Haluan vaimon,en seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seksitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seksitön

Vieras
Moni nainen valittaa että aina saa olla antamassa ja mies taas valittaa että ei koskaan saa.
Minä etsin vaimoa,jonka kanssa ei ole seksiä.

Jää nämä kalujen,rintojen koot taka-alalle.
Muutenkaan ei tarvii ottaa paineita seksistä,joten jää aikaa itse suhteellekkin.

Löydänköhän vaimon?

...tuolla menolla! Kuka sitä nyt haluaisi parisuhdetta/avo-/avioliittoa, jossa ei olisi seksiä, seksihän nimen omaan on luottamuksen ja rakkauden lisäksi parisuhteen perusta ja kulmakivi.

Tosissani olen toiveikas vaimon suhteen.
Useita palstoja ja keskusteluja lukeneena olen tullut siihen tulokseen että seksi on ongelma parisuhteessa.
Jos ei jo nyt,niin varmasti joku nainenkin kyllästyy seksiin ja seksin suorituskeskeisyyteen.
Elämänilo ilman seksiä on aitoa iloa ja paljon rennompaa,ei suorituspaineita.

Mitä itsetyydytykseen tulee,niin sen molemmat osapuolet hoitaa tavallaan,jos hoitaa.
Tästä asiasta ei senkummemmin puhuttais.

Kaikki se läheisyys ja turvallisuus rakkaan ihmisen vierellä,ilman seksiä.

Taidan tietää mitä tarkoitat. Haluat platonisen suhteen jossa vallitsee sisar ja veli-henki. Kai se sellaisenaan toimii jos molempien tarpeet kohtaavat toisiaan. On varmaan sellaisia naisia joille seksi ei näyttele tärkeää roolia elämässä vaan on tosiaan sivuseikka. Minä itse en voi kuvitella eläväni parisuhteessa ilman seksiä vaikka tauot pakottavista syistä ovat välillä tervetulleita kun tietää, että seksi maistuu jälleen tauon jälkeen. :)

Taidan tietää mitä tarkoitat. Haluat platonisen suhteen jossa vallitsee sisar ja veli-henki. Kai se sellaisenaan toimii jos molempien tarpeet kohtaavat toisiaan. On varmaan sellaisia naisia joille seksi ei näyttele tärkeää roolia elämässä vaan on tosiaan sivuseikka. Minä itse en voi kuvitella eläväni parisuhteessa ilman seksiä vaikka tauot pakottavista syistä ovat välillä tervetulleita kun tietää, että seksi maistuu jälleen tauon jälkeen. :)

mitä tarkoitat sillä suhdetta jossa ei ole lainkaan seksiä. Platonista suhdetta jossa mies ja nainen ovat keskenään kuin sisar ja veli vai kuinka?
On kai olemassa sellaisia naisia joille seksi ei näyttele tärkeää roolia elämässä vaan seksi on heille tosiaan sivuseikka. Mutta heitä taitaa olla harvassa ja sitä tavataan ehkä enemmän vanhemmissa naisissa ( eläkeläiset,lesket) he kun suhtautuvat seksiin puritaanisemmin kuin me nuoremmat jos tilastoihin on uskominen. Siis noin yleisesti, on toki poikkeuksia.

mitään sisar veli suhdetta,vaan oikeaa parisuhdetta ja läheisyyttä ilman seksiä.
Jaetaan ilot ja surut,eletään aivan normaalia parisuhde-elämää,seksiä ei vaan harrasteta.
Onhan ihmisiä jotka ei jostain syystä pysty harrastamaan seksiä,sairaus.
Ei kai se tarkoita että parisuhde on poisluettu vaihtoehto,ei tosiaankaan.

Edellä kirjoittaneelta sain hieman lisää toivoa,vanhemmat naiset ei ehkä rakenna suhdetta seksin ympärille ja sitten tämä oma näkemys,sairaus.
Ei mustasukkasuus "kohtauksia"=luonnollisesti ja aidosti sitä vapautta mennä ystävien kanssa mitä haetaan aina parisuhteista.
Tuntuu niin monella olla ongelmana just tuo mustasukkaisuus ja ystävien kanssa illanvietot ilman sitä omaa "rakasta".
Ootellaan,ootellaan:)
Voi veljet sitä hetkee kun vaimon saan ja kaikki parisuhde asiat täyttyy,tietysti ilman seksiä.