Haluatko osallistua tutkimukseen lasten mielikuvitusystävistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aloitteleva tutkija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aloitteleva tutkija

Vieras
Hei,

Onko lapsellasi ystävä, jota sinä tai muut aikuiset eivät näe) Vai onko lapsesi kehittänyt jollekin lelulleen hämmästyttävän yksityiskohtaisen luonteen? Onko tämä ystävä, näkymätön tai lelun muodon saanut, aktiivisesti mukana lapsen leikeissä ja jokapäiväisessä elämässä? Jos vastauksesi on kyllä, lapsellasi on todennäköisesti rikkaan mielikuvituksen tuloksena syntynyt mielikuvitusystävä.

Minä olen 23-vuotias Tampereen yliopiston lastentarhanopettajaopiskelija ja opintoihini kuuluvan kandidaatintutkielman aiheenani ovat lasten mielikuvitusystävät ja niiden merkitykset lapselle sekä vanhempien suhtautuminen mielikuvitusystäviin. Opinnäytetyötäni varten haluan haastatella vanhempia, joiden lapsilla on mielikuvitusystäviä. Olen kiinnostunut haastattelemaan myös itse lasta mahdollisuuksien mukaan. Haastatteluja voin tehdä Tampereella ja sen lähikunnissa, mutta myös avoimiin kysymyksiin vastaaminen sähköpostitse auttaa suuresti opinnäytetyöni aineiston keräämistä ja tutkimukseni edistymistä. Kaikki haastattelussa tai sähköpostissa annetut tiedot ovat luottamuksellisia ja vastanneiden henkilöllisyys ei tule käymään ilmi tutkimuksen raportoinnissa.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan tutkimukseeni lasten mielikuvitusystävistä, ota yhteyttä sähköpostitse.

Ystävällisin terveisin,
Heini Mäkinen
heini.makinen@uta.fi