haluisin tilata ulkomailta, mutta miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
:D

jep, eli löysin kivan sivun josta haluisin tilata vaatteita, mutta kuinkas se sitten onnistuu? Mistä mä tiedän toimittavatko suomeen? Paljonko tullimaksut jne? Kääk :D Minkä mukaan ne tullimaksut määräytyy? Siis summan vai painon... Tilaisin parit housut&pari paitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

jep, eli löysin kivan sivun josta haluisin tilata vaatteita, mutta kuinkas se sitten onnistuu? Mistä mä tiedän toimittavatko suomeen? Paljonko tullimaksut jne? Kääk :D Minkä mukaan ne tullimaksut määräytyy? Siis summan vai painon... Tilaisin parit housut&pari paitaa.

Mistä??????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sieltä pitäisi jostain löytyä kohta, missä on toimitusehdot tms. Sieltä näet, minne toimittavat. Tullin sivuilta löytyy varmaan tietoa noista tullimaksuista. Jos laitat linkkiä kauppaan, niin on helpompi auttaa :)

Niillä sivuilla varmaankin lukee, minne kaikkialle toimittavat. Tullimaksut selviää tullin sivuilta. Ne maksetaan summan mukaan ja ovat eri tarvikkeille erilaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Eu-maista jos tilaat niin ei tule tullimaksuja. Jos tilaat esim. jenkkilästä niin sieltä saa tilata ilman tulleja jos tilauksen arvo postikuluineen jää alle 40 ? (?)

aika pieni summa toi 40e :| .

Tämä on nyt eri sivu, mutta tämmöisenkin löysin. Voiko täältä tilata suomeen? En mistään löydä sellaista kohtaa, enkä mitään muutakaan ymmärrä :D Mistä maasta nuo tulee jne?

http://www.livingdance.co.uk/c/203/Tops.html

Yhteistyössä