Haluan vierasta ISOA miestä

  • Viestiketjun aloittaja Halukas nainen
  • Ensimmäinen viesti
Halukas nainen
Olen parisuhteessa asuva nainen, joka ei ole aivan tyytyväinen 7 vuotiseen suhteeseen. Tapaan työn ja harrastusten merkeissä paljon miehiä ja usein tapaan komeita miehiä joiden kanssa olisin valmis seksisuhteeseen. Ongelma on vain se että omalla miehelläni on keskitasoa suurempi 17-18 senttiä pitkä penis ja ympärysmitta noin 14 cm joka minusta tuntuu sellaisesta juuri ja juuri sopivan kokoiselta, ei miltään isolta.

Netistä olen kuitenkin lukenut että keskipituus on 14-15 cm ja ympärysmitta keskimäätrin 13 cm, ja että suurimmalla osalla miehistä, jopa 50-80 %:lla on tälläinen keskikokoinen penis, eli mieheni elintä pienempi.

Syy etten ole kohdalle tulleita monia tilaisuuksia komeiden miesten kanssa käyttänyt hyväksi on se että pelkään pettyväni totaalisesti jos mieheltä löytyy, ja todennäköisyyden mukaan löytyykin se normikoinen 14-15 sentin penis, eli pienempi kuin omalla miehelläni.

Fantasioissani ihastuksieni kohteilla on isot penikset mutta todennäköisyys kertoo toista. En tiedä miten eläisin sen tiedon kanssa miestäni katsoessani että minulla on ollut suhde mieheen jolla on hänen penistään pienempi elin. Se romahduttaisi koko fantasian rakastajasta jolla on mieheni penistä isompi.
Ymmärtääkö joku mitä ajan takaa?

 
Mies 50
.....ymmärrän. Tilanne toisinpäin on se että mies ei tiedä naista vongatessaan kuinka hyvä hän on naimaan. Ja mies haluaa naisen jolta tosiaan lähtee, tapahtuu eikä vain ähistä.
Kaikessa toiminnassa on pikku riskinsä............aivan kaikessa....
 
Paljon mahdollista!
Alkuperäinen kirjoittaja hih hiii:
Aloitus ei satavarmasti ole naisen kirjoittama.
Enpä muuten tullut ensin ajatelleeksi, mutta paljon mahdollista. Etenkin senttimäärät ja keskimääräiset esiintymistodennäköisyydet kokoluokissa viittaavat enemmän mies- kuin naiskirjoittajaan. Naisella on tapana ajatella nämä asiat hieman toisesta näkövinkkelistä, mies -varsinkin insinöörilahjakkuus - mittaa kaiken senteillä ja prosenteilla.
 
enpä tiedä
Viesti voisi olla miehen provo, mutta tuo vatvominen ja älytön asioiden kääntäminen päälaelleen viittaa juuri naisen häilyviin tippaleipäaivoihin (jossa suurin osa yhteyksistä vielä katki), jossa yksinkertaisimmastakin asiasta tehdään mahdollisemman monimutkaista. Viestistä puuttuu logiikka joka mieheltä löytyy myötäsyntyisenä ominaisuutena.
 
unniina
Alkuperäinen kirjoittaja tutkimusmatkailija:
Sun täytyy käydä monessa vieraassa, niin yllätyt minkä kaiken kokoisia niitä löytyykään.
Joo sadan kanssa kun olet, niin kyllä sieltä yksi 19-20 senttinen saattaa löytyä. Itsellä vasta noin 50 miestä takana ja kaikki silmämääräisesti välillä 13-18 cm, ja 17-18 cm harvoin. Ympärysmitat arvioiden noin 12-14 cm eli sormet saa hyvin yhteen. Ihan toimivia pelejä.
 
Määrämitta
Minä tykkään keskimääräisestä 14-15 senttisestä.
Ei tarvitse pelätä että sattuu.
Koitinpa taannoin arviolta 17-18 cm kokoista ja varomiseksihan se meni. Aion tästedes pitäytyä hyväksi havaitussa koossa, silloin voi heittäytyä naimaan joka asennossa ihan täysillä.
 
mmmmmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Paljon mahdollista!:
Alkuperäinen kirjoittaja hih hiii:
Aloitus ei satavarmasti ole naisen kirjoittama.
Enpä muuten tullut ensin ajatelleeksi, mutta paljon mahdollista. Etenkin senttimäärät ja keskimääräiset esiintymistodennäköisyydet kokoluokissa viittaavat enemmän mies- kuin naiskirjoittajaan. Naisella on tapana ajatella nämä asiat hieman toisesta näkövinkkelistä, mies -varsinkin insinöörilahjakkuus - mittaa kaiken senteillä ja prosenteilla.
Olen aika monen naisen kanssa jutellut seksistä, useimmilla ei mitään hajua, ainakaan noin tarkkaa, senteistä. Toki tietävät jos on iso tai pieni, mutta senteillä ei väliä.

