Haluisitteko laittaa hyviä elokuvia pinoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Itte tykkään eniten semmoisista kevyistä komedia/romantiikkalällyelokuvista, joskus menee toimintakin (etenkin jos meinaan miehen kans kattoa), mies tykkää toiminnasta ja menee sillä jännempikin, ite saan niistä vaan pahoja unia :/

Mut laittakaas pinoon elokuvia, mitä kannattais kattoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarantinon tuotanto, etenkin Pulp Fiction sekä Inglorious Basterds (IB on nyt Oscar-ehdokkaanakin).

Pulp Fictionin oon kattonu joskus, tuota toista en..
Mut eikös Death Proof oo Tarantinon? Sen katoin ja hui kaamee :o

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarantinon tuotanto, etenkin Pulp Fiction sekä Inglorious Basterds (IB on nyt Oscar-ehdokkaanakin).

Pulp Fictionin oon kattonu joskus, tuota toista en..
Mut eikös Death Proof oo Tarantinon? Sen katoin ja hui kaamee :o

Death Proof on ihan huippu! Ja onhan se Planet Terrorkin aika hauska :D

Kunnon draamaa sen olla pitää: Minun Afrikkani, Thelma ja Louise, Hellyyden ehdoilla saa aina nyyhkimään. Jännitystä elämään saa Uhrilampailla, Seitsemän on myös huippu. Autin Powersit ehdottomasti jos haluaa tyhjlle nauraa.

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Death Proof on ihan huippu! Ja onhan se Planet Terrorkin aika hauska :D

Hyi, mie näin sen kolarin pitkän aikaa mielessäni sen elokuvan jälkeenkin..Ja Kurt Russel harvinaisen inhottavassa roolissa.
Tuota Planet Terroria en oo kattonut.

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
njääh..mä en harrasta romanttisia leffoja. viimeks katottu tummien perhosten koti, oli ihan hyvä.
kaikki Tom Hanksin leffat on hyviä. That thing you do taitaa olla mun lemppari. :D

Mies tykkää Tom Hanksin Terminaalista..miulle se ei oo oikeen auennut, aika tylsä vaikka ajatus sinällään ihan jännä..

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Kunnon draamaa sen olla pitää: Minun Afrikkani, Thelma ja Louise, Hellyyden ehdoilla saa aina nyyhkimään. Jännitystä elämään saa Uhrilampailla, Seitsemän on myös huippu. Autin Powersit ehdottomasti jos haluaa tyhjlle nauraa.

Tuota Thelmaa ja Louisea oon aatellut, että pitäis vilkasta se.
Uhrilampaat ja Seitsemän meillä on, katottukin pari kertaa..Austin Powersit on kans, niitäkin jaksaa joskus kattoa.:)

Burn after reading tuli ensimmäisenä mieleen. Sitten ois nämä ruottalaiset elokuvat, Miehet jotka vihaavat naisia, Tyttö joka leikki tulella ja Pilvilinna joka romahti. Tosin en tiedä onko tuo trilogia sinun mieleesi,me ainakin tykättiin kovasti. Tarantinon leffat on myös loistavia.

Alkuperäinen kirjoittaja Marianne Isola:
End of the Affair on tosi hyvä, samoin Bride and Prejudice.

Tuo Ylpeys ja Ennakkoluulo on kans semmoinen mikä kiinnostais joskus kattoa. En tiiä tykkisinkö mutta silti kiinnostais.
Toinen pitää Googlettaa, ei nimi sano mitään.:)

Veren vangit oon joskus kattonut, mutta ei muistaakseni ollut kovin hyvä/sellainen mistä tykkään.

Suzyannen mainitsemista ainakin 2 ekaa on tuttuja:)

Paksuna on joskus kans katottu, muistelisin että ihan katottava.