Haluan vierasta ISOA miestä

  • Viestiketjun aloittaja Halukas nainen
  • Ensimmäinen viesti
Unniina
Alkuperäinen kirjoittaja tutkimusmatkailija:
Unniina: Mä luulen että sä olet oikeasti mies, pienimunainen sellainen, ja yrität todistella täällä ettei muka HK.n kokoisiin tosielämässä törmää. Niitä nimittäin on, eikä ne niin harvinaisia ole.
Perustuuko omakohtaisiin kokemuksiin, siis oletko nainen vai homo? Millainen otanta, omaan 50:een verrattuna?

 
tutkimusmatkailija
Alkuperäinen kirjoittaja Unniina:
Alkuperäinen kirjoittaja tutkimusmatkailija:
Unniina: Mä luulen että sä olet oikeasti mies, pienimunainen sellainen, ja yrität todistella täällä ettei muka HK.n kokoisiin tosielämässä törmää. Niitä nimittäin on, eikä ne niin harvinaisia ole.
Perustuuko omakohtaisiin kokemuksiin, siis oletko nainen vai homo? Millainen otanta, omaan 50:een verrattuna?



Olen nainen ja paljon vähemmät ovat minun kokemukseni kuin 50.
En tiedä onko tuurilla osuutta asiaan, mutta kaksi kymmenestä on osoittautunut valtaviksi, ja sitä ei olisi päällepäin uskonut, yllätyin todella itsekin.

Heh. Homot tuskin innostuisivat, ei sellainen kakkoseen mahtuisi.
 
DDDD
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Alkuperäinen kirjoittaja unniina:
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
No eipä tuon HK-sinisen ympärysmitta ole kuin n. 14cm ja pituuskin on käyrää pitki 23cm, muttei kalun tapaan tyvestä mitattuna kuin pikkaisen yli 20cm. Joten ei se nyt ole mitenkään ihmemitoissa.
Ympärysmitta "kuin" 14 cm. Sinä se vasta ihme nainen olet jos 14 cm on vain. Oman kokemuksen mukaan 14 cm paksummat ovat jo todellisia harvinaisuuksia. Ja käyrässä tai suorassa se pituus 23 on aivan yhtä paljon. Kyllä HK-sininen on sellaisissa mitoissa että vastaavan omistavia miehiä ei montaa vastaan tule, vaikka muuta väität. Kun keskipituus on 14-15 cm, niin voit laskea tilastotieteellä suunnilleen kuinka monella on 23 senttinen kalu.
Ensinnäkin olen mies ja toisekseen ympärysmittaa löytyy omasta 15cm. Pituuskin on ihan riittävä ja käyrää mitaten huomattava :)
Nauraa huulet ristissä.....................

 
Jos ei värillä väliä
Valitse musta mies. Pisin mustamakkara, jonka olen omin silmin nähnyt ulottui miehen polviin saakka. Rakastetu on erilaista, koska joutuu laittamaan molemmat kädet esteeksi kalun varteen kiinni, ettei pippelinpää tule suusta ulos. Kaverini, jolla on kokemuksia kymmenistä mustista miehistä väittää, että kaikilla on iso.
 
sohvis
Tutkimuksien mukaan keskimääräinen peniksen koko on sama rodusta riippumatta.Isoja ja pieniä on kaikenrotuisilla.Minkälaista sekstailla tosi ison omaavan kanssa?Pitääkö todellakin laittaa stoppari ettei mutteri näy suusta.Siinähän saisi samalla myös suuseksiä.
 
Seppälän kassa
Alkuperäinen kirjoittaja Keski-ikäinen N:
Laitanpa sormeni soppaan minäkin. Muutamia kookkaita miehiä minun kohdalle sattunut, en tosiaankaan väitä nauttineeni , päinvastoin jopa pelotti että repeän. Elikä kyllä niitä VALTAVIAkin on.
15 cm ei ole keskiarvo, vaan 17 on normaali ja ympäryys 15.
 
19-48
Alkuperäinen kirjoittaja Jos ei värillä väliä:
Valitse musta mies. Pisin mustamakkara, jonka olen omin silmin nähnyt ulottui miehen polviin saakka. Rakastetu on erilaista, koska joutuu laittamaan molemmat kädet esteeksi kalun varteen kiinni, ettei pippelinpää tule suusta ulos. Kaverini, jolla on kokemuksia kymmenistä mustista miehistä väittää, että kaikilla on iso.
Kaikilla mustilla ei todellakaan ole iso, aivan älytöntä yleistystä.
 
reberto
Alkuperäinen kirjoittaja Halukas nainen:
Olen parisuhteessa asuva nainen, joka ei ole aivan tyytyväinen 7 vuotiseen suhteeseen. Tapaan työn ja harrastusten merkeissä paljon miehiä ja usein tapaan komeita miehiä joiden kanssa olisin valmis seksisuhteeseen. Ongelma on vain se että omalla miehelläni on keskitasoa suurempi 17-18 senttiä pitkä penis ja ympärysmitta noin 14 cm joka minusta tuntuu sellaisesta juuri ja juuri sopivan kokoiselta, ei miltään isolta.

