Haluan erota, mutta en halua

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En siis tiedä mitä tehdä, musta on alkanu tuntuu et en haluu olla tässä suhteessa ja se ahdistaa ku en tiedä mitä tehdä. Rakastan tätä miestä mutta en tarpeeksi. Tuntuu että haluan olla sinkku ja huomaan nyt olevani samassa tilanteessa kuin ex mieheni aikoinaan. Nyt ymmärrän hänen silloiset tuntemukset. En ole kiinnostunut kenestäkään tällä hetkellä, en edes omasta miehestäni jos puhutaan totta. Tää ei vaan toimi. En tiiä mitä haluan. Perjaatteessa näin on hyvä, suhteemme on tasapainoinen yms mutta ei tunnu oikealta ja jos jään tähän suhteeseen, se ei ole itseni takia. En halua satuttaa häntä mutta näyttää siltä että ei ole muuta vaihtoehtoa. Jos olen näin alussa jo näin epäileväinen, kannattaako tätä jatkaa?
 
vierailija
En osaa sanoa. Minäki löysin tai luulin löytäväni sen oikeen, en osaa sanoo rakastinko häntä,mutta hän sanoi mulle, että rakastaa mua, 5 kk meni ja yhtäkkiä jätti vain, en merkinnyt mitään, olin kuin tuhkaa. Sanoi vain syyksi että haluaa olla yksin ja sinkkuna.
 
Kasva omaksi itseksesi
Haluan en halua haluan en halua.......
Ihmisen on todella tärkeää tietää mitä haluaa elämältä!
Muuten elämä on päämäärätöntä haahuilua sinne tänne.
Tunne itsesi! sanoi Sokrates jo tuhansia vuosia sitten.
siispä suosittelen että päätät tämän suhteen,
ryhdyt etsimään itseäsi ja opit tietämään,
kuka sinä olet, mitä haluat, vietät aikaa itsesi kanssa,
harkitset omat valintasi tarkkaan.
Elämän tarkoitus ei ole parisuhde, vaan itsetuntemus.
 
ItsetuntemustaTosiaan
Kuulostaa aika huolestuttavalle, että tekisit elämässä valintoja muiden tunteiden suojelemiseksi, etkä siksi että ne tekisivät sinusta onnellisen. Se miten esitit asian toi mieleeni ne surullisen monet naiset ja miehet, jotka jäävät suhteeseen vain lasten tai talousasioiden takia, eikä rakkauden. Jos jatkat elämäsi rakentamista noin, niin saatat hyvinkin löytää itsesi joskus kuvailemastani tilanteesta.
 

Yhteistyössä