Haluan liikaa seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hillevi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hillevi

Vieras
Mitä tehdä? Olen jo kohta 50 vuotias nainen ja olen riesaksi kohta kumppanilleni. Hän haluaa ehkä kolmesti viikossa - minulle viikonloppuisin kävisi vaikka 3 - 5 kertaa päivässä! Sellaisia pikasessioita - ei sen kummempaa.

Kohtu leikattiin 34 vuotiaana ja sen jälkeen haluni alkoivat. Siihen saakka en saanut orgasmia. Tuntui hyvältä - siinä kaikki. Sattui kamalasti emättimeen kun oli kierukka ja kun ehkäisy loppui niin halut alkoivat.

Miesystävälläni on ollut paljonkin naisia elämänsä aikana ja on ollut todellakin aktiivinen seksielämä. Nyt kuitenkin ikää jo alkaa olla ja lievää impotenssia. Vekotin toimii mielestäni ihan kohtuullisesti. Saan orgasmin ja sehän riittää. Hän osaa muutenkin tyydyttää minut - kun vain jaksaa.

On ollut kiireitä ja häneltä kuoli isä ja hautajaiset varmaan painavat mieltä. Äitikin on kuolemaisillaan syöpään - se on vain ajan kysymys.

Juttelemme asiasta, mutta mielestäni emme ole päässeet sopimukseen. En uskalla enää vikitellä häntä, kun joskus kuulen murinan ettei nyt. Hän ei jaksa ja kun se ei seisokkaan! Olen sanonut ettei se haittaa. En sen takia jätä muuten mukavaa miestä, kun vain edes yrität. Jatketaan sitten dildoilla yms vaikka käsin!

Emme asu yhdessä. Hän ei halua enää kun on kolme kertaa joutunut lähtemään - ihan oma päätös. Huilaamme kolme yötä viikossa ja sitten olemme tiiviisti yhdessä. Lenkkeilemme, pelaamme lentopalloa ja yritämme parantaa kuntoa että vehje rupeaisi toimimaan.

Pillereitä on ostettu ja niillä toimii kolme vuorokautta, mutta kun hengästyy niin lerpahtaa!!! Kyllä minä ymmärrän että se rupeaa painamaan mieltä.

Vaiva on jatkunut jo kuusi vuotta, joten se ei ole todellakaan minun syytäni.

Kävin muutama vuosi sitten kokeissa testaamassa estrogeenitasoani. Epäilin mummotautia jo. Kuulin että sitä on liikaa - syy haluihini.

Mistä löytyisi pilleri joka vähentäisi estrogeenia?? Tiedän että rauhoittavat lääkkeet vähentävät haluja - pitääkö minun ruveta käyttämään niitä???

Hän kieltää ja sanoo että anna vain halujen olla ja käytä dildoa. Sitä vastaan hänellä ei ole mitään kun ei kykene niin ei kykene!! Apuva!!!

Tiedän, mutta kysyinkin jos täällä sattuisi olemaan joku viisaampi vastaamassa eikä ole tällä hetkellä varaa juosta tämän asian takia kynegologilla. Hesassa maksavat maltaita.

Annan ajan kulua, jos ei muuta asiaa kyseiselle lääkärille tule. Ei tässä montaa vuotta enää tarvitse odottaa niin eiköhän halut lopu!!!

En tosin usko että sellaista lääkettä on edes olemassakaan.

Voitte yrittää sitä että kumppanisi panee sinulle orkut ja itse kuitenkin vetää mulkun ulos ennenkuin laukeaa, kiihotustila jatkuu pitempään ilman mitään palautumis aikoja ja voitte jatkaa kohta pienen lepotauon jälkeen uudelleen. Ja omin käsin onanoiden onneen jos muuten ei onnistu. Niin se on meidänkin perheessä, pakko vetää kuivat kun ei pääse kosteillekaan kovin useasti.