Netistä olen kuitenkin lukenut että keskipituus on 14-15 cm ja ympärysmitta keskimäätrin 13 cm, ja että suurimmalla osalla miehistä, jopa 50-80 %:lla on tälläinen keskikokoinen penis, eli mieheni elintä pienempi.

Syy etten ole kohdalle tulleita monia tilaisuuksia komeiden miesten kanssa käyttänyt hyväksi on se että pelkään pettyväni totaalisesti jos mieheltä löytyy, ja todennäköisyyden mukaan löytyykin se normikoinen 14-15 sentin penis, eli pienempi kuin omalla miehelläni.

Fantasioissani ihastuksieni kohteilla on isot penikset mutta todennäköisyys kertoo toista. En tiedä miten eläisin sen tiedon kanssa miestäni katsoessani että minulla on ollut suhde mieheen jolla on hänen penistään pienempi elin. Se romahduttaisi koko fantasian rakastajasta jolla on mieheni penistä isompi.
Ymmärtääkö joku mitä ajan takaa?
no mää oon aikas iso mies ... 188cm pitkä ja painoo 85
 
Hohhoijaa...
Justiin todettiin tutkimuksessa että 13,52 cm on suomalaisten penisten keskipituus. Se on siis normaali, 15-16cm on normaalista selvästi yli suhteellisesti. Käytännössä 15-16cm
on iso. Mutta ettepä te ole kuulleetkaan ja nähneetkään kuin suhteellisia arvioita tai miesten omia puheita tai huteria mittauksia tai ihan muuten vaan valehtelette täällä.
Naurettavaa..
14-15cm on hyvänkokoinen penis. Iso naula vaatii ison vasaran. Niin se menee, iso pimpero vaatii ison munan. Normaali pimpero vaatii normaalin munan.
Jos on iso pimpero, syytä siitä itseäsi, älä miehiä koska pimpero venyy, penis ei. Mitäs venytätte pimperoanne irtosuhteilla ja sitten kitisette kun ei tunnu missään.
 
hus hus mittauttamaan!
Nyt kaikki suomimiehet mittauksiin, että saadaan kunnon tilastot. Ei tarvitse sitten vuosikausia riidellä täällä munien koosta ja siitä minkämaalaisilla on isoimmat.
 
gayry
Alkuperäinen kirjoittaja Määrämitta;8479935:
Minä tykkään keskimääräisestä 14-15 senttisestä.
Ei tarvitse pelätä että sattuu.
Koitinpa taannoin arviolta 17-18 cm kokoista ja varomiseksihan se meni. Aion tästedes pitäytyä hyväksi havaitussa koossa, silloin voi heittäytyä naimaan joka asennossa ihan täysillä.
olen 57 v ja haluaisin tavata sinua olen varmaan sopiva sinulle
 
Omani
Olen parisuhteessa asuva nainen, joka ei ole aivan tyytyväinen 7 vuotiseen suhteeseen. Tapaan työn ja harrastusten merkeissä paljon miehiä ja usein tapaan komeita miehiä joiden kanssa olisin valmis seksisuhteeseen. Ongelma on vain se että omalla miehelläni on keskitasoa suurempi 17-18 senttiä pitkä penis ja ympärysmitta noin 14 cm joka minusta tuntuu sellaisesta juuri ja juuri sopivan kokoiselta, ei miltään isolta.

Netistä olen kuitenkin lukenut että keskipituus on 14-15 cm ja ympärysmitta keskimäätrin 13 cm, ja että suurimmalla osalla miehistä, jopa 50-80 %:lla on tälläinen keskikokoinen penis, eli mieheni elintä pienempi.

Syy etten ole kohdalle tulleita monia tilaisuuksia komeiden miesten kanssa käyttänyt hyväksi on se että pelkään pettyväni totaalisesti jos mieheltä löytyy, ja todennäköisyyden mukaan löytyykin se normikoinen 14-15 sentin penis, eli pienempi kuin omalla miehelläni.

Fantasioissani ihastuksieni kohteilla on isot penikset mutta todennäköisyys kertoo toista. En tiedä miten eläisin sen tiedon kanssa miestäni katsoessani että minulla on ollut suhde mieheen jolla on hänen penistään pienempi elin. Se romahduttaisi koko fantasian rakastajasta jolla on mieheni penistä isompi.
Ymmärtääkö joku mitä ajan takaa?
19,5cm pitkä ja 5,5cm paksu (ympärys 15cm kun ei ihan ympyränmuotoinen ole). Kelpaisiko sinulle? Olen nuori ja ihan komiakin :)
 
Viimeksi muokattu:
Black boy
Eli päästänpäs kysymykseeni, itse olen 23v ja juuret on Afrikasta, mutten oo kuitenkin ihan niin tumma kuin jotkut, että näkee vain hammpaat ja silmät:)
Oon kuuleman myös erittäin hyvin varustettumies siis ei pelkästään "alapää", myös koko kroppa, eli miten mä voin tietää mun kalun paksuus ja pituus, pitäiskö mun mitata stondiksessa vai levossa?
 

Yhteistyössä