Haluatte laihtua, mutta ette ole valmiita kuitenkaan syömään oikein? En ymmärrä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi teitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä ihminen voi syödä kaikkea ruokaa (en tarkoita mitään sipsejä, karkkeja yms) kunhan syö sitä kohtuudella. Pari leipää tai desi riisiä päivässä ei ketään lihota. Ongelmana on enemmänkin annoskoot. Otetaan 4 desiä riisiä + kastikkeet, vihannekset jätetään kokonaan pois tai sitten otetaan siihen lautaselle vähän salaattia, sen verran kun nyt sattuu mahtumaan enää.

Maitokin on ihan hyvä RUOKAjuoma, ei sen mikään janojuoma ole tarkoitus ollakaan. Samoin niitä hedelmiä voi syödä vaihdellen useammankin, ei pari kolme appelsiiniäkään ketään lihota, kun nyt oli kyse pelkästään laihduttamisesta.

Terveellisyyden kannalta en kyllä ymmärrä miksi se riisi pitää ostaa valkaistuna, samoin makarooni ja jauhot, kun vaihtoehtona on täysjyvätkin.

Alkkis haluaa parantua, muttei ole valmis sulkemaan pullon korkkia. Nistikin haluaa lopettaa mutta piikittää silti. Riipuvuus on riippuvuus, on se sitten alkoholi, huumeet tai vaikka se ruoka.

Mua kans ärsyttää parin kaverin ainainen valitus laihtumisesta. Esim. yksi 160cm nainen painaa reilu 70kg ja valittaa kun ei laihdu! On siis yli vuoden jo 'yrittänyt'. Tuolla massalla pitäisi laihtua kyllä nopeasti, varsinkin kun urheilee 4-5krt viikossa! Siis kuinka hitosti se syö!!!

Ei muuten ärsyttäisi, minulle on aivan sama paljonko joku painaa, mutta kun se AINAINEN VALITUS JA PAINOSTA JAUHAMINEN...Argh. Sitten kun yrittää neuvoa että söisit vähän vähemmän tai tarvitko oikeasti 5 ruokaa päivässä(istumatyö) niin vastaus on aina, että en pärjää vähemmällä/en halua olla nälässä. Siis tuo nainen ei edes tiedä mikä nälkä on :D

Lempiruokajuttuja pasta, majoneesi, sipsit, kastikkeet,riisi.. Siis ihan oikeesti!
Ja on omasta mielestään niin fiksu kun sipsit on vaihdettu popcorneihin(joita syödään sitten 3 kertaa viikossa). Viiniäkin tulee lipitettyä reippaasti..

Ja sitten itketään mulle 2-3kertaa viikossa kun ei laihdu, ei laihdu!

Mun kaveri on laihduttanut noin 5 vuotta, itse asiassa aloitettiin yhtä aikaa laihdutusprojektit, molemmilla 35kg pudotettavaa. Mä olen ollut tavoitepainossa jo kolme vuotta, kaveri on lihonut yli 10-15kg lähtöpainostaan. Sitten aina valittaa, että kun en laihdu ja pyytää multa vinkkejä. Esim. salaattia syödessään lotraa kastiketta hirveästi, pullo kestää 3 päivää. Ja ruokaa tehdessä käytetään oikeaa kermaa kun ei ne muut maistu hyvältä. Juusto on tottakai kermajuustoa kun muissa ei ole makua. En vaan jaksa enää kommentoida hänen laihdutukseensa mitään, monta vuotta olen antanut vinkkejä, mutta kun hän ei ota niitä kuuleviin korviinsa.

mä olen ollut 3vko nutiletilla ja laihtunut 10kg:) hyvin toimii siis!!
ja tiedän sen että takaisen ne kilot tulee jos ei muuta ruokailutottumuksiaan kuurin jälkeen!!!

