Haluan muuttaa erilleen miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap aurinkoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap aurinkoinen

Vieras
Mies sanoi, ettei halua avioeroa lapsen takia. Minäkin olin ennen tätä mieltä, mutta nyt en oikein enää tiedä. Meillä on ollut ongelmia pitkän aikaa. Olen vaan kituuttanut tässä avioliitossa, pitäen toivoa yllä, että asiat selviäisivät. Mutta olen menettänyt toivoni, rakkauden, kunnioituksen, haluni. Aiemmin olin valmis pysymään avioliitossa, kämppäkavereina. Mutta se ei onnistu! Kun kaksi ihmistä ei tule toimeen, ja lapsi näkee kaiken, onko siinäkään mitään järkeä? Se alkaa käymään mielenterveyden päälle, kaikki syyllisyys ja päivittäinen riitely. Olen nykyisin aina vihainen, kun olen niin stressaantunut. En halua olla tällainen.

Jos vuokraisin oman asunnon, kumman luokse lapsi tulisi? Vai puolet ja puolet? Miten sopia näistä asioista miehen kanssa, joka ei ole suostuvainen?

Ei siinä muu oikein auta kuin erota. Alku on varmaan hankalaa, niin se oli ainaki mulle. Pitkän aikaa oli elämänhalu kateissa, vaikka riitasesta suhteesta erosinkin. Mutta pikkuhiljaa on alkanut mennä paremmin, enää ei tarvitse olla kaiken aikaa vihainen ja ahdistunut. Laita asuntohakemus ja sitten lasten tapaamisista sovitte viimeistään lastenvalvojalla

[QUOTE="a p";27458443]Ne ei ole selvinnyt yrittämälläkään. Riitely ei lopu niin kauan, kun yhdessä asutaan.[/QUOTE]

Ei meilläkään asiat ole selvinneet eikä tule kai koskaan selviämäänkään. Olen sopeutunut ja riidellään aika harvoin. Meidän ongelmat on tuolla syvillä psykologisilla tasoilla, arkipäivässä mies on okei kumppani.

Älä tee sitä lapsellesi..Etkö voi keskittyä vain lapseen ja hänen tarpeisiin? "Äiti tekee aina kaikkensa lastensa eteen.". Sinä ja mies tulette jokatapauksessa olemaan tekemisissä eron jälkeen ja lapselle parhainta olisi jos olisitte HYVISSÄ väleissä...eik'ä niin, että kuhan nyt saa edes tärkeät asiat puhuttua. Kukaan lapsi ei halua vanhempiensa eroavan!
Katse tulevaisuuteen ja onnellisempiin hetkiin! Kyllä sinä pärjäät! SItten kun lapsi muuttaa itse pois kotoa niin siinä vaiheessa voitte tehdä miehenne kanssa mitä haluatte, mutta kyllä jos lapsi suhteeseen on tullut niin sillon se perhe pidetään kasassa.

Uusimmat

Yhteistyössä