Haluatteko kuulla mistä haaveilen, ihan vaatimattomia pikku haaveita vain :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jep

Vieras
1.hammasremppa, tosi aiheellinen, laminaatit vähintään

2.laihdutus 30kg ja nahkojen poisto kirurgisesti, koska ne roikkuu näin läskinäkin.

3.rintojen kohotus, ei silikoneja.

4.Kannustalo :) kivalla paikalla

.....siinäpä ne olikin, kaikki mahdollisia, mutta tuo talo ei ehkä ihan lähiaikoina.

Hei kivaa! Tää ottais:

1. Hiustenpidennykset

2. Hampaiden valkaisu

3. Isompi asunto, joku 4-5 huonetta

4. Lävistys tai tatuloonti

5. Tää jätetään plastiikkakirurgin mietittäväksi myöhemmälle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Laita lottoo hyvä ihminen!(ja jos voitat mulle kehotuksesta 50%??) :saint:

Voisin jos en olisi näin aikaansaamaton aloittaa tuosta hammasrempasta, teettää sen pikkuhiljaa rahatilanteen mukaan. Sekin nostaisi itsetuntoa kummasti.

En jaksa lotota, luotan työntekoon.

Ihastuttava ketju! :)

Mulle:
1. että tää meidän ensimmäinen alkaisi jo potkia/ilmoittaa olemassaolostaan

2. saisi jo laihduttaa ne 15-20 kg jotka jäi vielä kesken ennen raskautta

3. ihania vaatteita tuhannella eurolla

4. ettei tarvisi enää opiskella ja rampata toisessa kaupungissa montaa yötä viikossa

5. omakotitalo tän kaksiokolon sijaan

Toivottavasti jokainen meistä saa edes jotakin jo lähiaikoina B)

Eniten toivon nyt, että raskauspahoinvointi ja päivittäinen oksentelu häipyis

1. että saisin terveen lapsen elokuussa

2. että mieheni löytäisi pysyvän työpaikan

3. että jaksaisin käydä töissä raskausajan

4. että saisin opintoni päätökseen tänä vuonna

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mulle tehdään hammasremonttia parhaillaan....ja myös kirurgi tulee kuvioihin mukaan, kasvoja parannetaan laaserilla, rintoja ei tarvitse leikellä....

Kerro hammasremontistasi, millainen, missä teetät, mitä maksaa, kauanko kestää jne.

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mulle tehdään hammasremonttia parhaillaan....ja myös kirurgi tulee kuvioihin mukaan, kasvoja parannetaan laaserilla, rintoja ei tarvitse leikellä....

Kerro hammasremontistasi, millainen, missä teetät, mitä maksaa, kauanko kestää jne.

Koska minulla todella kova hammaslääkäri pelko niin homma etenee hitaasti....yksi viisari poistettu, toinen poistetaan syksyllä ja laitetaan raudat (liikaa hampaita ja vinoutuneet), sen jälkeen vain hiotaan ja valkaistaan, ei muuta. Pulssissa tehdään ja Turun paras lääkäri hoitaa :D hintaa en tiedä vielä....
Nyt mennyt kuviin, poistoon, hygienistiin ja lääkityksiin 200e....

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Voi luoja. Eipä kuulosta juurikaan pinnalliselta.

Ite oon tyytyväinen kyllä ihan nykytilanteeseen, vaikka ehkä sitä rahalla sais höylättyäkin.

Välillä voi olla myös pinnallinen....olen tehnyt niin paljon vaapaaehtoistyötä ympäri maailmaa, että nyt haluan keskittyä hetkisen vain itseeni.

Mä haaveilen 30-35 kg tiputuksesta, suurin osa siitä sais olla poissa tän vuoden loppuun mennessä ja sitten joskus vuosien kuluttua, kun on vielä toinen lapsi saatu ja imetetty meinaan ehdottomasti käydä rintoja pienentämässä. Päällimmäinen syy tälle olis et olis samankokoset rinnat ja plussana se et ne olis pienemmät ja kiinteemmät.

Uusimmat

Yhteistyössä