Onneksi olkoon! Olet onnistunut elimistösi pilaamisessa. Kitukuurilla kun menet niin elimistö muistaa kyllä. Ja tavoitepainossa pysyminen vaatiikin sitten vahtaamista kun elimistö ottaa herkästi takaisin kaiken menetetyn.

Voi ei. Tuletko kertomaan tuon minun keholleni? Laihdutin 15 vuotta sitten 20 kiloa Painonvartijoissa ja olen pysynyt (raskausaikoja lukuunottamatta) normaalipainoisena. Minun kehossani on varmaan jotain vialla :(

[QUOTE="vieras";23337072]Miksi sä et voi luopua sun idioottimaasesta kirjotustyylistä? Alkaa oksettaa aana ko sitä lukee[/QUOTE]

No mutta tässäkin olis sit oiva dieetti! Kun haluaa laihtua, lukee vaan scarlettin tekstejä, yrjö lentää ja laihtuu! :)

Joo kyllähän se asia on niin, että nälkäkuurit tulevat turpaan ajan kanssa. Ihmiset vaan ovat niin tyhmiä. Nyrkkisääntönä on, että mitä nopeammin paino lähtee, sitä suuremmalla todennäköisyydellä se tulee tuplana takaisin.

Mutta kun pitää mättää ihan mitä vaan paskaa napaansa 9 kuukautta vuodesta, ja sitten maaliskuussa tulee paniikki, että toukokuun loppuun mennessä pitää saada 20 kiloa pois. Ja joka vuosi sama juttu.

Luulisi oppivan, mutta ei. Pienet muutokset, esim. valkoinen vilja ja sokeri pos. Niitä sitten harjoittelee puoli vuotta. Ai liian vaikeaako? Eikö pysty? Ai että haittaako jos vaan viikonloppuisin syö laatikon donitseja ja kilon irtokarkkeja?

Niinpä. Joten olkaa lihavia ja kärsikää siitä. Tiedon puute ei ainakaan luulisi olevan esteenä, tyhmyys sen sijaan kyllä.

Pitäis myös vähän kunnioittaa luontoäidin aikaansaannosta mikä kertoo milloin pitää syödä. Silloin kun on NÄLKÄ eikä vaan koska on ruoka- aika. Ja syödä sen verran että nälkä lähtee eikä mättää täyttä lautasellista naamaan vaan siksi että se on siihen laitettu. Keho kertoo myös monella tavalla siitä mitä pitäisi syödä mutta myös se ohitetaan.

Syökää elääksenne älkää eläkö syödäksenne!

Älkää tuijottako sitä vaakaa vaan katsokaa peiliin. Näytättekö terveeltä ja hyvältä, sopusuhtaiselta? Tunnetteko olimme virkeäksi, terveeksi, hyväksi?

Olis tärkeää välillä pysähtyä ja kuulostella mitä kroppa viestii. Tekeekö mieli kahvia vai onko olo sittenkin väsynyt mihin auttaa nukkuminen, ei kahvi.

[QUOTE="Huijari";23337255]Älkää tuijottako sitä vaakaa vaan katsokaa peiliin. Näytättekö terveeltä ja hyvältä, sopusuhtaiselta? Tunnetteko olimme virkeäksi, terveeksi, hyväksi?

Olis tärkeää välillä pysähtyä ja kuulostella mitä kroppa viestii. Tekeekö mieli kahvia vai onko olo sittenkin väsynyt mihin auttaa nukkuminen, ei kahvi.[/QUOTE]

Joo en tuijota vaakaa kun mulla ei ole sitä. Tiedän kyllä olenko terve tai sopusuhtainen.

[QUOTE="Tuulipuku Akka";23337292]Joo en tuijota vaakaa kun mulla ei ole sitä. Tiedän kyllä olenko terve tai sopusuhtainen.[/QUOTE]

Hienoa että SINÄ tiedät! Maailmassa on kuitenkin muutama muukin ihminen.

Yhteistyössä