Haluan, että vaimolleni tehdään sektio.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikuinen Mies 34v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aikuinen Mies 34v

Vieras
Vaimoni on sanonut, että hän ei halua seksiä ennen kuin lapsi on syntynyt ja lapsen syntymään on vielä pari viikkoa. Haluan, että vaimolleni tehdään sektio, että vauva ei tulisi ulos pillusta. Silloin ei tarvitsi odottaa synnytyksen jälkeen, että pillu paranee synnytyksestä ja vaimoni saisi taas harrastaa seksiä. Miten saisin vaimolleni sektion ja vaimon suostumaan siihen? En halua vaimoni synnyttävän alateitse, koska edellisellä kerralla vaimoni ei antanut minulle lähes puoleen vuoteen, koska alapää oli hänen mukaansa kipeä.

Vaimoni on sanonut, että hän ei halua seksiä ennen kuin lapsi on syntynyt ja lapsen syntymään on vielä pari viikkoa. Haluan, että vaimolleni tehdään sektio, että vauva ei tulisi ulos pillusta. Silloin ei tarvitsi odottaa synnytyksen jälkeen, että pillu paranee synnytyksestä ja vaimoni saisi taas harrastaa seksiä. Miten saisin vaimolleni sektion ja vaimon suostumaan siihen? En halua vaimoni synnyttävän alateitse, koska edellisellä kerralla vaimoni ei antanut minulle lähes puoleen vuoteen, koska alapää oli hänen mukaansa kipeä.

:D hahahahhahahhaa :D

Vaimo pitää saada vaatimaan sitä. Miesten oikeuksia valitettavasti poljetaan synnytysasioissa, vaikka asia koskee koko perheen hyvinvointia. Lapsi on yhteinen, seksielämä on yhteinen, kestävä ja onnellinen parisuhde paikka jossa lapsen on onnellisinta kasvaa. Sektio on viime kädessä lapsen etu.

no menet tietenkin vaatimaan sitä sinne synnärille kun sen aika on. Perustelet hyvin niinkuin asia on että muuten joudut olemaan ilman riemurasiaa liian kauan. Ilmaise ihmeessä myös huoli vaimosi alapään löystymisestä kun kuitenkin tarvitset tiukkaa tavaraa. Kyllä se sektiolupa sieltä herkiää kun noin tärkeellä asialla olet. Tarjoavat vielä pullakahvit sillä aikaa kun vaimosi on parsittavana..

Sen verran säälittävä olet, etten jaksa vastata... tai no sen verran, että mitenkä ne lapset luonollisesti tulee ulos? Suusta, sieraimista vai maidossa tissiä puristamalla? Hä?

Jos vähän viittii googlettaa kokemuksia seksistä sektion jälkeen niin ei ne kuulosta kauhean erilaisilta ku mitä alatie synnytyksen jälkeen. Kipuja ja haluttomuutta niilläki on joille on tehty sektio.

en tiedä miks vastasinkaan tähän...ku on selvä trolli...

Mulla ei ainakaan ollut mitään tietoa etteikö ennen jälkitarjastusta 'saisi' nussia. Ei tullut mieleenkään, että aikuisten ihmisten pitää siihen pyytää joku lupa :ROFLMAO:. Parin vkon päästä sektiosta pantiin menemään ja hyvältä tuntui. Tämä siis vain oma kokemus, ei varmaa tietoa Googlesta.

Mulla ei ainakaan ollut mitään tietoa etteikö ennen jälkitarjastusta 'saisi' nussia. Ei tullut mieleenkään, että aikuisten ihmisten pitää siihen pyytää joku lupa :ROFLMAO:. Parin vkon päästä sektiosta pantiin menemään ja hyvältä tuntui. Tämä siis vain oma kokemus, ei varmaa tietoa Googlesta.

Saa vaikka heti, mutta kondomia olisi hyvä käyttää tulehdusriskin vuoksi niin kauan kunnes vuoto lakkaa.

Käytännössä kuitenkin monella menee sinne jälkitarkastuksen tienoille, ennenkuin alkaa "huvittamaan".

Aloittaja kuulostaa melkolailla itsekkäältä olennolta. Yhtään ei tunnu tippuvan ymmärrystä vaimon suuntaan siinä, että hän on kuitenkin kantanut loppuviimein noin 9kk teidän lastanne sisällään kaikkine kipuineen ja vaivoineen ja jos vaimosikin todennäköisesti alateitse synnyttää (jollei ole pakko päätyä sektioon) niin mun mielestä ei tuohon asiaan oo miehellä mitään valtaa puuttua. Se on ihan sun vaimosi itsensä asia, miltä hänestä synnytys tuntuu ja mitä tunteita se hänessä herättää, kuitenkin kyse hänen kehostaan, ei sinun. Ja lapsen synnyttyä, niitä seksin toteuttamiskeinoja on kyllä muitakin kuin vain yhdyntä. Todella toivon ettet ala vaimoasi painostamaan yhdyntään ennenkuin hän itse on siihen valmis, ja vain siksi että sulla itselläs olisi tyhjine pusseinesi parempi olla.

Aloittaja kuulostaa melkolailla itsekkäältä olennolta. Yhtään ei tunnu tippuvan ymmärrystä vaimon suuntaan siinä, että hän on kuitenkin kantanut loppuviimein noin 9kk teidän lastanne sisällään kaikkine kipuineen ja vaivoineen ja jos vaimosikin todennäköisesti alateitse synnyttää (jollei ole pakko päätyä sektioon) niin mun mielestä ei tuohon asiaan oo miehellä mitään valtaa puuttua. Se on ihan sun vaimosi itsensä asia, miltä hänestä synnytys tuntuu ja mitä tunteita se hänessä herättää, kuitenkin kyse hänen kehostaan, ei sinun. Ja lapsen synnyttyä, niitä seksin toteuttamiskeinoja on kyllä muitakin kuin vain yhdyntä. Todella toivon ettet ala vaimoasi painostamaan yhdyntään ennenkuin hän itse on siihen valmis, ja vain siksi että sulla itselläs olisi tyhjine pusseinesi parempi olla.

Ja otit ton alotuksen tosissaan????? Jep jep....

Ei se sektio välttämättä auta tuohon haluttomuusongelmaan, mutta minulla on parempi ratkaisu.

Otat lekan, ja isket sillä täysin voimin vehjettäsi sanotaan vaikka viisi kertaa, ja sitten kun sinun taas alkaa tehdä seksiä mieli, on varmaan vaimokin jo innokas. Ja ennen sitä seksin puute ei varmasti häiritse sinua yhtään, takaan sen!

Yhteistyössä