Eli joku mies joka saa kirjoittelusta kicksejä. Säälittävää.

 
tutkimusmatkailija
Unniina: Sulla on ollut huono säkä. Mä en ole tutukinut kuin kymmenkunta munaa ja kaksi niistä on ollut VALTAVIA. Siis perinteisen HK:n sinisen kokoisia, en kyllä mitannut mutta näin, tunnustelin ja testasin.
 
haluan pientä
Alkuperäinen kirjoittaja Hokkuspokkus.:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=500000000000012&posting=22000000029018314

Joopa se joo. Kummasti jutut peilautuu eri foorumeille...
Poistakaa nyt linkki HETI moderaattorit!!!

 
haluan pientä
Alkuperäinen kirjoittaja Hokkuspokkus.:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=500000000000012&posting=22000000029018314

Joopa se joo. Kummasti jutut peilautuu eri foorumeille...
Poistakaa nyt linkki HETI moderaattorit!!!
 
unniina
Alkuperäinen kirjoittaja tutkimusmatkailija:
Unniina: Sulla on ollut huono säkä. Mä en ole tutukinut kuin kymmenkunta munaa ja kaksi niistä on ollut VALTAVIA. Siis perinteisen HK:n sinisen kokoisia, en kyllä mitannut mutta näin, tunnustelin ja testasin.
Olet sitten varsinainen lottovoittaja, HK-sininen kun on 23 cm ja tälläisiä munia ei ole kuin yhdellä suunnilleen jostain 10 000:sta, tai sitten et osaa vain yksinkertaisesti arvioida, mitä veikkaan. Olen joskus HK-sinistä hieromasauvana paremman puutteessa käyttänyt ja mittasin tuon ihannekokoisen kalun. No sellaista ei kuitenkaan ole kenelläkään miehistäni vielä ollut jalkovälissä.

 
Xy1
No eipä tuon HK-sinisen ympärysmitta ole kuin n. 14cm ja pituuskin on käyrää pitki 23cm, muttei kalun tapaan tyvestä mitattuna kuin pikkaisen yli 20cm. Joten ei se nyt ole mitenkään ihmemitoissa.
 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
No eipä tuon HK-sinisen ympärysmitta ole kuin n. 14cm ja pituuskin on käyrää pitki 23cm, muttei kalun tapaan tyvestä "suoraan" mitattuna kuin pikkaisen yli 20cm. Joten ei se nyt ole mitenkään ihmemitoissa.
Jos käyriä kaluja mitataan pidemmän sivun mukaan, niin tulee sieltäkin lisäsentteja.

 
rouva46
Kun nyt mennään näihin konkreettisiin mittoihin, niin palaan tuohon Berocca putkiloon.
Se on meidän mitta, varsinkin paksuudessa, pituutta on putkilolla hieman enemmän.
 
unniina
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
No eipä tuon HK-sinisen ympärysmitta ole kuin n. 14cm ja pituuskin on käyrää pitki 23cm, muttei kalun tapaan tyvestä mitattuna kuin pikkaisen yli 20cm. Joten ei se nyt ole mitenkään ihmemitoissa.
Ympärysmitta "kuin" 14 cm. Sinä se vasta ihme nainen olet jos 14 cm on vain. Oman kokemuksen mukaan 14 cm paksummat ovat jo todellisia harvinaisuuksia. Ja käyrässä tai suorassa se pituus 23 on aivan yhtä paljon. Kyllä HK-sininen on sellaisissa mitoissa että vastaavan omistavia miehiä ei montaa vastaan tule, vaikka muuta väität. Kun keskipituus on 14-15 cm, niin voit laskea tilastotieteellä suunnilleen kuinka monella on 23 senttinen kalu.

 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja unniina:
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
No eipä tuon HK-sinisen ympärysmitta ole kuin n. 14cm ja pituuskin on käyrää pitki 23cm, muttei kalun tapaan tyvestä mitattuna kuin pikkaisen yli 20cm. Joten ei se nyt ole mitenkään ihmemitoissa.
Ympärysmitta "kuin" 14 cm. Sinä se vasta ihme nainen olet jos 14 cm on vain. Oman kokemuksen mukaan 14 cm paksummat ovat jo todellisia harvinaisuuksia. Ja käyrässä tai suorassa se pituus 23 on aivan yhtä paljon. Kyllä HK-sininen on sellaisissa mitoissa että vastaavan omistavia miehiä ei montaa vastaan tule, vaikka muuta väität. Kun keskipituus on 14-15 cm, niin voit laskea tilastotieteellä suunnilleen kuinka monella on 23 senttinen kalu.
Ensinnäkin olen mies ja toisekseen ympärysmittaa löytyy omasta 15cm. Pituuskin on ihan riittävä ja käyrää mitaten huomattava :)

 
tutkimusmatkailija
Unniina: Mä luulen että sä olet oikeasti mies, pienimunainen sellainen, ja yrität todistella täällä ettei muka HK.n kokoisiin tosielämässä törmää. Niitä nimittäin on, eikä ne niin harvinaisia ole.
 
Keski-ikäinen N
Laitanpa sormeni soppaan minäkin. Muutamia kookkaita miehiä minun kohdalle sattunut, en tosiaankaan väitä nauttineeni , päinvastoin jopa pelotti että repeän. Elikä kyllä niitä VALTAVIAkin on.
 
Keski-ikäinen N
Laitanpa sormeni soppaan minäkin. Muutamia kookkaita miehiä minun kohdalle sattunut, en tosiaankaan väitä nauttineeni , päinvastoin jopa pelotti että repeän. Elikä kyllä niitä VALTAVIAkin on.
 

Yhteistyössä