Haluaisitteko jatkoa tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraananyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraananyt

Vieras
Tapasin Pekan ekan kerran netissä, eräällä palstalla jossa oli yksinhuoltajia.
Hänellä oli tosi hurmaava kirjoitustyyli, pidin siitä. Halusin nähdä hänet livenä, ja se järjestyikin kun Pekka ilmestyi vetämääni yksinhuoltajien olohuoneeseen erään naisen kanssa.
Hän oli komea, verbaalisesti hyvin lahjakas tai ainakin kova puhumaan.
Ihastuin, ja mies jäi pyörimään mieleeni..

Muutaman viikon kuluttua Pekka jätti palstalle viestin, jossa tarjosi vaatteita tytölle. Minulla oli ystävänä vähävarainen yksinhuoltajaperhe ja laitoin vastauksen että vaatteet kelpaisivat hyvin heille.
Sovittiin treffit erääseen McDonaldsiin. Tapasimme siellä siis, juttelimme niitä näitä ja Pekka vieläpä saattoi minut kotiasemalle.
Se oli menoa, ihastuin korviani myöten tähän mukavaan ja ystävälliseen mieheen.

Muutaman päivän kuluttua uskalsin laittaa viestin, että tulisiko Pekka luokseni syömään, ikään kuin kiitokseksi.
Kysyin vielä tästä naisesta joka oli mukana olohuoneessa, mutta Pekka vakuutti hänen olevan pelkkä kaveri ja että hän oli lupautunut hoitamaan naisen lasta tarvittaessa.
En halunnut pilata mitään.

Eräänä iltana Pekka siis tuli. Juttelimme, söimme, kaikki oli aivan luonnollista ja minusta tuntui tosi hyvälle.
Pekka jopa vaihtoi vaipat nuorimmaiselleni.
Kun lapset nukahtivat, olimme kaksin.
Hän pyysi minua hieromaan hänen kipeitä hartioitaan.
Pekka istuutui eteeni lattialle ja kun hän kääntyi katsomaan minua, suutelin häntä..

Siitä alkoikin sitten painajaismainen suhde, josta toivon ettei sitä olisi koskaan tapahtunutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ENEN:
ei ole sana hallussa ap:lla, ei. Suosittelen lämpimästi jotain muuta harrastusta.

ei tarvikaan, koska tarina on tositarina, ja lehden työntekijät korjaa sen kyllä.. niin, ilmestyy eräässä lehdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraananyt:
Alkuperäinen kirjoittaja ENEN:
ei ole sana hallussa ap:lla, ei. Suosittelen lämpimästi jotain muuta harrastusta.

ei tarvikaan, koska tarina on tositarina, ja lehden työntekijät korjaa sen kyllä.. niin, ilmestyy eräässä lehdessä.

No siinätapauksessa varsinkin, varmaan mielenkiintoinen tarina.

Nettipalstalla sovittiin pikkujoulutapaamista, ja me ilmoittauduttiin sinne myös.
Saimme vuokrattua tilat eräältä ravintolalta.
Muistan sen päivän kuin eilisen.
Pekka oli menossa parturiin, ja sovittiin että tavataan sitten ravintolassa.

Olin tosi innoissani, pääsisin ulos, juhliin ja vieläpä ilman lapsia! Miehen kanssa jota jo luulin rakastavani.
Menin siis paikanpäälle, siellä oli tosi paljon väkeä vaikka ravintola oli varattu vain meille palstalaisille.
Oli kaikennäköistä ohjelmaa, laulua, leikkejä jne.
Välillä kävin Pekan kanssa alakerrassa pussailemassa, montakin kertaa. Jostain syystä hän ei halunnut tehdä sitä muiden nähden.
Mutta kaikkihan sen näki, koska mentiin aina yhdessä alakertaan.

Jossain vaiheessa iltaa sinne tuli se nainen, joka oli ollut Pekan kanssa siellä yksinhuoltajien olohuoneessa.
Nainen istui samaan pöytään kuin Pekka, ja katsoi minua välillä tosi kummallisesti.
En muista siitä sitten sen enempää, kuin että jossain vaiheessa Pekka ja se nainen olivat muiden kanssa parvekkeella tupakalla, ja yhtäkkiä Pekka tulee sisälle kantaen sitä rimpuilevaa ja huutavaa naista olkapäällään pois alakertaan.
Olen ymmälläni. menen alakertaan ja kuulen kuinka nainen itkee, että miksi et välittänytkään minusta, miksi petät.
Pekka rauhoittelee naista, että "emmehän ole koskaan seurustelleet, olimme vain ystäviä" jne.

Menen ulos tupakalle kahden täysin tuntemattoman naisen kanssa, puhisen heille että "Minähän seurustelen Pekan kanssa, mikä hitto tota naista vaivaa " jne... toinen heistä sanoo, että " Niin mäkin seurustelen pekan kanssa, kukas sä olet?"

Näissä surullisen kuuluisissa pikkujouluissa sain siis tietää, että Pekka on "seurustellut" meidän kaikkien kanssa.
Mutta oli paljon asioita, mitä en saanut tietää ennenkuin...

Yhteistyössä