Haluisin ostaa pojalle parkkitalon tms. ja lisää pikkuautoja.. mistä etsiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CousCous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CousCous

Aktiivinen jäsen
29.04.2006
1 004
0
36
Fisher Prisen parkkitalo ei ollut mun mieleen, mut jonkinlaisen parkkitalon haluisin ostaa..sellasen missä olis pitkä luiska mitä pitkin laskettaa niitä autoja tai jotain.. neuvokaas nyt kun lähen huomenna shoppailee.. mihin kannattaa kirppisten lisäks suunnata? :wave:
Ja missäs muualla myydään muumi vaatteita kun prismassa.. löytyiskö stokkalta, sokokselta.. (h&m, kappahl, lindex, seppälä ei varmaan myy..?)

Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer:
Muumi-vaatteita saa espan muumi-shopista ja myös tarjoustalossa/robin hoodissa oli finnwearin valmistamia muumi-paitoja.

Espa on turhan kaukana tampereesta :whistle: eikä täällä ole edes tarjoustaloja eikä robinhoodeja :/

Voiskohan esim. vapaavalinnasta sitten löytyä.. tai tokmannilta? kun ei tossa keskustassa ole stokkan ja sokoksen lisäksi oikein muuta..kai? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer:
Ooh! Sorry, en tullut ajatelleeksi että stockka on muuallakin kuin stadissa :D
Niin, eikös myös joku vapaavalinta tai sen tyylinen ole = tarjoustalo.

En tiiä onko noi tokmannit ja vapaavalinnat samaa ketjua kun tarjoustalo. Oon pk seudulta kotosin ja tottunut just noihin tarjoustaloihin ja muihin.. ihan ihmeissäni huomasin ettei täältä niitä löydykään, mut täällä on muita halpis kauppoja kuten halpa-halli mikä mulle oli ihan uus putiikki.. :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä