V
Vihaan alistunut
Vieras
Taustaa että mulla on ollut hiukka huono lapsuus itsellä. Lapseni kanssa olen tsempannut 24/7. Että olisin hyvä äiti. Olen jaksanut äärirajoilleni asti yhä uudelleen, mielessä että haluan olla rakastava äiti. Nyt lapsi 4 v. Suht hyvin jaksoin hänen 2-3 v melko railakkaan uhman, vaikk sillon jo todella väsynyt olin ottamasn vastaan kaiken huudon ja hakkauksen mutta tämä 4 v uhma saa mut niin väsyneeksi. Mies on edelleen pitkät päivät töissä jA hällä on ollut suht tasapainonen lapsuus. Joten hän ei ymmärrä mun JOKAPÄIVÄISTÄ kamppailuani kaiken suhteen. Koska hän ei tajua miten raivoissani syvällä sisimmissäni olen, koska piilotan sen perheeltä suurimmaksi osaksi. pelkään että jos alkaisin näyttää suuttumukseni, huutaisin ja raivoaisin vain kaikille, kaiket päivät non-stop. Ja sitä en halua.
Haluaisin jopa erota ja lähteä pois, niin kamalan raskaalta tää tuntuu, olla aina hyvä ja läsnä, kun lapsi vaan uhmaa ja mies kiukuttelee.
.??
Haluaisin jopa erota ja lähteä pois, niin kamalan raskaalta tää tuntuu, olla aina hyvä ja läsnä, kun lapsi vaan uhmaa ja mies kiukuttelee.
.??