään.

Olisin halunnut pienen mökin ja omenapuita. Vähän istutuksia ja pihakeinun. Mutta ei onnistunut millään vaikka kovasti yritin.
Ja nyt en enää jaksaisikaan.

Elämä on niin kummallinen juttu. Paljon turhia haaveita ja unelmia. Paljon kaikkia toiveita ja yrityksiä ja sitten lopulta elämä vaan menee eteenpäin ja sinä katsot ja ihmettelet, että kuis tää nyt tälleen meni.

Ainakin mulle on käynyt niin.
7-kymppisetkin rakentavat mökkejä kun entisistä ei löydy kunnollisia esteettömiä. Nyt vaan kuntoa kohottamaan päivä kerrallaan.

Suomessa 600 000 metsänomistajaa, vois löytyäkki vapaata treffiseuraa nuotiolle makkaranpaistoon ja nokipannukahville. Eimuutako kesällä kylänraitille pongaamaan.

Mulla olis myynnissä 300 m2 palanen, käykö?
Ap.
Eihän sen maapalan koolla oikeastaan ole paljoakaan väliä.
Jos naapureita ei ole lähistöllä ja paikka muuten suojainen, pienikin alue matkailuautolle riittää.
Suunnitelmana olisi saada jonkun kaupungin läheisyyteen pysyvä paikka autolle, jota voisi käyttää tukikohtana kun haluaa vaihtelua normaaliin arkeen.
Asun Tampereen lähistöllä, joten ihannepaikka sijaitsisi melko lähellä em. kaupunkia, Jyväskylä, Hämeenlinna, pori, Lahti paikkeilla.

mites nuo uudismaat:

ranta on aina reilusti kalliimpaa

Yhteistyössä