Halut herää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Olen asunut yhdessä mieheni kanssa elokuun puolestavälistä asti. Minulla on opiskelijana pitkiä ""työpäiviä"" sairaalassa - usein kl 8 - 17 ja kun tulen kotiin, olen vielä kohtuullisen pirteä muutaman tunnin. Mutta kymmenen maissa alkaa jo ramaista siihen malliin, että nukahdan seksin jälkeen melkein heti (tiedän, kuullostaa jp kovin rutinoituneelta...)

Mieheni ei kuitenkaan ole yhtä väsynyt - hänellä on lyhyempiä opiskelupäiviä ja enemmän itsenäisiä opiskeluja...joten hän makaa valveilla usein kauemmin kuin minä. Hän rupeaa hyväilemään minua kun nukun - ja vaikka hän on todella taitava ja kiihottava, minua on alkanut ärsyttämään tämä jatkuva yöllinen herättäminen. Tuntuu pahalta torjua hänet, mutta ei se niin hauskaa ole mysökään tajuta melken puolitokkurassa, että kovaa tavaraa olisi tarjolla nyt. Olen valtavan väsynyt aamulla näiden yöllisten heräämisten takia, mutta en myöskään haluaisi torjua häntä. Samalla pelkään loukkaavani häntä ja tekeväni hänestä liian varovaisen tällaisten seksuaalisten aloitteiden kanssa.

Haluaisin harrastaa enemmän seksiä heti kun tulen kotiin, tai sillä välillä, kun molemmat ovat hereillä - mutta hän järjestää itselleen muuta seuraa ja tekemistä silloin....

Tiedän, että voin tehdä enemmän aloitteita seksiin silloin, kun molemmat ovat hereillä - se on myös vakaa suunitelmani. Mutta kuinka ei fiksu mies ole vielä tajunnut, että halut eivät ole kovin suuret vastaherätetyllä väsyneellä naisella? Kuinka voisin torjua hänet niin, ettei hän loukkaannu?
Kuinka voisin

Olette aikuisia joten puhukaa nyt helvetissä asiasta. Kerrot ajan milloin inspaisi eniten ja milloin ei ja jos ei mene jannulle perille niin osta sille tekopimpero aamutyhjennystä varten.

Yhteistyössä