Haluan yllättää mieheni... =) Vinkkejä kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sukkanauha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sukkanauha

Vieras
Elikkäs miehelläni on kohta synttärit.
Ostin lahjan, jonka annan hänelle synttäriaamulla.
Haluan kuitenkin illalla yllättää mieheni. Ostin itselleni uudet alusvaatteet ja sukkanauhaliivit. Tiedän, että mieheni innostuu jo tuosta sukkanauhaliivijutusta, koska on aina halunnut nähä sellaiset päälläni =)
Nyt vaan mietin, että miten toimisin illalla kun olen saanut lapset nukkumaan.
Antakaa ideoita, mitä itse tekisitte?
Mietin, että pitäiskös pistää miehen silmille side ja saisi sitten hiplailla ja tunnustella minua vai mitähän sitä keksisi?
Ehdottakaa jotain kivaa?

Minä olen kokenut helpoimmaksi vetäistä seksikkäät vaatteet päälleni ja sitten menen keittiöön täyttämään vaikka tiskikonetta. Mies tulee sitten yleensä katselemaan mitä puuhaan ja siellähän olen pylly pystyssä tiskikonetta täyttämässä tai yöpalaa laittamassa. Minulle tuo oli luonnollisempi lähestymistapa kuin käveleminen miehen luo seksikkäästi pyllyä heilutellen.

Toisaalta myös käsien sitominen nauhalla on kiihottavaa. Se tunne, kun et voi tehdä mitään. Ainakin oma mies pitää myös pienestä dominoinnista mutta on se on minusta todella vaikeaa.

Synttärilahjaksi voisin antaa miehelle hieronnan, joka päättyy onnelliseen loppuun. Varoituksena, että ainakin oma mieheni tulee herkemmin, jos olen seksihepeneissä.

• Tykkää
Reactions: niukinnaukin
No illalla teet silleen, että samalla kun meet laittamaan lasta nukkumaan, otat esim. vessaan ne hepenet valmiiksi. Sitten kun olet saanut lapsen nukkumaan, vaihdat ne päälle ja marssit miehen luo. Sanot että mulla ois sulle hommia tuolla makuuhuoneessa, ja nautit ihastuneesta hätkähdyksestä jonka aiheutat miehelles. Eli ts. pärähdät paikalle niissä hepenissä silloin kun miehes sitä vähiten odottaa. ;) Miehet tykkää visuaalisista kiihokkeista, ei se silmät sidottuna hiplaaminen ole yhtä mukavaa kuin yht' äkkiä olkkariin ilmestyvä hemmetin seksikäs nainen.

Kiva, että tuli pari asiallista vastausta =)
Juu, ehkei tuo silmiensidonta ole kovin hyvä idea sittenkään. Kivempi se on niin että mies saa katsella uusia hepeneitä.
Eli marssin paikalle alusvaatteisillani ja vaikka vähän hieron niin eiköhän se siitä lähde luistamaan....

jatkan edellisestä. Tulet vessasta, miehesi suu loksahtaa auki...koukistat sormeasi ja hän nousee sohvalta....tartut kiinni ja tanssit lähellä....työnnät hänet takaisin sohvalle voimakkaalla määrätietoisella kädenliikkeellä....sidot kädet vaikka aamutakin vyöllä selän taakse. Kiusoittelet korkeissa koroissa, tanssien, nostaen stayupin verhoaman jalan pöydälle...hivellen omaa vartaloasi, välillä miehesi vartaloa, etumusta....kiusoitellen...

Kyllä sä itsekin osaat.

Miehenä voin kertoa että baby-oil toimii oikein kivasti pikku veitikan kanssa, itse en ainakaan kestä kovinkaan kauaa öljy-käsi-hoitoa ;) samalla öljyllä voi hieroa muutakin vartaloa.

T: Mies joka vain haaveilee...

Yhteistyössä